Meillä on uusi kokoonpano. Vanhoja valittu uudelleen, uusia tullut joitakin.
Manaammeko vaalitulosta, kiroammeko kirkkaasti, riemuitsemmeko raikkaasti?
2-viikon kuluttua olemme heränneet
10
53
Vastaukset 10
Eiköhän sitä löydy joka junaan porukkaa tuossakin asiassa.
Ja sitten seuraa EU-vaalit.- Juna.män.jo
Meiän asemalla ei ole juna pysähtynyt vissiin 20 vuoteen, jotka eivät silloin mahtuneet viimeiseen junaan jäivät tänne, kun juna tulee se kiihdyttää vauhtia meiän kohdalla.
- Juna.män.jo
Ois he lähteneet ilman junaakin, syntyvyys on lähellä nollaa ja viimeiden vanhus kuolee täytyy jonkun muualta paikkakunnalta käydä sammuttamassa valot.
- Niin-ne-kylät-kuihtuu
Juna.män.jo kirjoitti:
Ois he lähteneet ilman junaakin, syntyvyys on lähellä nollaa ja viimeiden vanhus kuolee täytyy jonkun muualta paikkakunnalta käydä sammuttamassa valot.
Tulee saksalaiset turistit ja tuikkaa kylän tuleen kun eihän siellä ole mitään.
- ehkäpä-näin-
Toimitusministerit kiittää tuloksesta, ja jatkavat kesään saakka hillotolpallaan.
- Se-melkein-suotakoon
Eipä taida jäädä paljon nuolemista hillitolpasta, jos äänestäjät onnistuu muutoksessa.
Paremminkin lie katkeraa ja kitkerää hillotolppaan nojaamista ja nyyhkintää toimitusministeriön toimet.
- tätä.lisää
Eläkeläisten luulisi muistavan Lipposen hallituksen tekemä eläkkeiden leikkaus. Ehkä jotkut ei välitä mistään.
- Leikkurit-heiluu
Niin. Leikkaukset p i t i olla väliaikaisia. Ei ole palautettu ennalleen vieläkään.
Leikkurit-heiluu kirjoitti:
Niin. Leikkaukset p i t i olla väliaikaisia. Ei ole palautettu ennalleen vieläkään.
Näyttää olevan yhtä väliaikaisia, kun 70-luvulla (muistaakseni) lanseerattu auton käyttömaksu, silloin se tarra ikkunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483