Onko noitia olemassa?

Nksnm

Tuntomerkkejä? Itsellä suvussa molemmissa, tai ainakin vanhemmat sanoo "pahoja noitia" . Itsellä ainakin sellaisia merkkejä joista olisi poltettu roviolla ennen vanhaan. On myös itsellä taipumus ajatella välillä pahasti ihmisistä. Onko se vasta valmistumassa noituus itseni sisällä?

6

1634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On noitia olemassa, pahuudelle vihkiytyneitä. Ei saisi ajatella pahasti yhdestäkään ihmisestä, paha ajatus on jo tavallaan kirous. On vaan erittäin vaikeaa pitää omat ajatukset kurissa ja nuhteessa :)

• Anonyymi

Buddhalaiset munkiy harjoittavat mm. metta-meditaatiota joka on päinvastaista kuin pahan ajatte, koska siinä kehitetään hyvää tahtoa ja toivitetaan kaikille iloa ja onnea ja terveyttä ja rauhaa ym. kaikkea hyvää. Sitä tehdään vuoronperään kuuteen eri suuntaan. Sanotaan että ihminen joka tekee näin usein, syntyy seuraavassa elämässä taivaallisiin maailmoihin, mutta sen meditaation oikeampi tavoite on vapauttaa oma mieli huolista ja tehdä oma olo kokonaisvaltaisesti hyväksi. Se poistaa mm. pelkoja. Ko. harjoitus on erittäin tehokas ja sen harjoittaminen näkyy ihmisessä ja muut aistivat sen. Sanotaan että edes villieläimet eivät vahingoita sellaista joka osaa säteillä "mettaa", mutta älkää uskoko minun sanaani siitä!

• Anonyymi

No nyt tulee paha noita. Taaaas

• Anonyymi

Okei tiedän että on monta vuotta sitten kirjoitettu muut viestit mutta itse huomasin noituuteni jo nuorena sen huomaa kyllä jos suvussa on noitia

• Anonyymi

Mun mielestä noitia on olemassa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5720
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3566
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      117
      2789
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2488
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    6. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1839
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1616
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1530
    Aihe