Vaatiiko mobiilivarmenne ns älypuhelimen, vai voiko se toimia puhelimella jossa ei ole nettiyhteyttä?
Vastaukset 13
- eivaadiyhteyttä
Ei tarvitse eikä vaadi.
- Hohhoijaati
vaatii netin, mobilinetti tai wlan.
- eikävaadi
Ei vaadi..
- toimiiilman
eikävaadi kirjoitti:
Ei vaadi..
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/03/06/digitreenit-mobiilivarmenne-on-nappara-vaihtoehto-pankkitunnuksille-mutta-yhta
"Mobiilivarmenteen saa myös ei-älykännykkään, koska se sijaitsee puhelimen SIM-kortissa. SIM-kortin täytyy kuitenkin olla suunnilleen vuodelta 2016 tai uudempi. Mobiilivarmenteen käyttö ei vaadi datayhteyttä." toimiiilman kirjoitti:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/03/06/digitreenit-mobiilivarmenne-on-nappara-vaihtoehto-pankkitunnuksille-mutta-yhta
"Mobiilivarmenteen saa myös ei-älykännykkään, koska se sijaitsee puhelimen SIM-kortissa. SIM-kortin täytyy kuitenkin olla suunnilleen vuodelta 2016 tai uudempi. Mobiilivarmenteen käyttö ei vaadi datayhteyttä."Kiitos vastauksista!
- Hohhoijaati
Älykännykässä tai Tabletissa varmenne käyttää nettiä.
eikä vaadi sim korttia
- Nuuka
On syytä tarkistaa myös hinta. Telialla on ilmainen. DNA ja Elisa 2€/kk.
Eikö sen joudu ottamaan siltä operaattorilta, jolta liittymä on otettu, eihän sen 2:n euron takia kannata liittymää muuttaa.
- kyllämutta
O-li-ver kirjoitti:
Eikö sen joudu ottamaan siltä operaattorilta, jolta liittymä on otettu, eihän sen 2:n euron takia kannata liittymää muuttaa.
Kyllä mutta maksullista ei kannata ottaa jos ilmaisia korvaajia on. En minä ainakaan ottaisi vaan käyttäisin edelleen avainlukulistaa ja pankkitunnuksia kirjautumiseen.
kyllämutta kirjoitti:
Kyllä mutta maksullista ei kannata ottaa jos ilmaisia korvaajia on. En minä ainakaan ottaisi vaan käyttäisin edelleen avainlukulistaa ja pankkitunnuksia kirjautumiseen.
Niinpä, jos pankit ei lopeta avainlukulistan käyttöä, niin kuin ne on uhkailleet.
- 4trewq
O-li-ver kirjoitti:
Niinpä, jos pankit ei lopeta avainlukulistan käyttöä, niin kuin ne on uhkailleet.
Joutuuhan ne lopettamaan, eu-direktiivi.
- elimitensiis
Eli miten tuo siis toimii? Käyttäjältä piilotetuilla tekstareilla ja SIMmin toolkitillä ilmeisesti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061444Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja138671Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat36580Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40551Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö203551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530