Kirvesmiehenkatu 2 heka asunnot

Hei, 18.3.2019 alkoi kirvesmiehenkadun 2 asuntojen haku ja tääppyy tänään. Onko ketään sinne hakenut? Luulekto että sieltä voisi saada helposti asuntotarjouksen kun hakee ja on kiirrellinen tila?

Olemme sinne laittaneet hakemuksen mutta tietääkö kukaan milloin saa tietää että onko saanut paikan vai ei?

13

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MNG

Heips!

Haettu on 4h keittiötä. Nyt vaan tosissaan jännitetään et milloin niitä aletaan jakamaan :)

• Heips teille myös!

Mekin olaan haettu 4h k. Jännittää siis todella paljon koska sinne oli kuulemma todella paljon hakioita 😓

• Tättäräärä

Haettu on 3h, nyt alkaa taas piinaavaa odotus! 😁

• peukutpystyyyyn

Haettu 2-3h, Mulla iso vaihtoasunto.jännää saas nähä kuin käy ja kauan joutuu jännityksellä odottaa.

• Niin totta! Meillä on jo täällä hertoniemenrannassa 3-4h asunto 79,5 neliönen mutta nyt se on käyny meille pieneksi siksi tarvitaan isompaa asuntoo ja siks toivon todella kovasti että saatais asuntotarjous tänne kirvesmiehenladulle 😥

• Hekaheka

Yksiöitä ja kaksioita hain. Hissittömästä hissilliseen toive. Toivotaan parasta, varaudutaan pahimpaan, niin ei petytä.

• Niin kannattaa varautua pahimpaan! Koitan myös samaa 😖

• Toukokuussa-ilmoitus

31.5. mennessä ovat luvanneet ilmoittaa. Kaikki tarjoukset eivät lähde kerralla vaan pitkin toukokuuta tipoittain. Tarjouksen saaneella kolme päivää ilmoittaa, ottaako asunnon vastaan.

• Tättäräärä

Kyllä niitä jaetaan jo ihan muutama viikko haun loppumisesta.

• Lue-uudelleen

Niinhän sanoinkin. 31.5. mennessä ei ole sama asia kuin 31.5.

• Kiitos! Huomasinkin äsken kun olin stadin sivultolla tarkastamassa 😊

• Anonyymi

Haettu myös 4h... kaksion kokoinen kolmio meillä ja ahtaaksi käy

• Onnea teille! Toivottavasti saatte asuntotarjouksen! Mekin olemme hakeneet 4h. Mutta ei olla vielä saatu mitään viestiä tai mitään. 😔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe