Liikuntatunti

voikoollaniin

Jos poika törmää liikuntatunnilla tyttöön sählyä pelatessa ja tyttö on paljain jaloin, voiko se poika/mies ottaa hänet syliin ja kantaa ja voiko se tyttö/nainen liikuttaa jalkoja/potkia ja mahdollisesti kiljua?

14

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitääää

      mitävittua

    • Viiiiiabuuuu

      Kuulostaa huonolta romanssi animelta. Oletko kenties anime fani? Ja mitähän vittua.

    • AlanEkspertti

      Jep, kyllä voi se on täysin sallittua ja joissakin tapauksissa myös velvoitettua

    • Itse olen herrasmiehenö välttänyt lataamasta ketään muijaa kentältä ulos

    • Anonyymi

      Samalla lailla voisin kantaa yhden Kankaanpään Lidlissä työskentelevän naisen sänkyyn valkoinen hääpuku yllä ja valkoiset korkokengät jaloissa ja hän liikuttaisi jalkojaan ja potkisi ja kiljuisi sängyssä.

      • Anonyymi

        potkisi kengänkorolla palleihin ja kylkiin? No no, ainotossut olisi kivemmat siihen hommaan


      • Anonyymi

        Kannettaessa potkisi korkokengät jaloissa.


    • voi tietenki mutta kantaja itse vastaa siitä monta potkua hän saa naamaansa :/
      (riippuu siis tykkääkö tyttö kantajasta nii se olis sitte jo aivan 100% luck)

      • Anonyymi

        Kantais sillai sänkyyn ku pappa Kummelin Perintöä odotellessa sketsissä.


    • Anonyymi

      Kun kantais sänkyyn niin nainen kiljuis, koska ei oo käyny vessassa ensin.

    • Anonyymi

      Sen naisen voi kantaa sänkyyn liikuntatunnilta ja se kiljuu sängyssä kun ei oo vessassa käyny ennen sitä.

    • Anonyymi

      Tästä tuli mieleen kun on näitä sekaryhmiä liikunnassa. Pitääkö kaikkien olla paljain jaloin sisäliikunnassa vielä yläkoulussakin?

      • Anonyymi

        Ei pidä. Ylensä yläkoulussa opettaja vaatii kaikkia käyttämään sisäkenkiä.


    • Anonyymi

      Puhun tässä ammattikolusta. Minä törmäsin nättiin tyttöön, joka myöhemmin pisti kasvonsa piiloon, etten näkisi niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe