Moi. Täytän kohta 13 ja mulla on nykyään ktm sx 150cc muttaku oon alottamassa radalla ajamisen ja kilpailun nii kannataisko mun vaihtaa 85cc 2 tahtiin?
13 vuotias 85cc
Ktm
6
113
Vastaukset
- Mopoa
15 vuotiaana saat alkaa ajaa 50cc
- Gei
Kysyin motocrossista en mopoista
- lel
ei ole ikää
- Apuja
Pitäisi olla 2-tahti pikkuluokissa. Laitteita on 50cc ja 65cc. 50cc voi aloittaa kilpailemisen mutta 65cc ja 85cc 2-tahti on ensimmäinen johon virlliset luokat jopa MM-kilpailuissa.
Isommissa aikuisten luokissa sitten nelitahtiset erikseen. Make 2-stroke great again! - ktm
kannattaa
- Anonyymi
Riippuu vaan pituudesta ja ajo taidoista niin suosittelen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773731
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851668Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281422- 1591298
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221092Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2021071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124969- 62785