Keravan ympäristössä ajetaan la 4.5.2019 Louhinta-Ässät niminen ralli joka käsittää 4 EK:ta 29 km, yhteensä 104 km. Vuonna 2017 rallin nimi taisi olla Defa-ralli. Ovatko EK:t samat kuin vuonna 2017? Ensin Keravalla lyhyt pyrähdys, sitten Pornaisiin ja lopuksi Askolaan? Pistäkää tänne linkki reittikarttaan tai tieto mistä se löytyy.
Louhinta-Ässät Ralli (Kerava) 4.5.2019 reitti?
22
286
Vastaukset
- Mika.oo.com
Pidetään piilosa loppuun asti.
- Pappa-Tunturi
Sitten tehdään ensimmäinen paljastus: Lähtö Krouvarintie 40 - Vähä-Laukkoskentie - Isonniityntie - Pässikalliontie - Maali Pohjakkaantie 267.
- Pappa-Tunturi
Kiitos Reittimestari, ajetaanko Laukkosken EK 14,60 km kahteen kertaan? Pistetään samalla toinenkin paljastus tänne: Askolan EK 8,70 km Oikotie 35 - Sorvasuontie 670.
- Anonyymi
Ei ajeta. 1ek Kerava 2ek Onkimaa 3ek Luhti 4k Laukkoski
- 6288729
Merkkejä tuli kilpailukonsultin lisäämänä mutta kopran paikka jä ilman
- Anonyymi
Kopran fx corolla paikka 1992 mukana ja ei oo huomiolla. Ek 3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopran fx corolla paikka 1992 mukana ja ei oo huomiolla. Ek 3
Oliskos kumminkin vuos 1997 tai 98 toi kopran paikka? Joku pikku ralli oli. Sparco tms.
- Anonyymi
Onkimaan pätkä näytäis olevan mukana taas
- Anonyymi
1 EK talmantieltä ratsastustallien suuntaan (keinukallion vieressä) VARMA TIETO
- Anonyymi
Onkimaa ajetaa tänä vuonna toisinpäin. Porvoon tieltä nummisiin.
- Anonyymi
OK, EK 3 Onkimaa, mikä on pituus, 9 km? Lähtö Onkimaantie 980 - maali Onkimaantie 46. Missä kohtaa se kuuluisa paikka on?
- Anonyymi
Mikä jumankauta siinä on että ei voi ite ettiä paikkojaan?
Anonyymi kirjoitti:
OK, EK 3 Onkimaa, mikä on pituus, 9 km? Lähtö Onkimaantie 980 - maali Onkimaantie 46. Missä kohtaa se kuuluisa paikka on?
Kumpaan suuntaan on se "paikka" Hermanonkimaantien risteyksestä ja kuinka paljon??
- Anonyymi
Väärään suuntaan n. 3,8km
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärään suuntaan n. 3,8km
Heh heh, onpa hauskaa taas olla muka vitsikäs, eikä voida keskustella asiallisesti. Jospa joku asiallinen kertoisi väärän suunnan sijasta oikea tai vasen!
- Anonyymi
Paikka ajetaan "väärään suuntaan"
- Anonyymi
Ja merkillä
- Anonyymi
Onkimaata on vuosia jo ajettu joka suuntaan ilman runkia eikä sitä nyttenkään ole luvassa.
- Anonyymi
Tuli ek2:sella käytyä kattomassa,oli kyllä taas hienoa.Pelkästään Larion bemarin äänien takia kannatti:)!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463