Otsikko kertoo kysymyksen.
Vastaukset 8
- jenkkiisbest
Vastatkaa edes jotain.
Se riippuu ihan autosta. Sellaiset isot vanhat siipilaivat ei miellytä esteettisessä mielessä yhtään, kun taas työkalut, kuten pakut, pick-upit ja maasturit hyvinkin paljon. Sellaisia on tullut joskus omistettuakin.
Onhan se isolla veekasilla ja automaattivaihteistolla varustettua jenkki aika mieliinpainuva ajokokemus.:)Botti näköjään poistaa pelkän peukuttamisen... Kiitos kuitenkin.
Yksi varoituksen sana jenkeistä ja oikeastaan kaikista harrasteautoista: Ne vie rahaa. Kaiken ylimääräisen....
Mutta toisaalta harrastukset maksaa.:D- jenkkiisbest
Harrastukset maksaa tosiaan ja ei ne välttämättä aina vie kauheasti rahaa. Riippuu minkä kuntosen ostaa ja tarviiko siihen myöhemmin panostaa enempää. Tarviihan käyttöautotkin rahaa.
jenkkiisbest kirjoitti:
Harrastukset maksaa tosiaan ja ei ne välttämättä aina vie kauheasti rahaa. Riippuu minkä kuntosen ostaa ja tarviiko siihen myöhemmin panostaa enempää. Tarviihan käyttöautotkin rahaa.
Totta joka sana.
Aina voi tietysti helpottaa tuskaa (tai tapauksesta riippuen lisätä sitä😂) tekemällä siitä jenkistä käyttöauto, niin ei mene rahat kuin yhteen kulkupeliin.- jenkkiisbest
Oldie kirjoitti:
Totta joka sana.
Aina voi tietysti helpottaa tuskaa (tai tapauksesta riippuen lisätä sitä😂) tekemällä siitä jenkistä käyttöauto, niin ei mene rahat kuin yhteen kulkupeliin.Niinhän voi tehdä.
- Pink-Cadillac
Kaikista upeampia autoja ovat 50-60-luvun Jenkkiautot.
- jenkkiisbest
Juu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493