Myydään 3-vuotias sini-otsa-amatsoni-naaras EHDOTTOMAN HYVÄÄN KOTIIN! Mielellään pariksi toiselle amatsonille, tai ainakin kokeneelle lintuharrastajalle. Suuri häkki myös myytävänä,
molemmat yht. 7000mk, eli n.1186€, tai ilman häkkiä 6500 mk eli n.1100€. Neuvotteluvaraa löytyy, pääasia on hyvän kodin löytyminen!
Marja Vesanen, puh 6925327 k. 81638991 työ
sähköpostios. [email protected]
Siniotsa-amatsoni
11
2014
Vastaukset
- *Kiti*
miksi haluat luopua linnusta...????
- marja
En haluaisikaan, mutta siitä näkee, että se on tulossa sukukypsäksi, se kaipaa selvästi samanlajista kaveria. Se on meidän Intian kaulanauhaparakiitin kanssa tosi hyvä ystävä, mutta nyt niillä on alkanut olla seksipitoisia leikkejä, ja pelkään, että se vahingoittaa tätä pienempää. Lisäksi se on ruvennut olla minusta niin mustasukkainen, että hyökkäilee tyttäreni kimppuun, jostakin syystä se on aina inhonnut tytärtäni ja se surettaa meitä suuresti.
- *Kiti*
marja kirjoitti:
En haluaisikaan, mutta siitä näkee, että se on tulossa sukukypsäksi, se kaipaa selvästi samanlajista kaveria. Se on meidän Intian kaulanauhaparakiitin kanssa tosi hyvä ystävä, mutta nyt niillä on alkanut olla seksipitoisia leikkejä, ja pelkään, että se vahingoittaa tätä pienempää. Lisäksi se on ruvennut olla minusta niin mustasukkainen, että hyökkäilee tyttäreni kimppuun, jostakin syystä se on aina inhonnut tytärtäni ja se surettaa meitä suuresti.
harmillinen tilanne...etkös voisi kokeilla jotain "tapaa olella" että saisit lintusi hyväksymään lapsesi...on aina ikävää kun papukaija joutuu vaihtamaan kotia =(
itse olisin todella kiinnostunut linnustasi...mutta tällä hetkellä ei ole varaa noin paljoa sijoittaa...olen ollut hankkimassa siniotsaa jo kauanaikaa, mutta se tyssähti...mutta silti olisin kiinnostunut...edelleenkin ja aikaakin olisi...kun työt loppuu huomenna
papukaijathan ovat aika kiintyviä otuksia...miten ajattelet sen suhtautuvan uuteen kotiin? nehän ovat yhden ihmisen lemmikkejä...löytyykö sellainen omistaja jolla on aikaa ja kärsivällisyyttä omistautua linnulle ainakin alkuajaksi...joka ei vain odota sitä että siniotsa päästää ensimmäisen sanansa... - marja
*Kiti* kirjoitti:
harmillinen tilanne...etkös voisi kokeilla jotain "tapaa olella" että saisit lintusi hyväksymään lapsesi...on aina ikävää kun papukaija joutuu vaihtamaan kotia =(
itse olisin todella kiinnostunut linnustasi...mutta tällä hetkellä ei ole varaa noin paljoa sijoittaa...olen ollut hankkimassa siniotsaa jo kauanaikaa, mutta se tyssähti...mutta silti olisin kiinnostunut...edelleenkin ja aikaakin olisi...kun työt loppuu huomenna
papukaijathan ovat aika kiintyviä otuksia...miten ajattelet sen suhtautuvan uuteen kotiin? nehän ovat yhden ihmisen lemmikkejä...löytyykö sellainen omistaja jolla on aikaa ja kärsivällisyyttä omistautua linnulle ainakin alkuajaksi...joka ei vain odota sitä että siniotsa päästää ensimmäisen sanansa...Kiitos Kiti vastauksestasi! Meille on pääasia tosiaan, että Kaisa saa hyvän kodin, emmekä missään nimessä anna sitä mihin tahansa. Joten jos se on rahasta kiinni, voi siitä aina neuvotella, vaikka osamaksulla tms. Olen tosi kauan miettinyt tätä myymistä, mutta en ole raaskinut, mutta jotenkin vaan tuntuu, että se olisi Kaisankin kannalta parasta, se on niin nuori, että varmasti sopeutuu uuteen "omaiseen".
Jos kiinnostaa, voit tulla kylään ja tutustua Kaisaan, asumme H:gissä, Lauttasaaressa. Missä itse asut? - *Kiti*
marja kirjoitti:
Kiitos Kiti vastauksestasi! Meille on pääasia tosiaan, että Kaisa saa hyvän kodin, emmekä missään nimessä anna sitä mihin tahansa. Joten jos se on rahasta kiinni, voi siitä aina neuvotella, vaikka osamaksulla tms. Olen tosi kauan miettinyt tätä myymistä, mutta en ole raaskinut, mutta jotenkin vaan tuntuu, että se olisi Kaisankin kannalta parasta, se on niin nuori, että varmasti sopeutuu uuteen "omaiseen".
Jos kiinnostaa, voit tulla kylään ja tutustua Kaisaan, asumme H:gissä, Lauttasaaressa. Missä itse asut?toinen "ongelma" rahan lisäksi on tämä asuinpaikkani taitaa olla se isompi ongelmista =/...kun matkaa helsinkiin on muutama sata kilometriä =( eli olen joensuussa =( niin hankala on tulla pistäytymään...ikävä kyllä...olen kyllä luultavasti tulossa sinnepäin joskus ensikuun lopulla, erääseen koira tapahtumaan, mutta sekin on epävarmaa..mutta tulisin kyläilemään varmasti jos siellä olisin.
mutta muutenhan olisi oikein hyvä mahdollisuus ottaa lintunen kunhan olen muuttanut ja tilakin olisi erilailla...ja aikaakin on kun ei töitä enää huomisen jälkeen ole...paitsi jos hyvin käy ja löytyy
mutta aina on ikävä luopua lemmikistään jos siitä todella välittää. - *Kiti*
*Kiti* kirjoitti:
toinen "ongelma" rahan lisäksi on tämä asuinpaikkani taitaa olla se isompi ongelmista =/...kun matkaa helsinkiin on muutama sata kilometriä =( eli olen joensuussa =( niin hankala on tulla pistäytymään...ikävä kyllä...olen kyllä luultavasti tulossa sinnepäin joskus ensikuun lopulla, erääseen koira tapahtumaan, mutta sekin on epävarmaa..mutta tulisin kyläilemään varmasti jos siellä olisin.
mutta muutenhan olisi oikein hyvä mahdollisuus ottaa lintunen kunhan olen muuttanut ja tilakin olisi erilailla...ja aikaakin on kun ei töitä enää huomisen jälkeen ole...paitsi jos hyvin käy ja löytyy
mutta aina on ikävä luopua lemmikistään jos siitä todella välittää.minkäs kokonen se häkki on muutes?? amatsoni häkinhän pitää olla suhteellisen suuri...
mutta osamaksulla saisin varmaan ostettua siniotsasi, mutta välimatka on aika hurja. ja en voi tutustua ollenkaan lintuusi...joten saattaisi muutos olla liian suuri?! - *Kiti*
marja kirjoitti:
Kiitos Kiti vastauksestasi! Meille on pääasia tosiaan, että Kaisa saa hyvän kodin, emmekä missään nimessä anna sitä mihin tahansa. Joten jos se on rahasta kiinni, voi siitä aina neuvotella, vaikka osamaksulla tms. Olen tosi kauan miettinyt tätä myymistä, mutta en ole raaskinut, mutta jotenkin vaan tuntuu, että se olisi Kaisankin kannalta parasta, se on niin nuori, että varmasti sopeutuu uuteen "omaiseen".
Jos kiinnostaa, voit tulla kylään ja tutustua Kaisaan, asumme H:gissä, Lauttasaaressa. Missä itse asut?laitoin sulle sähköpostia en tiä tuliko perille..
mutta mun osote on [email protected] jos haluat mailata - -amazon-
*Kiti* kirjoitti:
papukaijathan ovat aika kiintyviä otuksia...miten ajattelet sen suhtautuvan uuteen kotiin? nehän ovat yhden ihmisen lemmikkejä...löytyykö sellainen omistaja jolla on aikaa ja kärsivällisyyttä omistautua linnulle ainakin alkuajaksi...joka ei vain odota sitä että siniotsa päästää ensimmäisen sanansa...Anteeksi, että häiritsen tätä kiivasta lintukauppaa, mutta tahtoisin vain todeta, etteivät Amatsonit kuten muut isommatkaan papukaijat ole välttämättä yhden ihmisen lintuja.
Työtä se teettää, mutta mahdollista kylläkin. - *Kiti*
-amazon- kirjoitti:
Anteeksi, että häiritsen tätä kiivasta lintukauppaa, mutta tahtoisin vain todeta, etteivät Amatsonit kuten muut isommatkaan papukaijat ole välttämättä yhden ihmisen lintuja.
Työtä se teettää, mutta mahdollista kylläkin.juu oikeassa olet...mutta lintu kiintyy omaan ihmiseensä ja uudella omistajalla on työtä saada sitä tykäämään "itsestään" ja linnutkin ovat ysilöitä erilaisia persoonia..toiset ovat sosiaalisempia ja ystävällisemppiä ja toiset ovat sitten tosiaan vain yhden ihmisen lintuja.
en näe ongelmaa kolmevuotiaan siniotsan omistajan vaihdoksessa...mutta uudella tyypillä pitää olla aikaa ja kärsivällisyyttä..muuten siitä ei tule mitään...lienenkö pahasti väärässä?
fiksuja eläimiähän papukaijat ovat...
- Marja
Hei, en tiedä miten tämä viesti poistetaan täältä, mutta ilmoitan, että lintumme on jo saanut uuden hyvän kodin, eli kiitos mielenkiinnosta kaikille ja hyvää kevättä!
- Bööö KUKKUU
Bööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö.
KUKKUU vuosi 2011
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758