Juu. Olen 13-vuotias poika jota kiinostaa airsoft. Käyn yleensä kavereitten kansa softaamassa jossain lähellä olevassa metsässä. Eli en missään isoissa tapahtumissa. No mutta asiaan. Aseena olen käyttänyt sitä perus 20e haaulikkoa ja haluaisin päivittää sen johonkin isompaan sarjatuli aseeseen ja ei toimisi kaasulla. Hinta olisi alle 100e jos on kotona niin asun oulussa. Mieluiten kauppoja ehottelisitte.
Alottelijalle ase
3
91
Vastaukset
- Kunkku123
Jos sä tahdot sarjatulivehkeen alle satasella kato Proairsoftin valikoimista. Monta erilaista konaria ja kivääriä ja akun voltit on 7,2v. Tehokkaammat aseet on 8,4v akulla ja ne maksaa enemmän.
- Anonyymi
Älä ainakaan proairsoftista osta mitään tuntuu aina että ihmisillä ei ole muutakuin negatiivista sanottavaa siitäkin puljusta. Alle 100€ saa kyllä jo ihan hyviä kaasupistooleja. Kiväärejä ei mitään kannata ostaa tohon hintaan. Ainoot kiväärit jotka alkaa oikeesti jo olemaan järkeviä on Cyman Ak sarja joita saa jo noin 150€
- Anonyymi
Kuulatorista käytettynä joku tussari, tai jos uuden tahdot alle 100€ voisin suositella Galaxy MP5 kuulapurkki.fi:stä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890