Mikä hinta autolle että voi sanoa

mikäonkohtuuhintaautolle

että on kohtuuhintainen auto?

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 05.03.2019 jankutukseen kirjoitin näin:

"2005 Rellu Megane II Farmari.
      Ostettu 2014 hinta: 4900€
      Viimeisin remontti menee kohta maksuun.
      Sitten alkavat remontit olla lähellä 4000€.
      -
      Eli siis 4900 3800 = 8700€
      Ei lähelläkään uuden auton hintaa.
      Remontti- ja katsastus-mies sanoivat että ei ruostetta, ei moitetta.
      Ottaen huomioon remonttien laajuuden, omistan uuden auton. :)
      Kyllä kulkisi Perunaakin jos olisi tarvetta."

H.

• Tänään katsastettu moitteettomasti.

H.

• Kantsiskohan siirtyä japseihin? Helmat voi hiukka hilseillä, mutta ei remppoihin tollasia summia uppoa.

• minttupuu kirjoitti:

Kantsiskohan siirtyä japseihin? Helmat voi hiukka hilseillä, mutta ei remppoihin tollasia summia uppoa.

Autollani on tulevaisuus jonka minä olen päättänyt.
        Sanotaan että parempi on kerta-rytinä, kuin jatkuva narina.
        Siksi, kun remonttia teen, teen sitä ylen-määrin.

H.

• hunksz kirjoitti:

Autollani on tulevaisuus jonka minä olen päättänyt.
        Sanotaan että parempi on kerta-rytinä, kuin jatkuva narina.
        Siksi, kun remonttia teen, teen sitä ylen-määrin.

H.

Jakohihna naps ja venttiilit pashana?

Kaikkien autojen tulevaisuus on ennenpitkää paali :D

• Eikös sen kohtuuden määrittele ostajan kukkaro ja se millaisen auton tarvitsee.

• ö-Öö

25000-35000

Noin suurinpiirtein, elikkäs keskihintainen. Autojen hinnoissa ei tavallaan ole järkeä, kaikissa samat osat. Hyvin hankala keksiä ratkaisevia eroja reilun kympin ja sadan doniitin autoissa, kaikissa renkaat, moottori, istuimet jne.

Käytetyissä enenpi eroja, jotain perusteita hintojen eroille. Käytetyn ostaminen edelleen tuurikauppaa, voi löytää oikeinkin hyvän kulkupelin, tahi sitten iskeä kätensä ulosteeseen.

Että jos löydät jostain uuden 124-korisen arjalaisen muskeliauton kolmilitraisella tiisselikoneella, osta pois kuleksimasta, sellainen aina hintansa väärtti. Tosin, ei sellaisia ole olemassakaan, kuin mb.n automuseossa.

=DW=

• Oon usein miettinyt onko arjalainen muskeliauto Mese. Näköjään.

• korppis11
        minttupuu kirjoitti:

Oon usein miettinyt onko arjalainen muskeliauto Mese. Näköjään.

Istuin tänään arjalaisessa, piti laskeutua vaikka tällä ikää autoon pitää nousta ja kun poistuu laskeutua.

• Bengalitikku

Minusta autottomasta: niin halpa kuin mahdollista, vähän kuluttava ja vähän remonttia kaipaava. Kunhan pääsee paikasta a beehen ilman kovin useita katkoksia.

Poliitikot ovat aika pihalla yltiöpäisyyksineen autokannan uudistamisessa sähköautoiksi. Taksikuskikin sen totesi.
      Mitäs ihmisille on maksettu liian pieniä palkkoja! Eivät pysty uusimaan.
      Tanskassakin keskipalkka on > 4300 €???
      Ei juurikaan metsäteollisuutta edes, siis puujalkoja.

• Tanskassa on sitten taas eläminen kallimpaa kuin Suomessa.

• Bengalitikku

Olen käynyt, en asunut.
        Voiko olla kalliimpaa kuin Suomessa kuten asuminen ja ruoka?

• henrjii

hiukan on kun hyttynen nyljetään, ja keitetään, niin
      liemi mikä siitä jää on hiukan

• Just.kukkaro.kestää

Ostin aikanaan uutena, maksoi n.16 000, ajoin 9 vuotta ja myin 4300lla. Ostin taas n. 16000 maksavan uuden, sillä olen huristellut yli 5 vuotta, ei ainuttakaan remppaa. Nyt yx rouva haluaa ostaa sen n. 10 000lla. Saas nähdä tuleeko kaupat, Sitten ostan taas uuden. Pidän kohtuuhintaisen ajamisena. Elämä on huomattavasti rikkaampaa kun ei ole sidottu julkisiin, varsinkin kun mennen tullen kuskaan tavaraa.

• Mr.Bentz

Otaksun että kohtuullisen paljon olet joutunut takuu ym. huoltoihin rahaa laittamaan?
        Kaukana "ilmaisesta" nykyhinnoilla, tuntuu ettei alle 500€ edes piskuisinkaan huolto/korjaustyö enää onnistu.
        Autovero kai laski, sitämukaa huollot kallistuneet. Yhden uuden auton ostaneena pidän parempana vaihtoehtona sopivasti käytetyn ostoa, ne kalliit merkkihuollot yleensä jo tehty.
        Riippuu myös siitä minkäverran ajaa, jos vuodessa kilometrejä kertyy hyvin vähän saattaa selvitä tosi vähäisillä huolto töillä.

• Bengalitikku

Rikkaampaa ajaa omalla autolla.
        Tjaa.
        Miten tuon rikkaus-käsitteen käsittää.
        Kyllä julkisissa tapaa kaikenlaista kengänkuluttajaa. Aika rikas kirjo.

Mutta en kinaa. Lienee tottumisasia.

• flegmaatti

1998 ostin keskiluokkaisen citikan tehdasuutena. Ei ollut edes kaasunestejousitusta. En muista hintaa. Normaalit huollot etujarruletkujen vaihto.
      2017 vaihdoin se tehdasuuteen pappapoloon, joku allstars, Annoin rahaa 17000€.
      Minusta citikka oli kohtuhintainen.

Edellinen, myös tehdasuutena 1982 ostettu BX tuli hieman kalliimmaksi koska siihen oli tehtävä korjauksen luontoisia osien vaihtoja joista ne joita en pystynyt tekemään itse, suoritti kaverini ystävyyden merkeissä. Hydrauliikkakomponentit maksoivat rahaa ja jakopään uusiminen oli suuritöinen vaikkakin halpa.

Aikaisemmat menopelit, kaikki kolme, 1964 alkaen olivat käytettyjä mutta tekniikaltaan niin yksinkertaisia, että tarvitsin ulkopuolista palvelua vain yhden moottorin osien koneistukseen ja ostamiseen. Olivat kohtuhintaisia sen aikaiseen taloudelliseen tilanteeseeni nähden.

Ensimmäinen värkkini, kuplavokkkari, oli oikeastaan kaikkein kallis koska pollarit takavarikoivat sen ja luovuttivat tullille ja minä sain vielä sakot auton salakuljetuksesta Turun raastuvanoikeuden toisella osastolla.

• Renault-est-la-voiture

Kun autot kehittyvät ne muistuttavat yhä enemmän Citroenia????
      Renault Megane: Rakasta, kärsi ja unhoita.
      Ostin Ooppelin puolellatoistatonnilla.

• Meksukuski

Paljonko tulee Polon mittariin kilsoja vuosittain noin osapuin?

• flegmaatti

-5000km.

• W222

Kohtuuhintainen auto voi olla hyvinkin kallis auto, jonka saa ostettua kohtuuhinnalla. Ostin aikoinaan useampiakin uudehkoja autoja, jotka joku toinen oli ajanut liikkeestä uutena ulos. Yksikin uudehko iso maasturi oli ajettu vain päivän ja mittarissa 324km, hinta oli kuitenkin varsin kohtuullinen 1/3 osa uuden hinnasta, joten ostin välittömästi sen. Monta Mercedes-Benz merkkistä autoa ostin myös uudehkona kohtuuhintaisena, ajoin niillä jokusia kuukausia ja myin pois vielä kalliimmalla hinnalla, mitä olin itse maksanut.

• Kohtuus asuu ostajan kukkarossa,
      mutta 15.000 on kohtuullinen pikkuauto
      ja 25.000-30.000 on kohtuullinen isompi auto,
      ja sillä kukkarolla voi saada jotain hybridejäkin jo,.
      jos sattuisi olemaan löysä kukkaro tai jos saa yrityksen piikkiin
      50.000.-150.000 on kohtuullinen..

• Just.kukkaro.kestää

Totta on että autojen hinnan lisäksi olen maksanut vuosihuoltokuluja n. 200-300 euroa kerralla. Ja aina yhtä harmissani. Kyllähän se kohtuuhintaisuutta nakertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      63
      12485
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      5351
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      4988
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      475
      2417
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2270
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      1853
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1491
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      95
      1345
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1256
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1225
    Aihe