Onko noitia olemassa?

Nksnm

Tuntomerkkejä? Itsellä suvussa molemmissa, tai ainakin vanhemmat sanoo "pahoja noitia" . Itsellä ainakin sellaisia merkkejä joista olisi poltettu roviolla ennen vanhaan. On myös itsellä taipumus ajatella välillä pahasti ihmisistä. Onko se vasta valmistumassa noituus itseni sisällä?

6

1431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On noitia olemassa, pahuudelle vihkiytyneitä. Ei saisi ajatella pahasti yhdestäkään ihmisestä, paha ajatus on jo tavallaan kirous. On vaan erittäin vaikeaa pitää omat ajatukset kurissa ja nuhteessa :)

      • Anonyymi

        Buddhalaiset munkiy harjoittavat mm. metta-meditaatiota joka on päinvastaista kuin pahan ajatte, koska siinä kehitetään hyvää tahtoa ja toivitetaan kaikille iloa ja onnea ja terveyttä ja rauhaa ym. kaikkea hyvää. Sitä tehdään vuoronperään kuuteen eri suuntaan. Sanotaan että ihminen joka tekee näin usein, syntyy seuraavassa elämässä taivaallisiin maailmoihin, mutta sen meditaation oikeampi tavoite on vapauttaa oma mieli huolista ja tehdä oma olo kokonaisvaltaisesti hyväksi. Se poistaa mm. pelkoja. Ko. harjoitus on erittäin tehokas ja sen harjoittaminen näkyy ihmisessä ja muut aistivat sen. Sanotaan että edes villieläimet eivät vahingoita sellaista joka osaa säteillä "mettaa", mutta älkää uskoko minun sanaani siitä!


    • Anonyymi

      No nyt tulee paha noita. Taaaas

    • Anonyymi

      Okei tiedän että on monta vuotta sitten kirjoitettu muut viestit mutta itse huomasin noituuteni jo nuorena sen huomaa kyllä jos suvussa on noitia

    • Anonyymi

      Mun mielestä noitia on olemassa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe