Ajatus on että 6-5x55 olisi ehkä hyvä peuran metsästykseen ja noi Ruotsin mauserit on kuulopuheiden mukaan tarkkoja ja myös edullisia joten jos tietäjät kertoisi olisiko hyvä hankinta olen valmis modaamaan siitä sitten käteen sopivaksi jos hankinta kannattaa
Ruotsin mauser
2
850
Vastaukset
- 4ta3taeergergdfzg
Suunnilleen yhtä hyvä, kuin mikä tahansa muukin laillinen kaliiperi.
Aseen tarkkuus ei ole kaliiperista kiinni, vaan siihen vaikuttavat ihan muut seikat. Kasa-ammunnassa tosin suositaan joitakin tiettyjä {erityis-} kaliipereja, mutta silloin tarkkuusvaatimukset ovat jotakin ihan muuta, kuin metsästyksessä.
x Olen metsästänyt peuroja 30-06:sellä ja tuntuu olevan vähän turhan järeä,tietysti se on myös luodista kiinni toi naturale kun osuu kylkiluuhun niin verestää lavan melko pahaksi mutta niin se taitaa tehdä myös tuolla6,5x55lla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 361746
- 50798
- 68757
- 108720
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27570Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.14538Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138445Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel27426