Bookingcom ja agoda +hotel.com

En enää koskaan varaa hotellia näiden kautta.sivustojen kautta löydän ehkä hotellin ja tiedän sen hintatason.hotellin respassa toimii myös netti mistä voi tehdä varauksen mikäli suoraan hotellille maksettaessa hinta on kalliimpi.valitettavasti usein se on näin.ja syy
Bookingcom varasin Ateenasta bookingcomin kautta huoneen hintaa 17€.
Seuraavana päivänä minulle ilmoitettiin ,että hinta onkin yli 170€.jos yritän peruuttaa huoneen siitä veloitetaan 17€.
Agoda .maksoin huoneen etukäteen ,mutta en koskaan löytänyt sitä.yritin etsiä google-haun avulla ,mutta hotellin kohdalla oli vain rakennus missä oli täysi remontti päällä.
Hotel.com.niille jos antaa luottokortin tiedot niin saattaa tulla yllättävän iso luottokorttimaksu perästä.jostain kumman syystä se on juuri luottorajan kokoinen.onneksi poliisille voi tehdä siitä rikosilmoituksen , enkä koskaan joutunut maksamaan niitä .2×n.2000€/.myyvät ilmeisesti luottokorttitiedot eteenpäin jollekin r järjestölle.minun korttia oli vingutettu ainakin Maltalla ja jossain toisessa aika eksoottisissa paikassa ja Suomen poliisi sen paremmin kuin luottokortti yhtiökään tuskin näitä tekijöitä saa kiinni.
Matkailu avartaa

1

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse tarkastin äsken mielenkiinnosta omat Agodan varaustietoni. Viimeisen kolmen ja puolen vuoden aikana, jonka olen ollut Agodaan rekisteröitynä, olen tehnyt sen kautta yhteensä 16kpl eri hotellivarauksia (sekä tehtyn 2kpl varauksia tulevalle Toukokuulle) joista yhdenkään kanssa ei ole ollut ongelmia. Varaukseni ovat aina löytyneet hotellin vastaanotosta juurikin sellaisena kuin olen varaukseni tehnyt, huoneet ja hotellit ovat muutamaan poikkeusta lukuunottamatta olleet pääpiirteittäin mitä olen odottanutkin (hotellihuoneita varatessa pitää mainoksia lukea aina hieman "suodattaen" ja tarkistaa asioita muutamaa muutakin kautta.
      Eli itse olen Agodan tyytyväinen käyttäjä ja käytän heidän palveluja jatkossakin.
      Booking.com:n kautta on vuosein varrella myös muutama varaus tullut tehtyä, eikä ongelmia ole ollut heidänkään kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8859
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3268
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1744
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1136
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      975
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65