Meidän kissan nenä vuotaa joskus ku se kehrää sylis.sielt ihan lentää välil pisaroit,sit se pyyhkii niit kaikkien käsii.... sen emol ihan sama ollu koko ikänsä,mut ei se menoo haitannu...kyl se kuolaaki ajoittain. Ihan terve elukka...tai ei vissii päästää ku hyökkäilee leivänpaahtimien kimppuu.. :)
Kissan nenä vuotaa.......
3
4450
Vastaukset
- nenä vuotaa
Kisutytöllä.Lääkäri totes,että saattaa olla jokin virusperäinen vika,joka yleensä on krooninen.Olen yrittänyt antibioottikuuria,ehkä se pikkasen on parempi nyt,kuuri on vielä kesken.Tän äidillä oli kans nokan vuotamista ja silmät vetistää,mutta ei yleiskunnossa mitään erikoista.Tyttö syö hyvin ja KASVAA silmissä. P.S. Vuotaahan meillä omakin nokka joskus!
- diana
.. kissan pieni vaaleanpunainen nenä n. vuosi sitten vuoti jatkuvasti, mutta vaiva hävisi eikä ole tullut takaisin. Kai kissoillakin on flunssaa ja muuta. Välillä sillä kyl valuu kuolaakin kun se oikein tohkeissaan kehrää ja leipoo mun sylissä:)
- ....7
Ihmeellisii on noi elukat... heh. :) mut just muuten ihan terve ja kauhee rasavilli.Tosin ei osaa pyydystää muita pikkueläimii ku muurahaisia.Se on semmoin pien "luuseri". Käyttäytyy ku koira. Kaikki aina sanoo et se on maailman tyhmin eläin...Sellain sylis oleva lössykkä,jonka nenä vuotaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796