Hei! minulla oli tukihenkilö reilu puoli vuotta sitten, tykkäsin siitä todella paljon. Nyt kuitenkin minulla ei ole enään tukihenkilöä koska silloin puol vuotta sitten sain päähäni että en semmoista ”erityis” kohtelua tarvitse ja lopetin koko jutun. Nyt kuitenkin haluaisin sen takaisin koska se auttoi minua paljon arjen asioissa ja nyt tilanteeni on mennyt vain huonompaan. Sain koko tukihenkilö toiminnan psykiatrini kautta aj mietin että auttaisiko se asiaa jos sanon psykiatrilleni ”totuuden” että asiat ovat menneet vaan huonompaan suuntaan ja tarvitsin taas jotain tukea.
TUKIHENKILÖ
auttakaa.pliis
1
71
Vastaukset
- Näinnäen
Sinulla oli varmasti syyt palvelun lopettamiseen. Mietippä niitä, mutta tietenkin jos ahdistaa kovasti on parempi kertoa totuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573451Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482630Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572043- 1551697
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174