Mikä ärsyttää eniten Ruotsissa

ärsyttää

16

61

Vastaukset

• Että vaihdettiin pois vanhat kolikot , ja ettei kohta voi pysäköidä jollei pysty älypuhelimella maksamaan :(

• Että koko ajan kirjoitetaan kuninkaallisista ja näytetään miten kallita vaateita käyttävät.
    Täysin älytöntä!!

Siis yks pehe käyttää mielettömiä summia vain siksi että ovat "kuninkaallisia".
    Ei mitään fantasiaa, ei mitään originellia.

Niilläkin rahoilla saataisiin paljon aikaan.

Kaikista kauhein tapaus on tää itse kuningas!
    Sorry, mutta ihan kaheli tyyppi, nai avioliiton ulkopuolella.
    Ja kaiiki hyväksyy...
    Toinen on tää prinssi, ei takuulla oo mitään tehnyt koko aikana, tietääkö edes mikä lapio on.
    Madeleine, sama juttu.

• Hitsi kun repesin ton lapio-jutun kohdalla :-D
      Hyvä kuvaus prinssipojusta.

• Että loppuu kuitit kaupan kassalla, sairasta tää maailman meno :(

• Se kun parin vuoden päästä käteinen viskataan kokonaan pois ja tilalle tulee "e-krona". Muita ärsyttäviä juttuja ovat kovat verot, asuntojonot ja suuri maahanmuuttajat väestö. Itse muutan takaisin Ruotsiin ensi vuonna josta lähdin pois vauvana. Parempi se on kuin Suomi, mutta jotkut asiat vaan vaivaa ihan helvetisti.

• Että sain 30.000 Skr jälkiveroa :(

• Taivas varjelkoon , saan Suomesta 8.000 € perinnön .-Täytyy sytyttää kirkossa kynttilä !

• Suomalaiset!

• 10 pistettä ja papukaijamerkki !

• Pieni eläke ja kruunun mitätön arvo+100 muuta asiaa

• Minua ei ärsytä mikään.
    Voin hyvin ja kaikki menee hyvin. Ei ole valittamista :)

• Mua ärsyttää antifennisismi, antisemitismi, antiafrikanismi, antihumanismi, segreganismi, apartheidsysteemi, mediasysteemi, rotujärjestelmä, "racially defamatory medial and cultural system", "the assimailationsystem", isolation system, discriminal system, incriminating system, freedom of speech that only applay for ethnic swedes but not for minorities for their human rights of lingual, cultural and ethnic security and preservation.

Anteeksi, en osanut kirjoittaa nuo suomeksi koska minulla ei koskaan ole ollut suomenkielen opetusta Ruotsissa. Kakki mitä osaan suomeksi olen ollut pakko oppia itse.

• I sleep good and I miss a lot of trains :)

• Aivan. Minuakin ärsyttää kun hyväpalkkaiset juhlivat toisten rahoilla.
    Sitähän se valitettavasti on aina ollut. Muissakin maissa. Myös Suomessa.

• Ainakin Tukholmassa o näin..

"Jurppii meitä kun teitä ei aurata ollenkaan
    Kunnan asioista Pengt muka hyvin huolehtii
    Vaikka pyörä on ulkona yöt".

• Nämä E 4:sen tietyömaat Småålannissa ja Tukholmassa :(

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    95
    3773
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1792
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    66
    1550