Hei. Haluan varoittaa varkaista.
Humppilassa perjantaina 29.3.2019 tehty yritys ryöstöön.
Aamupäivällä klo 10.50 menty soittamaan ovikelloa syrjäisen omakotitalon ovelle.
Asukas ei heti päässyt avaamaan. Mutta kun pääsi ulkoeteiseen, niin kirves jo lauloi
ulko-oven ikkunaan. Asukas sai kuitenkin äänensä kuuluviin ja ryöstäjät pakenivat.
Poliisien tullessa, tiesivät jo kertoa, että Ypäjältä tullut samankaltainen ilmoitus ryöstöstä.
Käytössä farmari Volvo, vaalea tai harmaa. Siisti pariskunta, noin 40v. Autossa silloin Eestin
kilvet. Mutta nehän vaihdettavissa. Olkaa tarkkana. Parempi jos saisi kaksikon pois tältä seudulta.
Varautukaa naapurit
Järkyttynytkö
2
117
Vastaukset
- ypalainen
Eiköhän ole häipyneet jo näiltä seuduilta.
https://www.forssanlehti.fi/lounais-hame/kaksi-varkaudenyritysta-humppilassa-tekijat-poistuivat-tultuaan-hairityiksi-245998 - Puudeli
Rosmot liikkuu lahti akselilla, livahtavat rajan yli ketterästi idästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450