Jos poika törmää liikuntatunnilla tyttöön sählyä pelatessa ja tyttö on paljain jaloin, voiko se poika/mies ottaa hänet syliin ja kantaa ja voiko se tyttö/nainen liikuttaa jalkoja/potkia ja mahdollisesti kiljua?
Liikuntatunti
18
1061
Vastaukset
- mitääää
mitävittua
- Viiiiiabuuuu
Kuulostaa huonolta romanssi animelta. Oletko kenties anime fani? Ja mitähän vittua.
- AlanEkspertti
Jep, kyllä voi se on täysin sallittua ja joissakin tapauksissa myös velvoitettua
Itse olen herrasmiehenö välttänyt lataamasta ketään muijaa kentältä ulos
- Anonyymi
Samalla lailla voisin kantaa yhden Kankaanpään Lidlissä työskentelevän naisen sänkyyn valkoinen hääpuku yllä ja valkoiset korkokengät jaloissa ja hän liikuttaisi jalkojaan ja potkisi ja kiljuisi sängyssä.
- Anonyymi
potkisi kengänkorolla palleihin ja kylkiin? No no, ainotossut olisi kivemmat siihen hommaan
- Anonyymi
Kannettaessa potkisi korkokengät jaloissa.
voi tietenki mutta kantaja itse vastaa siitä monta potkua hän saa naamaansa :/
(riippuu siis tykkääkö tyttö kantajasta nii se olis sitte jo aivan 100% luck)- Anonyymi
Kantais sillai sänkyyn ku pappa Kummelin Perintöä odotellessa sketsissä.
- Anonyymi
Kun kantais sänkyyn niin nainen kiljuis, koska ei oo käyny vessassa ensin.
- Anonyymi
Sen naisen voi kantaa sänkyyn liikuntatunnilta ja se kiljuu sängyssä kun ei oo vessassa käyny ennen sitä.
- Anonyymi
Tästä tuli mieleen kun on näitä sekaryhmiä liikunnassa. Pitääkö kaikkien olla paljain jaloin sisäliikunnassa vielä yläkoulussakin?
- Anonyymi
Ei pidä. Ylensä yläkoulussa opettaja vaatii kaikkia käyttämään sisäkenkiä.
- Anonyymi
Puhun tässä ammattikolusta. Minä törmäsin nättiin tyttöön, joka myöhemmin pisti kasvonsa piiloon, etten näkisi niitä.
- Anonyymi
Olen kuvitellut.
- Anonyymi
Pitääkö olla kasilla ja ysillä teknisessä työssä, jos haluaa ammattikouluun autoalalle?
- Anonyymi
Sataedu Kokemäellä kävi niin. Hän oli hiusalan opiskelija ja me muut kiinteistönhoito.
- Anonyymi
Ei hänen paljaat jalkansa välitä, vaikka hänet kantaisi sänkyyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1132332Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from341912Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen271863- 1021856
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276481855Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571142- 1101046
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20923- 54870
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110847