Mikä siinä Dubaissa kiinnostaa? Maa jossa naiset ovat koiran arvossa ja ihmisiä häviää mielipiteidensä takia. Aasiasta tuotuja kotiorjia hakataan, raiskataan ja tapetaan päivittäin eikä kukaan kysele mitään. Mutta hei, siellä saa hyviä luxusselfieitä shamppanjalasi kädessä uima-altaalla tai kadun varteen pysäköidyn Ferrarin vieressä...Miettikää nyt vähän!
Vastenmielinen Dubai.
8
1163
Vastaukset
- Kohta_sinne
Takuulämmin, turvallinen, hyvä palvelu, hyvä ruoka, huippusiisti jne. Varma valinta lomakohteeksi. Koirat haukkuu, karavaani kulkee...
- Junantuomahesalainen
Sinne vaan sellaiset naiset jotka Suomessa eivät kelpaa kenellekkään.
Jos takana on useampi avo/avioliitto niin hyvän elämän maksajaahan noi tyhjäpäät etsivät.
Nelikymppisinä luulevat olevansa tyttöja vielä...Jos eivät photoshoppaisi kuviaan, niin tuskin treffikutsuja saisivat aikaan yhdenkään sikäläisen miehen kanssa. Meinaan sielläpäin on naiset todella kauniita, aidosti.
Kiltin tytön maine on säälittävä yritys eräälläkin mummoiässä olevalla blokkaajalla iskurepliikkinään,
Ompahan kiltin tytön kotona sattunut vaikka ja mitä, kiltin tytön kilttinä ollessa...hahaaa.
Monta miestä lypsänyt ja sitten vaan varakkaampaa pitäisi saada.
Dubaissa on rikkaita, mutta tuskin kiinnostuvat persjalkaisista kusitukista. - Muan
Oletko käynyt Dubaissa? Mitä pidit?
Itse olen käynyt kolme kertaa ja ensi joulun mahdollisesti virtän siellä.
Lämpö ja kauniit ilmat vetävät minua. Samoin se puhtaus.
Missäpä maassa ihmisoikeudet on juurikaan kunnossa.
Jos jätän menemättä, ei se sillä kummene. - Anonyymi
Etpä ole tainnut käydä siellä kun tuommosia kirjoitat.
- Anonyymi
Dubaissa kiinnostaa puhtaus, lämpö, erilaisuus. Haluan talvella suht lyhyen matkan päästä takuuvarmaa lämpöä ja elämyksiä.
- Anonyymi
Dubai ottaa avosylin vastaan rikkaita venäläisiä asumaan. Tämä tieto varmisti, että en koskaan tule matkustamaan Dubaihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dubai ottaa avosylin vastaan rikkaita venäläisiä asumaan. Tämä tieto varmisti, että en koskaan tule matkustamaan Dubaihin.
Samat sanat, kuulemma röyhkeitä ryssiä joka paikassa.
- Anonyymi
Näitä perusrasistisia valeita nyt näyttää suomi24 olevan täynnä.
Itse olen menemässä ensimmäistä kertaa tammikuussa, sittenhän olen nähnyt omin silmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578777Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123459Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262650Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050