Mikä mun poikakaveria vaivaa? Oon 13 v. tyttö ja mun poikakaveri on 17 v. Ollaan oltu yhdessä kohta vuosi, mut se ei silti suostu sukupuoliyhteyteen mun kanssa. Sen mukaan en oo ihan vielä tarpeeks vanha, mut en ymmärrä et mikä ongelma mun iän kanssa muka on. Meidän vanhemmat ja kaverit on kuitenkin hyväksynyt meidän suhteen, joten miks se ei ymmärrä et mullakin voi olla haluja.
Pidättäytyvä poika
8
<50
Vastaukset
- Jussitaijokusellainen
Se, ettet ymmärrä, nimenomaan osoittaa ettet ole tarpeeksi vanha.
- Pikkuvinkki
Suojaikäraja kannattaa käydä googlaamassa.
Kannattaa tosiaan; se nimittäin ensisijaisesti kieltää yli 18-vuotiaita panemasta alle 16-vuotiaita. Aloituksen tapaus ei siis olisi ongelma.
- Tietäjätt
jokutyyppi19 kirjoitti:
Kannattaa tosiaan; se nimittäin ensisijaisesti kieltää yli 18-vuotiaita panemasta alle 16-vuotiaita. Aloituksen tapaus ei siis olisi ongelma.
Niin. Tällöin kyseessä olisi lapsiin sekaantuminen tjsp. Suojaikärajan mukaan yli 16-vuotias ei "saa" olla sukupuoliyhteydessä alle 16-vuotiaan kanssa. Tällä suojataan nuoremman osapuolen turvallista henkistä kehitystä.
jokutyyppi19 kirjoitti:
18-vuoden iällä ja suojaikärajalla (16-vuotta) ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa!
Rikoslakiin kirjatun lapsen seksuaalisen hyväksikäytön lähtökohta on se, että sukupuoliyhteys ja muut seksuaaliset teot alle 16-vuotiaan kanssa ovat rikoksia. Tämän lisäksi siellä on rajoitussäännös, jonka nojalla tekoa ei katsota rikokseksi, jos osapuolten iässä JA henkisessä JA ruumiillisessa kypsyydessä ei ole suurta eroa. Noiden kaikkien kolmen edellytyksen on siis täytyttävä rangaistusvastuusta vapautumiseksi!
Jopa 15-vuotias voi siis syyllistyä toisen 15-vuotiaan hyväksikäyttöön, jos heidän henkisessä ja/tai ruumiillisessa kypsyydessään on tuomioistuimen mielestä liian suuri ero.
Aloittajalle sanoisin, että poikaystäväsi tekee ihan oikein jos hän kieltäytyy asiasta, joka ei hänestä tunnu oikealta. 4 vuotta on kolmasosa 13-vuotiaan elämästä ja se on aika suuri ikäero. Sen, että onko se liian suuri päättää kuitenkin syyttäjä ja viime kädessä tuomioistuin. Poliisi käynnistäisi tutkinnan varmasti, koska niin on tehtävä jo silloin, kun on syytä epäillä rikosta.
- mikko16-
Kunnioitan suuresti poikaystävääsi ! Moni ei malttaisi, Vaikka siinä olisikin suuri kiinnijäämisen riski.
- LADYGAGA05
Suojaikäraja on 18v ja 16v. Eli 18v ei saa olla alle 16v kanssa silleen. Ja 16v, jne.... Ymmärettävää vaikka hän onkin vasta 17, että olisitte silleen, mut suojaikärajat....
Sitä paitsi jokaseisella joka ei halua siinä suhteessa vielä seksiä, on oikeus olla ilman seksiä. Siihen ei saa pakottaa, tms vaikka niin et ole sanonutkaan.
Ja muutenkin 17v on pikkase erilainen käytökseltään, ajatuksiltaan sekä kooltaan kuin 13v. Ja sä et ole tarpeeks vanha.
Eli kunnioita hänen mielipidettään, että hän ei vielä halua toistaiseksi kanssasi seksiä viakka kuinka haluaisit. Se, että molemmat ovat valmiita ja kunnioittaa toisen päätöstä on oikein. Se, että sä et ajattele toisen mielipidettä ettei halua ja oot vaa sillee et mikä on ku se ei ymmärrä ja lässytinlää, se on väärin. - SexiHirmu
Olet sakkolihaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan433600- 1612658
- 1552042
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l161709Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.441484- 1161421
Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit2771330Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y2321262Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on691224- 841207