Louhinta-Ässät Ralli (Kerava) 4.5.2019 reitti?

Pappa-Tunturi

Keravan ympäristössä ajetaan la 4.5.2019 Louhinta-Ässät niminen ralli joka käsittää 4 EK:ta 29 km, yhteensä 104 km. Vuonna 2017 rallin nimi taisi olla Defa-ralli. Ovatko EK:t samat kuin vuonna 2017? Ensin Keravalla lyhyt pyrähdys, sitten Pornaisiin ja lopuksi Askolaan? Pistäkää tänne linkki reittikarttaan tai tieto mistä se löytyy.

22

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika.oo.com

      Pidetään piilosa loppuun asti.

      • Pappa-Tunturi

        Sitten tehdään ensimmäinen paljastus: Lähtö Krouvarintie 40 - Vähä-Laukkoskentie - Isonniityntie - Pässikalliontie - Maali Pohjakkaantie 267.


      • Mitäs jos käännettäis ajosuunta..


      • Pappa-Tunturi

        Kiitos Reittimestari, ajetaanko Laukkosken EK 14,60 km kahteen kertaan? Pistetään samalla toinenkin paljastus tänne: Askolan EK 8,70 km Oikotie 35 - Sorvasuontie 670.


      • Anonyymi

        Ei ajeta. 1ek Kerava 2ek Onkimaa 3ek Luhti 4k Laukkoski


    • 6288729

      Merkkejä tuli kilpailukonsultin lisäämänä mutta kopran paikka jä ilman

      • Ei oo Kopran Corollan kippaus paikka mukana.


      • Anonyymi

        Kopran fx corolla paikka 1992 mukana ja ei oo huomiolla. Ek 3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopran fx corolla paikka 1992 mukana ja ei oo huomiolla. Ek 3

        Oliskos kumminkin vuos 1997 tai 98 toi kopran paikka? Joku pikku ralli oli. Sparco tms.


    • Anonyymi

      Onkimaan pätkä näytäis olevan mukana taas

    • Anonyymi

      1 EK talmantieltä ratsastustallien suuntaan (keinukallion vieressä) VARMA TIETO

    • Anonyymi

      Onkimaa ajetaa tänä vuonna toisinpäin. Porvoon tieltä nummisiin.

      • Anonyymi

        OK, EK 3 Onkimaa, mikä on pituus, 9 km? Lähtö Onkimaantie 980 - maali Onkimaantie 46. Missä kohtaa se kuuluisa paikka on?


      • Anonyymi

        Mikä jumankauta siinä on että ei voi ite ettiä paikkojaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        OK, EK 3 Onkimaa, mikä on pituus, 9 km? Lähtö Onkimaantie 980 - maali Onkimaantie 46. Missä kohtaa se kuuluisa paikka on?

        Kumpaan suuntaan on se "paikka" Hermanonkimaantien risteyksestä ja kuinka paljon??


      • Anonyymi

        Väärään suuntaan n. 3,8km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärään suuntaan n. 3,8km

        Heh heh, onpa hauskaa taas olla muka vitsikäs, eikä voida keskustella asiallisesti. Jospa joku asiallinen kertoisi väärän suunnan sijasta oikea tai vasen!


      • Anonyymi

        Paikka ajetaan "väärään suuntaan"


      • Anonyymi

        Ja merkillä


    • Anonyymi

      Onkimaata on vuosia jo ajettu joka suuntaan ilman runkia eikä sitä nyttenkään ole luvassa.

    • Anonyymi

      Tuli ek2:sella käytyä kattomassa,oli kyllä taas hienoa.Pelkästään Larion bemarin äänien takia kannatti:)!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe