Miksi noita ei saa kunnolla kiihtymään?
Tiet sulana ja subarut jäävät jalkoihin
19
132
Vastaukset
- OletOutoLajiSuomessa
Kas kas. Kevät se tuo näköjään kaikenlaisia pörriäisiä jopa palstoillekin. No uutisissa tosin kerrottiin, että kun ilmasto lämpenee lämpenemistään, niin ötökätkin sen kun lisääntyy.....
- OnSiinäErikoinenÖtökkä
Kiihtyy näköjään itsekin, kuin täi tervassa. Ja vielä kehtaa arvostella muita!
- Rotukoira
Kohta kurnuttavat kuraojassa, mätämunat!
- Ei_kiinnosta_Tojo
Kuljettajasta kiinni. Kyselijä ei osaa, eikä omaa.
- Häirikötpoissssss
Eikö tuota häirikköä saa poistettua! Haluanvain kysyä sitä.
- HaluanVainKertoaEttä
Esitin ihan asiallisen kysymyksen subarun tehon puutteesta.
- Evrekapoistaasiattomuude
HaluanVainKertoaEttä kirjoitti:
Esitin ihan asiallisen kysymyksen subarun tehon puutteesta.
Esitäppä kysymys peilin edessä kuvalle älyn puutteesta.
- TämänVainHalusinKertoa
Aloittajan potemaan ongelmaan löytyy kyllä ratkaisu. Ysimillinen pilleri.....
- Häirikkötrollitsuosiossa
Evreka ylläpito ei suostu millään poistamaan tuota samaa häirikköä! Miksi?
Asiallisia viestejä poistetaan mutta häirikköä ei. Evreka on törkeä. - Teeseteeseteese
Aloittaja voisi tehdä itsemurhan se olisi kaikille paras ratkaisu. Tee se .
- Kysynpähän_vaan
Mitä aloittaja tarkoittaa "kunnolla kiihtymisellä?" Ja missä?
- HaluanVainKertoaEttä
Esimerkiksi skoda rs kiihtyy 6.8s 0-100km/h ja on laadukkaampikin.
- Kysynpähän_vaan
Millaista laatua tuo Skoda edustaa?
- kuskeistakiinni
Sinä poikkeat muiden ihmisten ajotyylistä ja olet nopeasti ajava kuski. Muut ihmiset kuten esim. mainitsemasi Subaru kuskit ajavat rauhallisesti ja eivät juuri koskaan kierrätä autonsa moottoria lähellekään tehoaluetta. Suurinosa autoilijoista ei kierrätä autonsa moottoria lähellekään tehoaluetta vaan ajavat lähinnä väännöllä. Erittäin harva kuski kierrättää autonsa bensamoottoria lähellekään 3500rpm. Hitaimmat kuskit vaihtavat vauhdetta suuremmalle jo jossakin 2000-3000rpm välillä.
- Anonyymi
Kyllä nyt noita saa kiihtymään, ynnä subbekuskit.
Iloista pääsiäistä! - Anonyymi
Mistähän subarusta nyt on kyse? kaikki kiihtyy .
- Anonyymi
Kuski kiihtyy mutta subaru ei. Hahahahahahahahahahahaaaa.
Olen kerran ollut kuskin kyydissä, joka liikennevaloista lähtiessä kiihdytti kovaa ja sitten hetken päästä jarrutti kovaa, kun piti pysähtyä punaisten valojen takia. Ei mitään järkeä. Perillä emme olleet yhtään aikaisemmin kuin muutkaan.
Lisäksi tulin merisairaaksi pojan kyydissä enkä halua enää siihen kyytiin mennä.- Anonyymi
Kahen litran oohoocee turbokolmosenkautta nelosenpuhaltimella sierra jättää sen..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361156- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 58625
- 119624
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530615J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp74546