moniin paikkoihin, jopa omalle facebook-sivullenikin. Apua.
Mitä itse tekisitte omalle fb-sivullenne ilmestyville vaalimainoksille?
Onko teillä sellaisia?
Omia, tuttujen tai oman puolueen ehdokkaita?
Kun yksi tuttavani lisäsi omalla sivullani olevaan kaverikuvaansa puolueen ja vaalinumeronsa.
Minä poistin kuvan oman fb-sivuni kaveriryhmästä.
Vaalimainoksia näkyy ilmestyvän
4
52
Vastaukset 4
- HarmitusOnHän
Ihmettelin, kuinka tuttava kehtasi tehdä niin, eikä edes kysynyt lupaa.
En taatusti äänestä häntä! En! En ole siellä viime aikoina edes piipahtanut,
olkoot siellä ihan kaikessa rauhassa, jos ovat,
ei haittaa.
En kyllä viitsi nytkään mennä sinne tarkastamaan,
vaikka hyvän vinkin annoit ko aiheesta,
josko joku olisi jotain vaaleihin liittyvää laittanut.
onnea vaan kaikille vaalivankkureille...Joka ei niin innokkaasti politiikkaan suhtaudu, niin tuputtava vaalimainonta rasittaa.
En minäkään minkään puolueen vaalimainontaan itseäni haluaisi liitettävän.
Nämä yli-innokkaat puolueenkannattajat hajustavat puolueensa kaikkein vastenmielisemmäksi, niin kuin täällä olevat perus-suomalaiset.
Aikanaan sääliksi kävi Ele Aleniusta ja Kalevi Kivistöä, kun Taisto Jalo Sinisalo avasi suunsa. Silloin lähti SKDL,llä ääniä enemmän , mitä Sinisalo palavalla julistuksellaa sai.Aika hävytöntä, laittaa omia vaalimainoksia luvattomiin paikkoihin. Se kertoo paljon ehdokkaasta, jota en tietenkään äänestäisi.
Onko joku teistä ollut ehdokkaana vaaleissa?
Miten onnistuitte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013198Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721023- 40906
- 70815
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit59643- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi44618- 44528
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29525Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.89521