Kertokaapas joku miten se säksättävä pörinäboksi saa kummitukset puheliaiksi.
Säksättävän pörinäboksin toiminta
6
79
Vastaukset
- kuviotutkija
Ilmeisesti kummitusten on vaikea kommunikoida ilman sähköisiä apuvälineitä.
Uforetkikuntien osalta kommunikointiongelma on päinvastainen:
Ne eivät pysty viestimään (tähtienväliset avaruusmatkat mahdollistavasta
superteknologiastaan huolimatta) radiosignaaneilla, vaan alienien täytyy laskeutua
aluksillaan viljapelloille, ja jonossa marssien tallattava sinne kuviourat , joiden
geometrinen muoto ilmaisee viestin sisällön.
( Sisällön tulkitsemisen vaikeutta on kuvailtu mm. Suomi24-ufopalstalla )
Siinä suhteessa peltokuvioviestintää on tosin modernioitu, että nykyään kuviourat
tekevät ulkoavaruudelliset tekoälyrobotit erilaisilla säteilytystekniikoilla
viljapeltoja käsittelemällä.- boxeristi
Huonoja kommunikointitekniikoita molemmat !
Yhtä vaikeaa kuin on saada selkoa ghostboxin säksätyksestä, on tulkita viljapeltokuvioiden viestejä.
- Rendlesham_tutkija
Kummitukset voivat viestiä myös telepaattisesti; saavat viestin vastaanottajan
esim. tuntemaan, että häntä tarkkaillaan.
Aiemmin mainitut uforetkikunnat käyttävät myös viestinnässään telepatiaa , jota
alan termein kanavoinniksi kutsutaan.
Tunnetuin tapaus tästä on Englannin Suffolkissa, Rendleshamin metsässä
sattunut ufon laskeutuminen vuonna 1980.
Tapahtuman jälkeen uforetkikunta kanavoi binäärikoodeilla sanoman paikallisen
varuskunnan kersantille Jim Pennistonille, joka julkaisi saamansa viestikoodit.
Valitettavasti alan tutkijat eivät toistaiseksi ole pystyneet viestiä selkokielelle tulkitsemaan.- vaikeatajuinen.tele
Tuota muuten käyttää myös McDonalds.
Oli nimittäin niin, että mietin juuri hampparia ja sitten niiltä tuli mainosviesti kännyyn samantien, että nyt on tarjouksessa " se ja se hamppari".
Kyllä se oli telepaattista viestintää ja myös niillä on väkisin yhteys mun vatsaani, kun tiesivät sen tyhjäntunteen niin nopeasti.
- RauhallistaIltaa
Ns. Ghostboksi toimii siten että se kelaa läpi erilaisia radiotaajuuksia joissa on mm. radio ohjelmia. Kelausnopeus on sellainen että osuessaan radio-ohjelman kohdalle, sieltä kuuluu vain yksi sana tai äännähdys, jota voi sitten tulkita miten mielii. Eikä nämä kummitusohjelmien sopivatkaan vastaukset yleensä edes kuulesta edes puoliksi sopivilta, mutta ohjelman tekijät päättävät että kuulostaa ja ovat ällistyksissään.
Lisäksi ohjelmissa ei näytetä niitä pitkiä aikoja kun boxista ei kuulu mitään, eikä myöskään näytetä epäsopivia vastauksia. Jos ohjelman tekijät kuuntelevat boksia kaksi tuntia, niin siitä saa ohjelmaan ehkä pari pätkää, jossa pari sanaa osuu epäselvästi "kohdilleen". Sitten on vielä sattuma, että sattuukin justiin oikeat sanat. Onhan rikkinäinen kellokin oikeassa kaksi kertaa vuorokaudessa ;)
Erilaisia ghostbokseja on myös tehty myyntiin. Sehän on yksinkertainen sähkölaite. Lisätoimintoja voi olla AM/FM taajuudet, kelauksen nopeus, puheeseen reagoivat toiminnot, kuten valmiiksi ohjelmoidut vastaukset, äänen muunnin, ym. erilaiset muokkaukset, kuten vaihteleva kelausnopeus, tai satunnaisia muunnostoimintoja.Miksi eivät skannaa SW-aluetta? Vai olisiko tyrmistyttävää että esim. Olavinlinnan potentiaaliset kummitukset vastailisivat kiinaksi ja arabiaksi, ehkäpä esperantoksikin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810