Hei, 18.3.2019 alkoi kirvesmiehenkadun 2 asuntojen haku ja tääppyy tänään. Onko ketään sinne hakenut? Luulekto että sieltä voisi saada helposti asuntotarjouksen kun hakee ja on kiirrellinen tila?
Olemme sinne laittaneet hakemuksen mutta tietääkö kukaan milloin saa tietää että onko saanut paikan vai ei?
Kirvesmiehenkatu 2 heka asunnot
13
120
Vastaukset
- MNG
Heips!
Haettu on 4h keittiötä. Nyt vaan tosissaan jännitetään et milloin niitä aletaan jakamaan :)Heips teille myös!
Mekin olaan haettu 4h k. Jännittää siis todella paljon koska sinne oli kuulemma todella paljon hakioita 😓
- Tättäräärä
Haettu on 3h, nyt alkaa taas piinaavaa odotus! 😁
- peukutpystyyyyn
Haettu 2-3h, Mulla iso vaihtoasunto.jännää saas nähä kuin käy ja kauan joutuu jännityksellä odottaa.
Niin totta! Meillä on jo täällä hertoniemenrannassa 3-4h asunto 79,5 neliönen mutta nyt se on käyny meille pieneksi siksi tarvitaan isompaa asuntoo ja siks toivon todella kovasti että saatais asuntotarjous tänne kirvesmiehenladulle 😥
- Hekaheka
Yksiöitä ja kaksioita hain. Hissittömästä hissilliseen toive. Toivotaan parasta, varaudutaan pahimpaan, niin ei petytä.
- Toukokuussa-ilmoitus
31.5. mennessä ovat luvanneet ilmoittaa. Kaikki tarjoukset eivät lähde kerralla vaan pitkin toukokuuta tipoittain. Tarjouksen saaneella kolme päivää ilmoittaa, ottaako asunnon vastaan.
- Tättäräärä
Kyllä niitä jaetaan jo ihan muutama viikko haun loppumisesta.
- Lue-uudelleen
Niinhän sanoinkin. 31.5. mennessä ei ole sama asia kuin 31.5.
- Anonyymi
Haettu myös 4h... kaksion kokoinen kolmio meillä ja ahtaaksi käy
Onnea teille! Toivottavasti saatte asuntotarjouksen! Mekin olemme hakeneet 4h. Mutta ei olla vielä saatu mitään viestiä tai mitään. 😔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720