Vuonna 1989 alkoi erän " pedofiilin" järjestäminen vankilaan.
Portit avautuivat 28,2,1992 , kakkua 3v 2 kk , rikoksesta jota kyseinen henkilö ei ole tehnyt .
Koska ns näyttöä oli saatava,niin lääkärien suorittaman , lapsen manipuloinnin ja aivopesun lisäksi "näytöksi" kelpasi myös kylpypyyhe johon oli ilmestynyt tummia tahroja .
Toki rikoslaboratorio tutki näytteen ja totesi että siinä ei ole ulostetta eikä spermaa .
Veri jätettiin tutkimatta , ( kun poliisi ei pyytänyt tutkimaan ).
Silloin ei ollut DNA-tutkimusta,mutta nyt on.
Kysyisin , onko korkein-oikeus ainoa instanssi,joka pystyy määräämään DNA-tutkimuksen ?
Nyt tietysti vedotaan siihen , että tapaus on vanhentunut , niin siinä käy,koska tapaus ei ole ketään kiinnostanut tähänkään saakka .
Nyt "uhri" on 37 vuotias .
Pyyhe on edelleen tallessa .
Rikosuhripäivystykselle ja poliisille
9
88
Vastaukset
- törkeä-oikeusmurha
Törkeys ei ollut ainoastaan 3v 2kk tuomio,vaan sitä ennen epäilty passitettiin tahdosta riippumattomaan hoitoon,jossa hänet otettiin "pois pelistä" ettei pystynyt puolustautamaan syyttömyyttään millään tavalla .
Mielentilatutkimus tehtiin samojen "mömmöjen" vaikutuksen alaisena.
Sitten olikin helppo todeta : "Rikos on tehty , täyttä ymmärrystä vailla olevana".
Kysynkin : Kuinka yleinen , em käytäntö lieneen vielä nykyisinkin ? - jurrrrrristi
Periaatteessa mikään teko ei vanhene, vain syyteoikeus vanhenee. Kyllä sitä voi muistella vaikka Nuijasodassa tehtyjä tekoja.
Jos jonkun rikoksen syyteoikeus on vanhentunut, niin poliisilla ei ole oikeutta aloittaa uutta tutkintaa. KKO päättää sille toimitetusta aineistosta. Poliisi päättää rikostutkinnasta ja siihen kuuluvista todisteista. - törkeä-oikeusmurha
Mielestäni tämä oikeusmurha,kuuluu Suomen törkeämpiin .
Kysymys lastenlääkäreille , Eeva Sierlalle ja Anne Kaupille .
Mitä mieltä olette kyseisestä tapauksesta ? - törkeä-oikeusmurha
Mainittakoon vielä että tapaus ei kelvannut KKOolle,sillä he ottavat käsittelyyn vain kaikkein kiihottavammat ja "tärkeimmät" jutut .
Kuten tapaus , jossa mieslääkäri tutki nuoren naisen tissit liian tarkkaan . . .sallikaa mun nauraa . . - törkeä-oikeusmurha
Tämä tapaus ei kiinnosta edes rikosuhripäivystystä.
Mutta kun joku on hipaissut vuonna 1970 jonkun vunukan persettä,joka oli silloin 11v , niin jopa alkaa kiinnostaa.
Ohjeita tulee ,kuin sieniä sateella, , , , ,voi voi kuinka olet jaksanut, , , , ,voi voi kyllä olet joutunut törkeen tempun kohteeksi , , , , ,voi voi on sinulla ollut vaikea lapsuus . . - tärkeä-oikeusmurha
" Kermaperseet" Eeva ja Anne.
Eipä taida juttu enää kiinnostaa ?
Mutta kiinnosti,silloin kun olitte ns todistajina,minkä seuraukset tiedetään . - törkeä-oikeusmurha
K.P-kirjoissa on myös tälläinen kohta .
"Pedofiili" vei "uhrin" eräälle lammelle,jonne ei ollut aurattua tietä n 600 metrin matkalla,teki avannon,laittoi koiran talutushihnan "uhrin" kaulaan ja uitti avannossa .
Kuulemma myös "pedifiili" itse oliai uinut samassa avannossa , ( mies joka ei ui edes kesällä ) .
Lisäksi "uhri" oli peitetty kuulemma lumeen ja hiekkaan .
Polliisit olivat kotietsinnässä etsineet kovasti koiran talutushihnaa , ( kas kummaa sitä ei jostain syystä löytynyt ) .
Mutta kun olivat löytäneet naisen alusvaatteita,niin etsintä oli loppunut siihen .
Konstaappelien mielikusitus oli saanut vallan ja ei muuta kuin "aarre" mukaan ja laitokselle . - Anonyymi
Kotietsinnän taisivat suorittaa ns kiimaiset poliisit ?
- Anonyymi
" Poes eestä,jahvat tulloo" , huutaako Anne ja Eeva ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569