Minä ja moni muu pienyrittäjä joudutaan lopettamaan kattoremontit koska rehellinen ja hyvä työ ei enää kannata. Tarjouskilpailu hävitään aina isoille firmoille jotka tekee nopeaa ja huonosti.
Kattoremonttialan nykytila
3
119
Vastaukset
- Hienotilaisuus
Mielenkiintoinen kommentti. Meillä taas asiat päin vastoin. Töitä on todella paljon, uusia miehiä pystyisi palkkaamaan (näitä ei vain löydy) ja hintoja saa nostaa jopa tilaajien pyynnöstä.
Todella paljon tilataan töitä tuntiveloituksella periaatteella laatu edellä. Hintana 60€/alv.0%. Isoja ei haluta työmaalle, koska kaikilla tiedossa ammattitaidottomuus, kun heidän myyjä on käynyt "myymässä".
Tilanne sopii todella hyvin meille ja toivon että nämä "isot" saisivat töitä paljon. Poikii nimittäin meille alle miljoonan liikevaihtoa tekevälle tulevaisuuteen paljon töitä. Nyt siis puhe pääkaupunkiseudulla. - Kattomies
Isoilla neliöhinnat 80€ylöspäin järjestään. Hyvin pystyy kilpailee niiden kanssa.
- Suomikateelistenmaa
Hei "pienyrittäjä"
Sinun tulee ymmärtää että ei kukaan paikalliselta yritykseltä tilaa kilpailutilanteessa. Myy palvelusi toiselle kylällä niin pysyt pystyssä ja saat tehä oikealla hinnalla. Kilpailutilanteessa nää Jeesus virmat moittii ja haukkuu pienet toimijat. Eli varsin moraalittomia myyjiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1672653Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.61817Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2731545Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin311386- 621114
- 701092
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes171082- 3241005
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅41857Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii78821