Siniotsa-amatsoni

Marja

Myydään 3-vuotias sini-otsa-amatsoni-naaras EHDOTTOMAN HYVÄÄN KOTIIN! Mielellään pariksi toiselle amatsonille, tai ainakin kokeneelle lintuharrastajalle. Suuri häkki myös myytävänä,
molemmat yht. 7000mk, eli n.1186€, tai ilman häkkiä 6500 mk eli n.1100€. Neuvotteluvaraa löytyy, pääasia on hyvän kodin löytyminen!

Marja Vesanen, puh 6925327 k. 81638991 työ
sähköpostios. [email protected]

11

1980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kiti*

      miksi haluat luopua linnusta...????

      • marja

        En haluaisikaan, mutta siitä näkee, että se on tulossa sukukypsäksi, se kaipaa selvästi samanlajista kaveria. Se on meidän Intian kaulanauhaparakiitin kanssa tosi hyvä ystävä, mutta nyt niillä on alkanut olla seksipitoisia leikkejä, ja pelkään, että se vahingoittaa tätä pienempää. Lisäksi se on ruvennut olla minusta niin mustasukkainen, että hyökkäilee tyttäreni kimppuun, jostakin syystä se on aina inhonnut tytärtäni ja se surettaa meitä suuresti.


      • *Kiti*
        marja kirjoitti:

        En haluaisikaan, mutta siitä näkee, että se on tulossa sukukypsäksi, se kaipaa selvästi samanlajista kaveria. Se on meidän Intian kaulanauhaparakiitin kanssa tosi hyvä ystävä, mutta nyt niillä on alkanut olla seksipitoisia leikkejä, ja pelkään, että se vahingoittaa tätä pienempää. Lisäksi se on ruvennut olla minusta niin mustasukkainen, että hyökkäilee tyttäreni kimppuun, jostakin syystä se on aina inhonnut tytärtäni ja se surettaa meitä suuresti.

        harmillinen tilanne...etkös voisi kokeilla jotain "tapaa olella" että saisit lintusi hyväksymään lapsesi...on aina ikävää kun papukaija joutuu vaihtamaan kotia =(

        itse olisin todella kiinnostunut linnustasi...mutta tällä hetkellä ei ole varaa noin paljoa sijoittaa...olen ollut hankkimassa siniotsaa jo kauanaikaa, mutta se tyssähti...mutta silti olisin kiinnostunut...edelleenkin ja aikaakin olisi...kun työt loppuu huomenna

        papukaijathan ovat aika kiintyviä otuksia...miten ajattelet sen suhtautuvan uuteen kotiin? nehän ovat yhden ihmisen lemmikkejä...löytyykö sellainen omistaja jolla on aikaa ja kärsivällisyyttä omistautua linnulle ainakin alkuajaksi...joka ei vain odota sitä että siniotsa päästää ensimmäisen sanansa...


      • marja
        *Kiti* kirjoitti:

        harmillinen tilanne...etkös voisi kokeilla jotain "tapaa olella" että saisit lintusi hyväksymään lapsesi...on aina ikävää kun papukaija joutuu vaihtamaan kotia =(

        itse olisin todella kiinnostunut linnustasi...mutta tällä hetkellä ei ole varaa noin paljoa sijoittaa...olen ollut hankkimassa siniotsaa jo kauanaikaa, mutta se tyssähti...mutta silti olisin kiinnostunut...edelleenkin ja aikaakin olisi...kun työt loppuu huomenna

        papukaijathan ovat aika kiintyviä otuksia...miten ajattelet sen suhtautuvan uuteen kotiin? nehän ovat yhden ihmisen lemmikkejä...löytyykö sellainen omistaja jolla on aikaa ja kärsivällisyyttä omistautua linnulle ainakin alkuajaksi...joka ei vain odota sitä että siniotsa päästää ensimmäisen sanansa...

        Kiitos Kiti vastauksestasi! Meille on pääasia tosiaan, että Kaisa saa hyvän kodin, emmekä missään nimessä anna sitä mihin tahansa. Joten jos se on rahasta kiinni, voi siitä aina neuvotella, vaikka osamaksulla tms. Olen tosi kauan miettinyt tätä myymistä, mutta en ole raaskinut, mutta jotenkin vaan tuntuu, että se olisi Kaisankin kannalta parasta, se on niin nuori, että varmasti sopeutuu uuteen "omaiseen".
        Jos kiinnostaa, voit tulla kylään ja tutustua Kaisaan, asumme H:gissä, Lauttasaaressa. Missä itse asut?


      • *Kiti*
        marja kirjoitti:

        Kiitos Kiti vastauksestasi! Meille on pääasia tosiaan, että Kaisa saa hyvän kodin, emmekä missään nimessä anna sitä mihin tahansa. Joten jos se on rahasta kiinni, voi siitä aina neuvotella, vaikka osamaksulla tms. Olen tosi kauan miettinyt tätä myymistä, mutta en ole raaskinut, mutta jotenkin vaan tuntuu, että se olisi Kaisankin kannalta parasta, se on niin nuori, että varmasti sopeutuu uuteen "omaiseen".
        Jos kiinnostaa, voit tulla kylään ja tutustua Kaisaan, asumme H:gissä, Lauttasaaressa. Missä itse asut?

        toinen "ongelma" rahan lisäksi on tämä asuinpaikkani taitaa olla se isompi ongelmista =/...kun matkaa helsinkiin on muutama sata kilometriä =( eli olen joensuussa =( niin hankala on tulla pistäytymään...ikävä kyllä...olen kyllä luultavasti tulossa sinnepäin joskus ensikuun lopulla, erääseen koira tapahtumaan, mutta sekin on epävarmaa..mutta tulisin kyläilemään varmasti jos siellä olisin.

        mutta muutenhan olisi oikein hyvä mahdollisuus ottaa lintunen kunhan olen muuttanut ja tilakin olisi erilailla...ja aikaakin on kun ei töitä enää huomisen jälkeen ole...paitsi jos hyvin käy ja löytyy

        mutta aina on ikävä luopua lemmikistään jos siitä todella välittää.


      • *Kiti*
        *Kiti* kirjoitti:

        toinen "ongelma" rahan lisäksi on tämä asuinpaikkani taitaa olla se isompi ongelmista =/...kun matkaa helsinkiin on muutama sata kilometriä =( eli olen joensuussa =( niin hankala on tulla pistäytymään...ikävä kyllä...olen kyllä luultavasti tulossa sinnepäin joskus ensikuun lopulla, erääseen koira tapahtumaan, mutta sekin on epävarmaa..mutta tulisin kyläilemään varmasti jos siellä olisin.

        mutta muutenhan olisi oikein hyvä mahdollisuus ottaa lintunen kunhan olen muuttanut ja tilakin olisi erilailla...ja aikaakin on kun ei töitä enää huomisen jälkeen ole...paitsi jos hyvin käy ja löytyy

        mutta aina on ikävä luopua lemmikistään jos siitä todella välittää.

        minkäs kokonen se häkki on muutes?? amatsoni häkinhän pitää olla suhteellisen suuri...

        mutta osamaksulla saisin varmaan ostettua siniotsasi, mutta välimatka on aika hurja. ja en voi tutustua ollenkaan lintuusi...joten saattaisi muutos olla liian suuri?!


      • *Kiti*
        marja kirjoitti:

        Kiitos Kiti vastauksestasi! Meille on pääasia tosiaan, että Kaisa saa hyvän kodin, emmekä missään nimessä anna sitä mihin tahansa. Joten jos se on rahasta kiinni, voi siitä aina neuvotella, vaikka osamaksulla tms. Olen tosi kauan miettinyt tätä myymistä, mutta en ole raaskinut, mutta jotenkin vaan tuntuu, että se olisi Kaisankin kannalta parasta, se on niin nuori, että varmasti sopeutuu uuteen "omaiseen".
        Jos kiinnostaa, voit tulla kylään ja tutustua Kaisaan, asumme H:gissä, Lauttasaaressa. Missä itse asut?

        laitoin sulle sähköpostia en tiä tuliko perille..
        mutta mun osote on [email protected] jos haluat mailata


      • -amazon-
        *Kiti* kirjoitti:

        harmillinen tilanne...etkös voisi kokeilla jotain "tapaa olella" että saisit lintusi hyväksymään lapsesi...on aina ikävää kun papukaija joutuu vaihtamaan kotia =(

        itse olisin todella kiinnostunut linnustasi...mutta tällä hetkellä ei ole varaa noin paljoa sijoittaa...olen ollut hankkimassa siniotsaa jo kauanaikaa, mutta se tyssähti...mutta silti olisin kiinnostunut...edelleenkin ja aikaakin olisi...kun työt loppuu huomenna

        papukaijathan ovat aika kiintyviä otuksia...miten ajattelet sen suhtautuvan uuteen kotiin? nehän ovat yhden ihmisen lemmikkejä...löytyykö sellainen omistaja jolla on aikaa ja kärsivällisyyttä omistautua linnulle ainakin alkuajaksi...joka ei vain odota sitä että siniotsa päästää ensimmäisen sanansa...

        Anteeksi, että häiritsen tätä kiivasta lintukauppaa, mutta tahtoisin vain todeta, etteivät Amatsonit kuten muut isommatkaan papukaijat ole välttämättä yhden ihmisen lintuja.

        Työtä se teettää, mutta mahdollista kylläkin.


      • *Kiti*
        -amazon- kirjoitti:

        Anteeksi, että häiritsen tätä kiivasta lintukauppaa, mutta tahtoisin vain todeta, etteivät Amatsonit kuten muut isommatkaan papukaijat ole välttämättä yhden ihmisen lintuja.

        Työtä se teettää, mutta mahdollista kylläkin.

        juu oikeassa olet...mutta lintu kiintyy omaan ihmiseensä ja uudella omistajalla on työtä saada sitä tykäämään "itsestään" ja linnutkin ovat ysilöitä erilaisia persoonia..toiset ovat sosiaalisempia ja ystävällisemppiä ja toiset ovat sitten tosiaan vain yhden ihmisen lintuja.

        en näe ongelmaa kolmevuotiaan siniotsan omistajan vaihdoksessa...mutta uudella tyypillä pitää olla aikaa ja kärsivällisyyttä..muuten siitä ei tule mitään...lienenkö pahasti väärässä?

        fiksuja eläimiähän papukaijat ovat...


    • Marja

      Hei, en tiedä miten tämä viesti poistetaan täältä, mutta ilmoitan, että lintumme on jo saanut uuden hyvän kodin, eli kiitos mielenkiinnosta kaikille ja hyvää kevättä!

    • Bööö KUKKUU

      Bööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö.
      KUKKUU vuosi 2011

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe