Ajatus on että 6-5x55 olisi ehkä hyvä peuran metsästykseen ja noi Ruotsin mauserit on kuulopuheiden mukaan tarkkoja ja myös edullisia joten jos tietäjät kertoisi olisiko hyvä hankinta olen valmis modaamaan siitä sitten käteen sopivaksi jos hankinta kannattaa
Ruotsin mauser
2
706
Vastaukset
- 4ta3taeergergdfzg
Suunnilleen yhtä hyvä, kuin mikä tahansa muukin laillinen kaliiperi.
Aseen tarkkuus ei ole kaliiperista kiinni, vaan siihen vaikuttavat ihan muut seikat. Kasa-ammunnassa tosin suositaan joitakin tiettyjä {erityis-} kaliipereja, mutta silloin tarkkuusvaatimukset ovat jotakin ihan muuta, kuin metsästyksessä.
x Olen metsästänyt peuroja 30-06:sellä ja tuntuu olevan vähän turhan järeä,tietysti se on myös luodista kiinni toi naturale kun osuu kylkiluuhun niin verestää lavan melko pahaksi mutta niin se taitaa tehdä myös tuolla6,5x55lla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321266Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691075- 104906
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35838- 42676
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö51654Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302636Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai92633- 29615
- 39601