Vastenmielinen Dubai.

Tietolisäätuskaa

Mikä siinä Dubaissa kiinnostaa? Maa jossa naiset ovat koiran arvossa ja ihmisiä häviää mielipiteidensä takia. Aasiasta tuotuja kotiorjia hakataan, raiskataan ja tapetaan päivittäin eikä kukaan kysele mitään. Mutta hei, siellä saa hyviä luxusselfieitä shamppanjalasi kädessä uima-altaalla tai kadun varteen pysäköidyn Ferrarin vieressä...Miettikää nyt vähän!

8

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta_sinne

      Takuulämmin, turvallinen, hyvä palvelu, hyvä ruoka, huippusiisti jne. Varma valinta lomakohteeksi. Koirat haukkuu, karavaani kulkee...

    • Junantuomahesalainen

      Sinne vaan sellaiset naiset jotka Suomessa eivät kelpaa kenellekkään.
      Jos takana on useampi avo/avioliitto niin hyvän elämän maksajaahan noi tyhjäpäät etsivät.
      Nelikymppisinä luulevat olevansa tyttöja vielä...Jos eivät photoshoppaisi kuviaan, niin tuskin treffikutsuja saisivat aikaan yhdenkään sikäläisen miehen kanssa. Meinaan sielläpäin on naiset todella kauniita, aidosti.
      Kiltin tytön maine on säälittävä yritys eräälläkin mummoiässä olevalla blokkaajalla iskurepliikkinään,
      Ompahan kiltin tytön kotona sattunut vaikka ja mitä, kiltin tytön kilttinä ollessa...hahaaa.
      Monta miestä lypsänyt ja sitten vaan varakkaampaa pitäisi saada.
      Dubaissa on rikkaita, mutta tuskin kiinnostuvat persjalkaisista kusitukista.

    • Muan

      Oletko käynyt Dubaissa? Mitä pidit?
      Itse olen käynyt kolme kertaa ja ensi joulun mahdollisesti virtän siellä.
      Lämpö ja kauniit ilmat vetävät minua. Samoin se puhtaus.
      Missäpä maassa ihmisoikeudet on juurikaan kunnossa.
      Jos jätän menemättä, ei se sillä kummene.

    • Anonyymi

      Etpä ole tainnut käydä siellä kun tuommosia kirjoitat.

    • Anonyymi

      Dubaissa kiinnostaa puhtaus, lämpö, erilaisuus. Haluan talvella suht lyhyen matkan päästä takuuvarmaa lämpöä ja elämyksiä.

      • Anonyymi

        Dubai ottaa avosylin vastaan rikkaita venäläisiä asumaan. Tämä tieto varmisti, että en koskaan tule matkustamaan Dubaihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dubai ottaa avosylin vastaan rikkaita venäläisiä asumaan. Tämä tieto varmisti, että en koskaan tule matkustamaan Dubaihin.

        Samat sanat, kuulemma röyhkeitä ryssiä joka paikassa.


    • Anonyymi

      Näitä perusrasistisia valeita nyt näyttää suomi24 olevan täynnä.

      Itse olen menemässä ensimmäistä kertaa tammikuussa, sittenhän olen nähnyt omin silmin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe