"mikään ei hallitse maanpäällä ikuisesti"
valitettavasti suomen hovioikeus ilmentää vakavia mädänneisyyden merkkejä, ja tämä alkaa olla jo vuoren huippu.
hovioikeus ikäänkuin kääntä totuuden päälaelleen.
esimerkki lehtijutussa kauppias on edellyttänyt kaikilta asiakkalita yhdenvertaista tunnitautumista ettei saa pitää naamioita joita ryöstäjät yleensä pitää tehdessään rikoksia. eli kauppialla on selkeä linja tasa-vertaisesti asiakkaita kohtaan.
hovioikeus taas väitti ettei kauppias ole kohdellut asiakkaitaan tasa-vertaisesti. hovi oikeus käyttäytyy niinku islam olisi ollut suomessa jo pitkänkin aikaa vaikka kyseessä on verrattain uusi ilmiö.
räikein väite on toki hovioikeuden vetoaminen perustuslakiin vaikka perustuslaissa ei ole mitään mikä puolustaisi burkhan käyttöä kaupoissa jos kauppias ei sitä salli. kauppa on kauppiaan omaisuutta ja aluetta ja voi poistaa alueeltaa kenet tahtoo muiden siihen puuttumatta.
hovioikeus leikkii selkeästi jumalaa.
myös uskonnon vapauslaki mikä tehtiin 2003 vuonna tulee kumota suomesta. täällä ei saa olla muita uskontoja kuin kristinusko. aamen
korruptoitunut hovioikeus
3-33-33
1
153
Vastaukset
- 3-33-33
tähän uutiseen siis viittasin pohdinnoissani.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7a4d4697-be5d-4908-b9ff-7af181ca6f6a
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752