Onko kukaan viettänyt hääyötä Naantalin kylpylän hääsviitissä? Millainen oli?
Olemme sitä miettineet netin kuvien perusteella ja näyttää ihanalta! :o) Mielipiteitä paikasta Kiitos! :o)
Naantalin kylpylä
3
1588
Vastaukset
- Minni
Olimme Naantain kylpylän Royal sviitissä (sauna, poreamme, iso parveke, eteinen, olohuone, makuuhuone...). Ympäristö oli tunnelmaan sopiva. Aamulla söimme rauhassa huoneessamme ja sitten nautimme kylpylästä. Iltapäivällä lounastimme hotellin puolella ennen kotiinlähtöä. Henkilökunta oli todella mukavaa ja ystävällistä. Suosittelen lämpimästi!
- aleksi vehmaskangas
mä olin joskus 3 yöt presidenttisviitis ja viime viikol 3 yötä royal sviitis oli tosi kivaa. se oli ihan muutenki ihan järkyttävän hieno, ku mentii laivaan mä meinasi pyörtyy ku se oli niin komee!!!!
- Maritsa
Oli todella hyvä valinta! Upeat puitteet ja mahtavat huoneet. Mentiin suoraan veneellä kirkolta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939