LHJ kerää taas täysin laitonta 31€ perusmaksua / talous kuntien ollessa mukana rikollisessa toiminnassa .
Loimi-hämeen jätehuolto
7
163
Vastaukset
- kesäukko.TLA
Se on siis entinen ekojätemaksu. Erikseen muovit omaan säiliöön, metalli omaan, lasi, pahvi.
Kodinkoneista, kodin elektroniikasta, auton renkaista menee SER-maksu nykyään etukäteen, niistä ei pitäisi laskuttaa mitään.
Ilmeisesti ongelmajätteiden kuluja katetaan myös tuolla perusmaksulla. Ainakin autojen akut ja moottoriöljyt voi viedä Kiimassuolle.- tietääkseni
Tietääkseni muissa jätehuoltoyhtiöissä ei ole tätä maksua .
- yksJ
keskustelu.suomi24.fi/t/11095877 tänne tarvitaan vielä rutkasti rahaa, Loimihäme sijoitti 2-3milj ja rahat meni kankkulan kaivoon.
- dfsgfdgsdfg
LHJ:n hinnoittelu ei noib ylipäätään ole kalleimmasta päästä, Riksustakin tiedän porukkaa joka mökille tullessaan tuo roskia Kiimassuolle kun maksaa niin paljon vähemmän kuin siellä.
- rikos
Se ei anna oikeutta rikolliseen toimintaan .
- Neuvomaton
Minä soitin sinne ja kysyin mitä tällä rahalla saa, sanoivat että neuvontaa...
- Huvittavaa
Loimi-hämeen jätehuolto ilmoitti samassa lehdessä suurista voitoista ja että ekopisteitä ei pystytä hoitamaan ilman ekomaksua joka oli alkuunsa 15 € / kiinteistö .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693