Vastenmielinen Dubai.

Tietolisäätuskaa

Mikä siinä Dubaissa kiinnostaa? Maa jossa naiset ovat koiran arvossa ja ihmisiä häviää mielipiteidensä takia. Aasiasta tuotuja kotiorjia hakataan, raiskataan ja tapetaan päivittäin eikä kukaan kysele mitään. Mutta hei, siellä saa hyviä luxusselfieitä shamppanjalasi kädessä uima-altaalla tai kadun varteen pysäköidyn Ferrarin vieressä...Miettikää nyt vähän!

8

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kohta_sinne

Takuulämmin, turvallinen, hyvä palvelu, hyvä ruoka, huippusiisti jne. Varma valinta lomakohteeksi. Koirat haukkuu, karavaani kulkee...

• Junantuomahesalainen

Sinne vaan sellaiset naiset jotka Suomessa eivät kelpaa kenellekkään.
      Jos takana on useampi avo/avioliitto niin hyvän elämän maksajaahan noi tyhjäpäät etsivät.
      Nelikymppisinä luulevat olevansa tyttöja vielä...Jos eivät photoshoppaisi kuviaan, niin tuskin treffikutsuja saisivat aikaan yhdenkään sikäläisen miehen kanssa. Meinaan sielläpäin on naiset todella kauniita, aidosti.
      Kiltin tytön maine on säälittävä yritys eräälläkin mummoiässä olevalla blokkaajalla iskurepliikkinään,
      Ompahan kiltin tytön kotona sattunut vaikka ja mitä, kiltin tytön kilttinä ollessa...hahaaa.
      Monta miestä lypsänyt ja sitten vaan varakkaampaa pitäisi saada.
      Dubaissa on rikkaita, mutta tuskin kiinnostuvat persjalkaisista kusitukista.

• Muan

Oletko käynyt Dubaissa? Mitä pidit?
      Itse olen käynyt kolme kertaa ja ensi joulun mahdollisesti virtän siellä.
      Lämpö ja kauniit ilmat vetävät minua. Samoin se puhtaus.
      Missäpä maassa ihmisoikeudet on juurikaan kunnossa.
      Jos jätän menemättä, ei se sillä kummene.

• Anonyymi

Etpä ole tainnut käydä siellä kun tuommosia kirjoitat.

• Anonyymi

Dubaissa kiinnostaa puhtaus, lämpö, erilaisuus. Haluan talvella suht lyhyen matkan päästä takuuvarmaa lämpöä ja elämyksiä.

• Anonyymi

Dubai ottaa avosylin vastaan rikkaita venäläisiä asumaan. Tämä tieto varmisti, että en koskaan tule matkustamaan Dubaihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dubai ottaa avosylin vastaan rikkaita venäläisiä asumaan. Tämä tieto varmisti, että en koskaan tule matkustamaan Dubaihin.

Samat sanat, kuulemma röyhkeitä ryssiä joka paikassa.

• Anonyymi

Näitä perusrasistisia valeita nyt näyttää suomi24 olevan täynnä.

Itse olen menemässä ensimmäistä kertaa tammikuussa, sittenhän olen nähnyt omin silmin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      342
      4332
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2428
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1571
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1107
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1094
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      22
      1005
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe