oisko kellään mitään kirjaa tai löytyiskö netistä kaavoja pehmolelukoiran tekoon..? pystykorvaisen koiran..?
Tarvitsisin kipeästi ohjeita tällaiseen.. Kiitos jos joku osaisi auttaa :)
pehmolelukoira?
6
679
Vastaukset
- fyllitäti
...ohjeita luppakorvaisiin koiriin on paljonkin, pystykorvaa ei nyt ensi tuntumalla valmista mallia tule mieleen. Yksi ohje kuitenkin on, mistä voisi värejä ja hännän muotoa muuntelemalla saada pystykorvan: Suuri Käsityökerho-lehdessä 11/1997 oli pehmoleluohjeet kettuun, karhuun ja ilvekseen. Ketun pötköhännän/ilveksen töpön tilalle vain pystykorvan kippurahäntä (iloinen pullea "spiraali", vaikka ensin kehnommasta materiaalista kokeillen, saumanvarat "loveamalla" siistiksi) niin joko haukkuu pörhöinen pystykorva ompelukoneen vierellä?
- rokki prinsessa
mistähän mä voisin tämän kyseisen lehden löytää..? ois kyllä ihana löytää joku malli..!
- fyllitäti
rokki prinsessa kirjoitti:
mistähän mä voisin tämän kyseisen lehden löytää..? ois kyllä ihana löytää joku malli..!
...jos on lähikirjastossa hyvät valikoimat, niin sinne. minulla on kyseinen lehti kaavoineen myös, mutt en halua luopua ja kaavoja ei oikein pysty skannaamaan/lähettämään sähköpostilla mitenkään. yksi vaihtoehto on tietysti etsiä huuto.net:in sivuilta käsityölehdet/kirjat, tuurilla löytyy, on niitä näköjään siel aika kasat myynnissä eri numeroita. onnea etsintään!
- rokki prinsessa
fyllitäti kirjoitti:
...jos on lähikirjastossa hyvät valikoimat, niin sinne. minulla on kyseinen lehti kaavoineen myös, mutt en halua luopua ja kaavoja ei oikein pysty skannaamaan/lähettämään sähköpostilla mitenkään. yksi vaihtoehto on tietysti etsiä huuto.net:in sivuilta käsityölehdet/kirjat, tuurilla löytyy, on niitä näköjään siel aika kasat myynnissä eri numeroita. onnea etsintään!
nyt kun menin kirjastoon, muistelin että lehti oli se suuri käsityö -lehti ja ne nyt tilaa mulle sen jostain muusta kirjastosta kun täältä ei sitä löytynyt.. olenkohan jotenkin hajamielinen :(
- rokki orinsessa
löysinkin nyt tämän kyseisen lehden, kiitos paljon avusta!
- marie
"Ompele pehmoeläimiä", Karin Neuschutz, Helsinki Media Kirjat 1996, ruotsinkielinen alkuteos Sy mjuka djur
s.11-> Turre-terrieri, pystykorvainen mutta töpöhäntä. Häntää helppo muuttaa.
s.52-> Kepa-kettu ja Niki-naali, melko paljon suomenpystykorvan mallisia kunhan tekee kippurahännän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676