Olemme lähdössä syksyllä/alkutalvesta Mauritiukselle. Olisi kivaa saada hotellisuosituksia Grand Baien ja Flic en Flacin alueelta. Kaikki muukin info mukavaa.
Hotellisuosituksia Mauritiuksella kaivataan
4
1044
Vastaukset
- Kirsi
Mauritiuksesta löytyy muutama tarina sivuilta http://www.matkatarinat.com
- Viljonka
Hei.
Olimme jokunen vuosi sitten häämatkalla Mauritiuksella. Hotellimme oli Le Victoria. Lämpimästi voin suositella tätä taivaallisen kaunista ja ihanaa hotellia! Kuin myös koko Mauritiusta!
- Häämatkalainen
Tultiin tuossa pari viikkoa sitten Mauritiukselta ja oleskelimme siellä Grand Baiessa, Hotelli Merville Beachissä. Oli hiton hyvä hotelli ja kaikki toimii. Hotellissa hintataso oli ehkä suhkot kallis, mutta eihän ne mitään hyväntekeväisyyslaitoksia olekaan... Suosittelen ennemmin hotellia Grand Baiesta kuin Flic En Flacista, koska palvelut on aika lailla paremmin lähettyvillä, eikä ole niin sidottu hotelliin. Ja ne rannat on kaikkialla aivan huippuhyviä!
Matkatoimistojen tiedot kohteesta tuntuvat olevan joltain menneeltä ajalta. Luottokortti käy lähes kaikkialla ja pankkiautomaattejakin löytyy joka ikisestä kyläpahaisestakin.
Paikallisten ystävällisyyttä ja palvelualttiutta lähes säikähtää aluksi, mutta kun siihen tottuu niin paluu arkeen on taas suomessa aika karu.
Aurinkorasvaa tosiaan kannattaa käyttää, aurinko on todella polttava. Taksilla on hyvä liikkua. Hotelilla oli diili tiettyjen taksikuskien kanssa, jolloin maksimiveloitus on 1800 rupiaa (n. 52 eur) ja tällä hintaa saa taksin koko päiväksi käyttöönsä!!!
Jos aikoo shoppailla, niin hintoja kannattaa vertailla. Kaupoissa järestään kiinteät hinnat, mutta pienemmissä liikkeissä voi toki yrittää tinkasta. Pääsääntöisesti kaikki saarella tehty on halpaa ja kaikki sinne tuotu on pirun kallista. Meille jäi haaviin paitoja, pienoismallilaiva, paikallisia käsitöitä sekä hiton hyvää ja halpaa paikallista ROMMIA (Green Island).
Kaiken kaikkiaan paikka ON paratiisi...- minä
jos sen verran saa udella niin kuin teitte rahan kanssa... vaihdoitteko paikallista valuuttaa vai käytittekö euroja... vai pelkkä luottokortti... tarkoitus olisi olla 11.10-05 mauritiuksella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026