Ajatus on että 6-5x55 olisi ehkä hyvä peuran metsästykseen ja noi Ruotsin mauserit on kuulopuheiden mukaan tarkkoja ja myös edullisia joten jos tietäjät kertoisi olisiko hyvä hankinta olen valmis modaamaan siitä sitten käteen sopivaksi jos hankinta kannattaa
Ruotsin mauser
2
780
Vastaukset
- 4ta3taeergergdfzg
Suunnilleen yhtä hyvä, kuin mikä tahansa muukin laillinen kaliiperi.
Aseen tarkkuus ei ole kaliiperista kiinni, vaan siihen vaikuttavat ihan muut seikat. Kasa-ammunnassa tosin suositaan joitakin tiettyjä {erityis-} kaliipereja, mutta silloin tarkkuusvaatimukset ovat jotakin ihan muuta, kuin metsästyksessä.
x Olen metsästänyt peuroja 30-06:sellä ja tuntuu olevan vähän turhan järeä,tietysti se on myös luodista kiinni toi naturale kun osuu kylkiluuhun niin verestää lavan melko pahaksi mutta niin se taitaa tehdä myös tuolla6,5x55lla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501050
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703