Eli vanhemman asuvat antenniverkko alueella, mutta heillä on 100mb kuitunetti. Mikä olisi helppo käyttöisin tapa saada heille hd kanavat näkymään esim. watson tai maxivision?
HD kanavat vanhuksille .
4
203
Vastaukset
- RustokorvainenRääkkylälä
Et kerro, minkä firman kuitunetti on?? Täällä meilläpäin (Rääkkylä) Valopiuhalta (=kuitunetin tarjoaja) saa vuokrata tv-boksin. Siitä sitten voi tilata älyttömästi kanavia, muutama HD-kanava näkyy tilaamattakin. Boksissa on sekä HDMI että scart-pistokkeet. Kysypä kuitunetin tarjoajalta!
- digi_nero
Elisa viihde-boksi.. koska elisaviihde ei tarvitse antennia television katseluun. kaikki 5** on netin kautta tuleva kanava.. esim. 501=yle1 502=yle2 503=mtv3 jne....
ota yhteytta elisa asiakaspalveluun niin kertovat lisää.. - Anonyymi
Eikö to tarvitse rahaa rutosti palvelun tarjoajalle ennen kuin näkyy mitään. On meilläkin johtoja mutta ei näy kun en maksa.
Pyytävät 4600€ ja kuukausiveloitus päälle 75€ , siihen hintaan taas sumenee oma nuppi ettei näen takia. Siis olen mieeluumin näkevä kuin katseleva jonka silmät ovat kyynelissä ja niska punaisena. - Anonyymi
Hanki heille sellainen 4G laitesimkortti Elisa myy niitä alle 10€ kuukaudessa ja siihen Asuksen reititin niin pelaa kaikki.
Itse katson kaikki netin kautta jopa luontolivekamerat Suomessa ja kautta maailman Kotkat , sääkset, haukat, jopa lentoasemien livekamerat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005388868Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8378224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1761355Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171016- 60840
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41827Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682