Hyvännäköinen mies enää kelpaa naisille eikä saa seksiä? Itsekkään en ole liian nirso tai tavoittele niitä kaikkein kauneimpia naisia mutta ei taida nykyään olla tavallisella miehellä enää mitään toivoa saada seksiä ihan tavallisilta naisilta. Iän tai ulkonäönkään suhteen ei ole oikeastaan mitään erityisiä eikä liian kovia vaatimuksia ainakaan omasta mielestä.
Tavallinen nainen, jolla on sopusuhtainen kroppa kelpais mainiosti tai ei siitäkään olisi haittaa vaikka olis vähän mistä ottaa kiinni, oikeastaan parempi vain. Seksikäs takamus on varmaan ainut ehdoton vaatimus koska olen aina ollut enemmän peppu kuin tissimiehiä mutta ei tosiaan tarvitse olla mikään top 10 kaunotar kunhan on jokseenkin siedettävän näköinen. Mutta kun ei näytä enää kelpaavan tavallinen mies suomalaisille naisille niin minkäs teet. Kai tässä on maksullisiin naisiin mentävä jos mielii vielä joskus elämässään seksiä saada kun naiset on liian vaativia nykyään.
Miksi Suomessa ei tavallinen tai ihan kohtalaisen
21
<50
Vastaukset
- Kikkeliskok
Olen eri mieltä kuin aloittaja. Ihan hyvin suomalaisilta naisilta seksiä saa, kyse on sinun kohdalla jostain muusta. Yleisesti ottaen pään sisältä lähtee ne tekijät, jonka avulla sinne sänkyyn pääsee. Ulkokuori on vain ulkokuori, melko harvoin se on oikeasti niin kamala, että olisi täydellinen show-stopper. Mutta jos aloitat keskustelun tuolla, että mikä tahansa kelpaa sinulle, niin voin kertoa lopputuloksen jo etukäteen..
- Hyiolkoon
Siis epätoivoset ukot köyrii mitä vaan kunhan on mulukun mentävä reikä..
Hälläväliä tyyliin saako kupan, hivin, tippurin ja sun muut taudit.
Kyllä näitä jakorasia huoria on pilvin pimein suomi täynnä - KetjunAloittaja
Hyiolkoon kirjoitti:
Kyllä näitä jakorasia huoria on pilvin pimein suomi täynnäOnhan niitä huoria joo kaikille jos maksaa riittävästi mutta ilmaiseksi ei enää tavallisella suomalaisella miehellä ole juuri mitään toivoa saada seksiä. Saati että löytäis kunnollisen tavallisen naisen joka ei ole mikään tautinen koko kylän polkupyörä.
En tarkoittanut etteikö mullakin joku taso olisi naisten suhteen mutta kun miehiä aina arvostellaan siitä että he tavoittelevat vain niitä baarin kauneimpia ja suosituimpia naisia mikä ei tietenkään pidä paikkaansa. Olen täysin sitä mieltä että naiset ne on se nirsompi sukupuoli lähes poikkeuksetta kun jopa rumat ja lihavat naiset tavoittelee lähes pelkästään niitä lihaksikkaita mallin näköisiä komistuksia eikä tavallinen mies kelpaa edes rumille naisille. Suurin osa miehistä sen sijaan haluaa ihan tavallisen mutta kuitenkin omaan silmään nätin naisen eli ei todellakaan tarvitse olla mikään top10 kaunotar. - KetjunAloittaja
Hyiolkoon kirjoitti:
Kyllä näitä jakorasia huoria on pilvin pimein suomi täynnäTaas tätä feminististä kaksinaismoralismia että naiset kyllä saa nykyään huorata ja lutkailla niin paljon kuin huvittaa ja miehet on aina niitä epätoivoisia likaisia, irstaita, pervoja sikoja jotka nussii kaikkea mikä liikkuu. Missä on aito tasa-arvo asioiden suhteen. Miehet ovat nykyään ainakin tässä seksi ja parisuhde asiassa todella epätasa-arvoisessa asemassa naisiin nähden. Naisten on helppo huudella sieltä norsunluutornistaan kun he saavat seksiä ja parisuhteen koska vaan ihan sormia napsauttamalla toisin kuin miehet. Siihen riittää pelkästään se että on se mystinen reikä jalkojen välissä.
Suomessa pitäis olla joku miesasia puolue joka puolustaa miesten etuja. Onhan täällä feministinen puoluekkin joka puolustaa pelkästään naisten asiaa samalla yrittäen lytätä miesten vähäisetkin oikeudet lopullisesti. - KetjunAloittaja
"Mutta jos aloitat keskustelun tuolla, että mikä tahansa kelpaa sinulle, niin voin kertoa lopputuloksen jo etukäteen.."
No en kyllä ole tuollaista koskaan naisille sanonut enkä ole myöskään missään sanonut että mikä tahansa kelpaa. En minäkään nyt mikään idiootti ole.
- KetjunAloittaja
Sen kuitenkin voin allekirjoittaa ihan täysin että naisten nirsous on osittain näiden "reikä se on siallakin" miesten syytä. Jos miesten keskuudessa ei olisi suuri joukko jotka ajattelevat tällä tavalla niin ehkä tavallisen miehen olis keskimäärin helpompaa saada oman tasoinen tavallinen nainen parisuhteeseen.
- Tasoa
Nyt aloittaja, lopeta hyvänsään aikaan!
Jos tuosta valituksestasi ja itsesäälustä pienikin pätkä livahtaa .
tavoittelemasi naisihmisen korviin, niin taatusti kiertää kaukaa.
Reippaasti vaan kylille ja kuuntelemsan mitä naiset haluu ja toivoo, kysyäkin voi😏
- Neuvojatässä
Tää on vaan niin huvittavaa, toiset ei vaan saa naista ja toiset saa.
Mikähän kumma kun mäkin, ihan tavallisen näköinen ukkelinkuvatus löydän seksiä haluavia ja oikein nättejäkin naisia ei nyt ihan helposti, mutta hieman vaivaa näkemällä ja naisia huomioimalla niin livenä kuin netistäkini? Olisiko ehkä hygieniassasi, asenteessasi, purukalustossasi, pukeutumisessasi tai vuorovaikutustaidoissasi jotain oleellista parantamista?
Hygienia korjautuu peseytymällä säännöllisesti ja käyttämällä sopivia mietoja, mutta miehekkäitä tuoksuja...
Asenne korjautuu ajattelutapaa muuttamalla ja vsastapelureita arvostamalla, halulla muuttua kivemmaksi kaveriksi kuin tällä hetkellä..
Purukalustoa voi kohentaa hammashoidon keinoin, reiät pois, säännöllinen harjaus ja suuvesi ennen kuin yrität lähestyä, ällöttävä kaasupilvi hönkäillessäsi karkottaa nopeasti jopa sinusta ulkonäöllisesti kiinnostuut naiset läheltäsi..
Pukeutumista voi kohentaa hankkimalla nuorekkaat kuteet, käytä vaikka jotain naispuolista tuttavaa makutuomarina tai vaikka vaatekaupan myyjää konsulttina..
Vuorovaikutustaitoja voi kohentaa aina ja helposti. Hymyile, lausu kohteliasuuksia, ota silmäkontaktia, huomaa kun vastaan tulee ystävällinen silmäpari ja jututa rohkeasti, harjoittelemalla oppii.. Älä yritä lähestyä kännissä (muita kuin yhtä kännisiä naisia),. valikoi oikein juttukumppanit..- Tasoa
Just näin🤗🤗🤗🤗
"Olisiko ehkä hygieniassasi, asenteessasi, purukalustossasi, pukeutumisessasi tai vuorovaikutustaidoissasi jotain oleellista parantamista?"
Hygienia ja pukeutuminen ainakin on kunnossa, käyn päivittäin suihkussa käytän kohtuudella hajusteita jos lähden baariin tai ihmisten ilmoille ja pesen hampaani päivittäin, reikiä ei ole ollut (ainakaan tähän mennessä) sekä käytän säännöllisesti suuvettä tai henkeä raikastavia pastilleja. Pukeudun myös ihan suht normaalisti joskus jopa melko muodikkaasti.
Vuorovaikutustaidoissa on kyllä ongelmia paljonkin koska olen asperger ja mulla on melko paha sosiaalisten tilanteiden pelko enkä oikein uskalla lähestyä naisia riittävästi tai jos sen onnistun jotenkin viinan voimalla tekemään niin teen sen silloinkin ehkä liian epävarmasti. Eipä tuo alkoholi mua juurikaan rohkeammaksi tee, auttaa ehkä vain sen verran etten jännitä itsestäni paskoja pihalle. Olen kuitenkin sillä tavalla rehellinen etten halua esittää tai valehdella olevani mitään muuta kuin oikeasti olen. En nyt tietystikkään kerro sitä että olen asperger mutta en halua myöskään yrittää esittää mitään yli-itsevarmaa pelimiestä koska ei siitä mitään tulisi ja paljastuisin melko nopeasti.dreamer89 kirjoitti:
"Olisiko ehkä hygieniassasi, asenteessasi, purukalustossasi, pukeutumisessasi tai vuorovaikutustaidoissasi jotain oleellista parantamista?"
Hygienia ja pukeutuminen ainakin on kunnossa, käyn päivittäin suihkussa käytän kohtuudella hajusteita jos lähden baariin tai ihmisten ilmoille ja pesen hampaani päivittäin, reikiä ei ole ollut (ainakaan tähän mennessä) sekä käytän säännöllisesti suuvettä tai henkeä raikastavia pastilleja. Pukeudun myös ihan suht normaalisti joskus jopa melko muodikkaasti.
Vuorovaikutustaidoissa on kyllä ongelmia paljonkin koska olen asperger ja mulla on melko paha sosiaalisten tilanteiden pelko enkä oikein uskalla lähestyä naisia riittävästi tai jos sen onnistun jotenkin viinan voimalla tekemään niin teen sen silloinkin ehkä liian epävarmasti. Eipä tuo alkoholi mua juurikaan rohkeammaksi tee, auttaa ehkä vain sen verran etten jännitä itsestäni paskoja pihalle. Olen kuitenkin sillä tavalla rehellinen etten halua esittää tai valehdella olevani mitään muuta kuin oikeasti olen. En nyt tietystikkään kerro sitä että olen asperger mutta en halua myöskään yrittää esittää mitään yli-itsevarmaa pelimiestä koska ei siitä mitään tulisi ja paljastuisin melko nopeasti.Onhan se vakava sosiaalisten tilanteiden pelko yhdistettynä autismin kirjon häiriöön tosi paha juttu suhteen haku markkinoilla. Ehkä tuossa se syy onkin että en ole ihan tavallinen kaveri ulkonäköä lukuunottamatta ja naiset jotenkin aistivat sen heti vaikka ei se minusta päältäpäin tai minun puheesta näy.
- Neuvojatässä
dreamer89 kirjoitti:
Onhan se vakava sosiaalisten tilanteiden pelko yhdistettynä autismin kirjon häiriöön tosi paha juttu suhteen haku markkinoilla. Ehkä tuossa se syy onkin että en ole ihan tavallinen kaveri ulkonäköä lukuunottamatta ja naiset jotenkin aistivat sen heti vaikka ei se minusta päältäpäin tai minun puheesta näy.
No niin, löytyihän se syy huonolle menestykselle naisten kanssa. Tiesitkö että omia vuorovaikutustaitoja voi ihan omatoimisesti kehittää ja kun huomaat taitojen kehittyvän, itseluottamuskin kasvaa ja jännitys vähenee samalla?
Seuraavaksi kysyt miten.. Käytä asbergeriin liittyviä ominaisuuksiasi hyödyksi, ohjelmoi ajatuksiasi uudelleen. Ennakoimattomat muutoksethan on iso juttu monelle asberger "tapaukselle", eli muutoksista pitää saada ennakoituja. Teet selkeän suunnitelman, askel askeleelta, miten vuorovaikutustaitojasi tulet kehittämään ja varaat muutokselle tarpeeksi aikaa (toimii muuten niillekin, joilla ei asberger diagnoosia ole ja kuitenkin on hankala lähestyä vastakkaista sukupuolta). Ensimmäinen asia, joka sinun pitää sisäistää, on ettei useimmat naiset kaipaa mitään "yli-itsevarmaa pelimiestä", vaan kivan ja seurallisen mieskaverin, jonka kanssa voi olla yhdessä, se riittää siis että ole ihan se oma kiva itsesi. Asberger diagnoosin ei saa antaa nujertaa itseä, vaan pitää harjoittaa itseään vuorovaikutuksen alueella, aivan kuten kuntoilija harjoittaa kehoaan pystyäkseen parempiin fyysisiin suorituksiin.
Eli tee itsellesi vuorovaikutustaitojen harjoitusohjelma! Laita siihen päivämääriä, ja ehkä myös viikonpäiviä, joissa on tehtäviä. Miksi? Sen vuoksi, että usein asberger taipumuksia omaava haluaa asioiden tapahtuvan ennakoidusti, jolloin siihen on aikaa valmistautua (vielä kerran sanon, että toimii muillekin itseä ohjelmoivasti). Mitäs tehtäviä sinne pitäisi sitten laittaa.
alkuun riittää vaikka tällainen:
- Ota tavaksi tervehtiä naapureitasi, vastaan tullessa. Tee se ottaen katsekontakti ja hymyä huuleen. Sama juttu esim. töissä tai koulussa, huomioi ympärilläsi olevia!
- Hankkiudu tilanteisiin, joissa pitää käyttää vuorovaikutustaitojasi. Muista että parasta vuorovaikutusta ei ole olla koko ajan itse äänessä, vaan kuuntelun taito ja vuoropuhelu on oleellista!
- Missä on luontevaa olla lähellä naisia? Tanssimassa! Käy tanssipaikoilla ja käytä sitä mielesi "punttisalina", tee se selvänä ja aloita pienistä haasteista: ekakerralla riittää, kun haet 5 kertaa naisia tanssimaan, lähti mukaan tai ei, olet jo voittanut itsesi kun olet edes yrittänyt hakea! Muista että harjoitus tekee mestarin tässäkin. Seuraavalla kerralla tavoite voisi olla, että haet tanssimaan kunnes ainakin yksi on suostunut, tästä onkin sitten seuraavilla kerroilla luonteva nostaa tavoitetta.
- Kun naisten haku tanssiin onnistuu jo, seuraava askel on sitten pyrkiä juttelemaan heidän kanssaan tanssiessa tai sen jälkeen. Mieti puheenaiheita valmiiksi, jotta ei tule yllätyksenä "blackouttia" mielen mennessä jumiin!
- Ellet osaa tanssia, osallistu tanssikurssille (kansalaisopistossa edullista), sekin on jo läheisyyttä ja loistava areena lisätä samalla vuorovaikutustaitoja, kun on yhteinen haaste parin kanssa oppia tanssimaan.
- Jos vuorovaikutus ei toimi, mikä olisi helpoin "areena" harjoitella? Näytelmät, näyttelijähän voi olla näyttämöllä ihan kuka vain, eli esittää myös "ei asbergeria"! Ilmoittaudu kansalaisopiston näytelmäkurssille!
Josko näillä pääsisist alkuun ja voisit edes osaa neuvoistani hyödyntää. Muista että perille ei pääse isolla loikalla, vaan pienin askelin ja ohjelmoimalla itsellesi sopivan harjoitusohjelman, taidot karttuu siinä sivussa.
Asennepuoli kaipaa myös työstämistä, aiemmissa viesteissäsi puhut aika halventavaan sävyyn naisista. Ellet muuta asenteitasi, voi olla aika hankala vuorovaikutustaidoista huolimatta löytää pidempään yhdessäoloon halukasta naisihmistä. Ajattele positiivisemmin naisista ja myös sitä, ettei useat seksikumppanit kenestäkään vastuullisesti käyttäytyvästä mitään tautipesää tee, useimmat naiset haluavat käyttää kondomia uusien seksikumppanien kanssa ja sänkyyn asti päästessäsi myös sinun kanssasi. Kun pääset sänkyyn lopulta, muista että pitää huomioida naisen nautinto myös. Oi, että, herra Neuvojatässä!
Mun mielestä oli todella hyviä vinkkejä ja ihailen tapaa, jolla paneuduit asiaan, pohtien sitä monelta taholta. Kiitos, etenkin huomiostasi, että kannattaa muuttaa hieman katsantokantaa seksuaalisesti aktiivisista naisista, kun kerran seksiseura kuitenkin kelpaisi.- Neuvojatässä
No joo, saatan välillä vastailla liiankin perusteellisesti, kaikki ei siitä tykkää, mutta ilo auttaa jos voin :)
Kyllähän se niin on, että arvostusta saa helpoiten arvostamalla itse vastapeluria. Ja jos haluaa satunnaiseen seksiin halukasta naista/miestä, on vaan hyväksyttävä, ettei kyseessä ole useinkaan ihan ekakertalainen..
- Samiksia
Mun mies on asperger-ihminen.Ollaan oltu 36v. naimisissa. Silloin alussa ei tiedetty mikä välillä mättää. Minulla on itselläni todettu aikuisena ADHD. Eli meidän pitäis olla ihan mahdoton yhdistelmä. Miehellä kaikki asiat tiptop järjestyksessä, minulla hujan hajan ja kesken. Meillä kolme kaksi aikuista lasta ja pari lastenlasta.
Ole rehellinen itsellesi ,harjaannuta itseäsi vuorovaikutustaidoissa. Olisko jotain ryhmää? Tee se nyt!!!- KetjunAloittaja
Parasta olis varmaan kun olis joku ryhmä jossa voisi tutustua naispuolisiin asperger-ihmisiin mutta onko sellaisia esim Tampereella?
- Samiksia
KetjunAloittaja kirjoitti:
Parasta olis varmaan kun olis joku ryhmä jossa voisi tutustua naispuolisiin asperger-ihmisiin mutta onko sellaisia esim Tampereella?
Hei, mä voin vähän tutkia ja kysellä. En pysty nyt ihan heti, mutta viikonlopun aikana.
Kun tekee sen minkä itse pystyy asioiden eteen se on jo paljon...ahdistus ja häpeä väistyvät...loppu kyllä järjestyy.
Olet hyvän polun alussa! - Samiksia
KetjunAloittaja kirjoitti:
Hei aloittaja, tuon " neuvojatässä" neuvot olivat todella kullanarvoisis tosielämän harjoitusmetodeiksi. Näytin niitä asperger,- miehelleni. Hän sanoi, että voi kun olis tuollaista aikanaan hoksannut ja uskaltanut.. Toisaalta hänen perheensä oli tiukan uskonnollinen, nuo olisivat kuulema olleet liian maallisia ja vapaita juttuja.
- KilttiMies89
Samiksia kirjoitti:
Hei aloittaja, tuon " neuvojatässä" neuvot olivat todella kullanarvoisis tosielämän harjoitusmetodeiksi. Näytin niitä asperger,- miehelleni. Hän sanoi, että voi kun olis tuollaista aikanaan hoksannut ja uskaltanut.. Toisaalta hänen perheensä oli tiukan uskonnollinen, nuo olisivat kuulema olleet liian maallisia ja vapaita juttuja.
Kyllähän tuossa paljon hyviä neuvoja oli, uskallus on se suurin ongelma itsellä kun mitään muuta en pelkää elämässä niin paljon kuin ihmisten edessä esiintymistä. Kaikki esitelmien pitäminen koulussa oli suorastaan kammottavaa ja lukiossa jo välttelin kaikkia esityksen pitämisiä jopa lähtemällä välitunnilla kotiin tai johonkin ajelemaan autolla että pääsin pois niistä tilanteista. Siitä jäi kauheat traumat kun yläasteella pakotettiin menemään luokan eteen esiintymään.
- Neuvojatässä
KilttiMies89 kirjoitti:
Kyllähän tuossa paljon hyviä neuvoja oli, uskallus on se suurin ongelma itsellä kun mitään muuta en pelkää elämässä niin paljon kuin ihmisten edessä esiintymistä. Kaikki esitelmien pitäminen koulussa oli suorastaan kammottavaa ja lukiossa jo välttelin kaikkia esityksen pitämisiä jopa lähtemällä välitunnilla kotiin tai johonkin ajelemaan autolla että pääsin pois niistä tilanteista. Siitä jäi kauheat traumat kun yläasteella pakotettiin menemään luokan eteen esiintymään.
Kuten sanoin, pienin askelin, ei kertaloikalla. Tekemällä selkeän planin juuri itselle sopivista askelista, jokainen voi parantaa omaa elämänlaatuaan. Se on mieletön tunne huomata edistyvänsä vuorovaikutustaidoissa. En neuvoisi näitä, ellen olisi huomannut näistä olleen huomattavaa hyötyä omakohtaisesti. Tsemppiä kaikille omia vuorovaikutustaitojaan kehittäville tai sitä aikoville, se kannattaa!
Samiksia, olen melko varma, että nimenomaan erilaisuus on saanut teidät miehesi kanssa pysymään yhdessä. Mietipä 2 adhd yhdessä, mahdoton yhtälö.. Sama juttu 2 hiljaista, ei tapahdu mitään?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107141Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2891008