Mistä voisi johtua koholla olevat leukosyytit ( ) virtsassa? Olin lääkärissä virtsatulehdusepäilyn takia, mutta bakteeriviljely olikin negatiivinen. Alustava tulos oli positiivinen, joten ehdin jo aloittaa antibiootit ja jopa luulin niiden auttaneen.
Olen ollut tulehduskierteessä viime vuonna, joten suhtaudun herkästi kaikkiin oireisiin. Joka kerta ei tehty tuota viljelyä, joten olenko sitten voinut syödä monta kuuria ihan turhaan, jos silloinkaan ei ole ollut tulehdusta?
Mielestäni pesin hyvin, otin näytteen oikein ja huolehdin hygieniasta. En voi olla raskaana eikä pitäisi olla mikään sukupuolitauti, koska olen neitsyt.
Onko muilla kokemuksia?
Leukosyytit koholla ilman virtsatulehdusta?
Huolestunut_
0
279
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot403470Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132858- 282544
- 422017
- 182001
- 571978
- 561871
- 581626
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101518- 171345