Tiet sulana ja subarut jäävät jalkoihin

HaluanVainKysyäEttä

Miksi noita ei saa kunnolla kiihtymään?

19

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OletOutoLajiSuomessa

      Kas kas. Kevät se tuo näköjään kaikenlaisia pörriäisiä jopa palstoillekin. No uutisissa tosin kerrottiin, että kun ilmasto lämpenee lämpenemistään, niin ötökätkin sen kun lisääntyy.....

      • OnSiinäErikoinenÖtökkä

        Kiihtyy näköjään itsekin, kuin täi tervassa. Ja vielä kehtaa arvostella muita!


      • Rotukoira

        Kohta kurnuttavat kuraojassa, mätämunat!


    • Ei_kiinnosta_Tojo

      Kuljettajasta kiinni. Kyselijä ei osaa, eikä omaa.

    • Häirikötpoissssss

      Eikö tuota häirikköä saa poistettua! Haluanvain kysyä sitä.

      • HaluanVainKertoaEttä

        Esitin ihan asiallisen kysymyksen subarun tehon puutteesta.


      • Evrekapoistaasiattomuude
        HaluanVainKertoaEttä kirjoitti:

        Esitin ihan asiallisen kysymyksen subarun tehon puutteesta.

        Esitäppä kysymys peilin edessä kuvalle älyn puutteesta.


    • TämänVainHalusinKertoa

      Aloittajan potemaan ongelmaan löytyy kyllä ratkaisu. Ysimillinen pilleri.....

    • Häirikkötrollitsuosiossa

      Evreka ylläpito ei suostu millään poistamaan tuota samaa häirikköä! Miksi?
      Asiallisia viestejä poistetaan mutta häirikköä ei. Evreka on törkeä.

    • Teeseteeseteese

      Aloittaja voisi tehdä itsemurhan se olisi kaikille paras ratkaisu. Tee se .

    • Kysynpähän_vaan

      Mitä aloittaja tarkoittaa "kunnolla kiihtymisellä?" Ja missä?

      • HaluanVainKertoaEttä

        Esimerkiksi skoda rs kiihtyy 6.8s 0-100km/h ja on laadukkaampikin.


      • Kysynpähän_vaan

        Millaista laatua tuo Skoda edustaa?


    • kuskeistakiinni

      Sinä poikkeat muiden ihmisten ajotyylistä ja olet nopeasti ajava kuski. Muut ihmiset kuten esim. mainitsemasi Subaru kuskit ajavat rauhallisesti ja eivät juuri koskaan kierrätä autonsa moottoria lähellekään tehoaluetta. Suurinosa autoilijoista ei kierrätä autonsa moottoria lähellekään tehoaluetta vaan ajavat lähinnä väännöllä. Erittäin harva kuski kierrättää autonsa bensamoottoria lähellekään 3500rpm. Hitaimmat kuskit vaihtavat vauhdetta suuremmalle jo jossakin 2000-3000rpm välillä.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt noita saa kiihtymään, ynnä subbekuskit.
      Iloista pääsiäistä!

    • Anonyymi

      Mistähän subarusta nyt on kyse? kaikki kiihtyy .

      • Anonyymi

        Kuski kiihtyy mutta subaru ei. Hahahahahahahahahahahaaaa.


    • Olen kerran ollut kuskin kyydissä, joka liikennevaloista lähtiessä kiihdytti kovaa ja sitten hetken päästä jarrutti kovaa, kun piti pysähtyä punaisten valojen takia. Ei mitään järkeä. Perillä emme olleet yhtään aikaisemmin kuin muutkaan.
      Lisäksi tulin merisairaaksi pojan kyydissä enkä halua enää siihen kyytiin mennä.

    • Anonyymi

      Kahen litran oohoocee turbokolmosenkautta nelosenpuhaltimella sierra jättää sen..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe