Hei! Olen lähdössä itsekseni fuengirolaan. Mitä kaikkea siellä voi yksin tehdä vai katsotaanko siellä kummastuneena, jos kulkee ja matkustaa yksin?
Fuengirola
3
232
Vastaukset
- Fuengirola_
Ei siellä kukaan katso, ihan rauhassa saa mennä yksinään. Miramar-ostoskeskuksessa voi käydä, Mijaksen kylässä kannattaa piipahtaa bussilla ja pääkadulla on kauppoja. Sohailin linna on myös ihan kiva. Fugessa on helppo kävellä, jo pelkästään se on ihan hyvää ohjelmaa päivien ratoksi. Marbellaan pääsee helposti bussilla, renfellä Malagaan ja matkanvarrelle jääviin paikkoihin.
- Anonyymi
Kuule,jos se mietityttää,niin kannattaako jäädä Suomeen?! Kun menee paikan päälle,niin näkee mitä on. Minä en ole koskaan kysellyt mitä minä voin yksin tehdä -missään. Minä teen!
- Anonyymi
Olisi kyllä aika outoa, jos kadulla ei voisi kävellä yksin ilman, että kaikki tuijottavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066842- 954311
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463556Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483442- 1803333
- 503329
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242869- 642441
- 422383
- 131734