Erektio ja seksi noin 70-vuotiailla

Tosi

Olen 68-vuotias. Erektio on joskus aamuyöllä voimakas, ei kuitenkaan joka yö. Silloin tällöin yhdyntä onnistuu ilman pillereitä. Useinmiten kuitenkin otan n. tuntia ennen aikomusta 100 mg sildenafilin, noin kerran viikossa. Olisi kiva tietää miten muilla saman ikäisillä?

15

2026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testosukko

Olen lähempänä 80:tä kuin 70:tä enkä käytä tarkoittamiasi pillereitä.
      70v vaimoni pitää minulle "tyhjennysharjoitukset" kahdesti viikossa.
      Minulla ei ole aamuerektiota mutta vaimoni tuntee oikkuni ja osaa käynnistää prosessin.

• Anonyymi

Olen 65-vuotias ja minulla ei tehdo seistä kunnolla, on sellainen hiukan jäykistynyt. Viimeksi yhdyntä ei onnistunut, kun ei ollut kunnollista erektiota ja siten sn saanut työnnettyä kaluani sisään, vaikka vaimo yrittikin kaikin keinoin auttaa.

• Anonyymi

Ei ole kunnon erektiota ollut sen jälkeen kun määrättiin eturauhaslääke.

• Anonyymi

Minulla lakkasi seisomasta, kun sain eturauhaslääkityksen. Tosin hieman jäykistyy, mutta paneminen ei onnistu, kun ei vaan saa menemään sisään. Laukeaminen kyllä onnistuu käsipelillä, mutta kunnon panemista kaipaan todella paljon.

• Anonyymi

Verenpainelääkityksellä lienee samanlainen vaikutus.Ei onnistu vaikka mieli tekisi.

• Anonyymi

Noin 70-vuotiailla on ihan jokaisella erektiovaikeuksia.

• Anonyymi

Miehet eivät sitä mielellään myönnä, mutta jokainen vanha rouva kertoo miehestään samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet eivät sitä mielellään myönnä, mutta jokainen vanha rouva kertoo miehestään samaa.

Se on vanhoista rouvista kii!
        On selvää, ettei näillä ikävuosilla enää riitä, että läsnä on joku haaroista halki vanha rouva.
        Vanhojen rouvien biologiset valmiudet penetratio seksiin ovat kyseen alaisia huolimatta vasikan voiteesta.
        Vanhojen rouvien oma aktiivisuus ja toimet ovat oleellisia stimulantteja.
        Lienenkö väärässä kun arvelen ikäukkojen piristyvän jo siitä kun vanha rouva aloittaa lähestymisen käymällä kiinni kiveksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vanhoista rouvista kii!
        On selvää, ettei näillä ikävuosilla enää riitä, että läsnä on joku haaroista halki vanha rouva.
        Vanhojen rouvien biologiset valmiudet penetratio seksiin ovat kyseen alaisia huolimatta vasikan voiteesta.
        Vanhojen rouvien oma aktiivisuus ja toimet ovat oleellisia stimulantteja.
        Lienenkö väärässä kun arvelen ikäukkojen piristyvän jo siitä kun vanha rouva aloittaa lähestymisen käymällä kiinni kiveksiin.

Tätä se on. Ei koskaan spontaania seksiä vaarin taholta. Aina kovan virityksen takana.

• Anonyymi

70-vuotiaana on seksin saralla parhaat vuodet kaukana takana jokaisella miehellä.

• Anonyymi

Näin se on, joutaa korppukuivaamoon.

• Anonyymi

Tosi on. Tarve uusiin ärsykkeisiin on kasvanut. Esimerkiksi oman, hyväkuntoisen vaimon kanssa uudellen latautuminen vaatii optimaaliset olosuhteet ja vuorokauden aikaa.
        Kun uhraa rahaa alan ammmattilaisen palveluihin niin olen maksiminut hyödyn ja sopinut pikaisesta ekavarvista jolloin ammattilainen saa tunnin vastaanottoon sisältymään vielä toisen tyhjennyksen joka ei enää sprööttää mutta tuntuu munaskuissa.
        Reunaehtoina, ainakin minulla, ovat hyvä fyysinen kunto ja raittius. Vähäinenkin alkoholimäärä lamauttaa ja haittaa vielä seuraankin päivän alkupuolella.
        Kavereiden kanssa istuttu ilta lamaa ukon koko vuorokaudeksi.
        81v vaari.

• Anonyymi

Minulla ei ole varsinaista erektiohäiriötä, koska olen testotasoissa normilukemissa. Urheilen,lihasaskunto on erinomainen. Syön terveellisesti, en polta, enkä juo alkoholia, Halut ovat mielessäni koko ajan .
      Ongelma on se kun siemensyöksyn saavuttaminen on työn takana. Erektio kestää hyvin vaikka puol tuntia ,joskus enemmänkin, mutta kun orgasmia ei tule silloin kun haluaa.
      Siemennesteen määrä on m ielestäni kohtuullisen iso( kondomin nestetilavuus ei aina riitä) Yritänkö seksiä liian usein? Kerran kaksi päivässä 4-5 päivänä viikossa.
      Olen 62 vuotias sinkkumies.

• Anonyymi

Kuuluu ikään. Eturauhaslääkkeet tuo imbotenssin.! Paitsi tadalefil!

• Anonyymi00018

Lieneekö ikä (nyt 71) vaiko verenpainelääkitys, vaiko läpikäyty eturauhassyöpä, vaiko vaimon vähentynyt kiinnostus seksiin, vaiko nuo kaikki yhdessä. Mieli tekee, mutta ei vaan onnistu - siis ihan se sukupuoliyhdyntä.

Itse asiassa, kun tänne löysin lukemaan kokemuksia, niin alan arvella että saattaa olla sekä ikä että jo vuosia sitten aloitettu verenpainelääkitys yhdessä, jotka ovat tehneet yhdynnän yritykset tyhjiksi. Pehmeällä peniksellä on huono yrittää yhdyntää. Mutta voihan sitä seksiä harrastaa muutenkin ja saada siitä myös nautintoa. Minulle on riittänyt läheisyys, alastomuus, suuseksi (siis minulle, vaimo ei sitä ole koskaan halunnut oikeastaan tehdä) ja kaikenlainen kiihottumisen tila ilmankin sitä orgasmia. Orgasmin onnistuin hoitamaan itsetyydytyksellä.

Eturauhasta aikanaan ensin höylättiin, siinä meni siemensyöksy, kunnes se yllättäen palasikin. Pari vuotta sitten vietiin koko eturauhanen ja sieltä löytynyt syöpäkasvain. Sen jälkeen ei oikein tahtonut erektiokaan enää onnistua, kunnes sekin sitten – tosin vähän toispuoleisena – palasi. Olinpahan elossa! Leikkauksen seurauksena alkoi inkontinenssi, siihen loppui se vähäinenkin sängyssä peuhaaminen. Kahden ja puolen vuoden aikana kaksi kertaa lähestyin. Eipä sitä ole pissaa roiskivana kovin suurta haluakaan seksiin ryhtyä. Onneksi onnistui edes jotenkin itsetyydytyksen kautta jonkinlaisen laukeamisen saaminen aikaiseksi.

Syksyllä sain apua tuohon pissan roiskimiseen. Sain sisääni tuonne alas virtsaputkea tukemaan nauhan (slinga), joka tekee sen, mitä varten se sinne laitettiinkin. Ei vuoda enää yli, vaan pissaaminen on taas jokseenkin normaalia. Pääsin kokonaan eroon vaipoista, joita käytin kaksi ja puoli vuotta. Mutta inkontinenssin tilalle tuli impotenssi. Paikat olivat monta viikkoa leikkauksen (välilihassa monen sentin viilto ja nivustaipeista reiät sisään) jälkeen niin kipeät, ettei alapäässä tapahtunut mitään. Ei millään keinolla.

Erikoista oli, että kun pääsin tuosta pissan roiskimisesta, heräsivät halut, ikäänkuin uudelleen ja kuin nuori poika olisin ollut. Vaipattomuus sai aikaan sen, että tunsin taas haarovälissäni roikkuvan jotakin ja jotenkin sen kautta tuli mahtavan hyvä tunne, joka johti jatkuvaan seksuaaliseen tietoisuuteen ja seksin haluun. Vaan kun ei seisonut.

Ei tahdo onnistua edes itsetyydytys enää, kun ei saa kunnollista seisontaa aikaiseksi. Eturuhassyövän jälkihoitoon sain erektiolääkkeitä ja niitä silloin piti muutama viikko syödä vaurioituneiden erektiohermojen ja -lihasten verenkierron elvyttämiseksi. Pillerillä jonkinlaista seisontaa saan nytkin aikaiseksi, mutta hulluinta siinäkin on, että se on kovimmillaan itsetyydytyksellä aikaan saadun laukeamisen jälkeen. Aamuerektiokin on tullut takaisin, mutta se ei tahdo riittää edes vessaan saakka. Vaimon edessä en ole koskaan itseäni tyydyttänyt.

Olemme keskustelleet ja yhdessä todenneet, että yhdynnän lisäksi nautimme myös läheisyydestä ja kaikesta siitä mitä olemme sängyssä yhdessä ilman yhdyntää harrastaneet. Sillä siis jatkanemme. Toki ymmärrän, että vähenee halu myös vanhenevalla vaimollani

Halua ja himoakin siis minulla vihdoin taas on. Mutta kun ei seiso, on seksi väkisinkin hyvin erilaista. Seisonta on minulla aina aiemmin ollut hyvin herkkä. En ole siksi koskaan, en edes nyt ikämiehenä, voinut missään collegehousuissa kulkea. Nyt on collegehousut käytössä, kun ei ole pelkoa seisonnasta ja sen näkymisestä. Siellä se vaan heiluu ”työttömänä” työkalu, jota edelleen todella mieluusti käyttäisin.

Voihan sitä toki elää vähemmälläkin seksillä. Mutta halua kun on niin mieluusti sitä yrittäisi jotenkin päästä välillä laukeamaan. Nyt se on pehmeällä peniksellä melko vaikeaa ja edes jonkinlaisen seisonnan aikaansaamiseen tarvitaan todella lujaa yritystä. Netistä löytyvillä ilmaisilla seksivideoilla saattaa välillä onnistua, mutta vaikeaa on niilläkin. Kaipa se on niin, että aikansa kutakin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      104
      6684
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      370
      6264
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3123
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2604
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2256
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1673
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1395
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1350
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe