Fuengirola

Fuengirolaan

Hei! Olen lähdössä itsekseni fuengirolaan. Mitä kaikkea siellä voi yksin tehdä vai katsotaanko siellä kummastuneena, jos kulkee ja matkustaa yksin?

3

402

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuengirola_

Ei siellä kukaan katso, ihan rauhassa saa mennä yksinään. Miramar-ostoskeskuksessa voi käydä, Mijaksen kylässä kannattaa piipahtaa bussilla ja pääkadulla on kauppoja. Sohailin linna on myös ihan kiva. Fugessa on helppo kävellä, jo pelkästään se on ihan hyvää ohjelmaa päivien ratoksi. Marbellaan pääsee helposti bussilla, renfellä Malagaan ja matkanvarrelle jääviin paikkoihin.

• Anonyymi

Kuule,jos se mietityttää,niin kannattaako jäädä Suomeen?! Kun menee paikan päälle,niin näkee mitä on. Minä en ole koskaan kysellyt mitä minä voin yksin tehdä -missään. Minä teen!

• Anonyymi

Olisi kyllä aika outoa, jos kadulla ei voisi kävellä yksin ilman, että kaikki tuijottavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      1692
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      214
      1108
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      780
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      256
      596
    5. 31
      530
    6. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      519
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      11
      514
    8. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      205
      507
    9. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      446
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      18
      433
    Aihe