Erektio ja seksi noin 70-vuotiailla

Tosi

Olen 68-vuotias. Erektio on joskus aamuyöllä voimakas, ei kuitenkaan joka yö. Silloin tällöin yhdyntä onnistuu ilman pillereitä. Useinmiten kuitenkin otan n. tuntia ennen aikomusta 100 mg sildenafilin, noin kerran viikossa. Olisi kiva tietää miten muilla saman ikäisillä?

14

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • testosukko

Olen lähempänä 80:tä kuin 70:tä enkä käytä tarkoittamiasi pillereitä.
      70v vaimoni pitää minulle "tyhjennysharjoitukset" kahdesti viikossa.
      Minulla ei ole aamuerektiota mutta vaimoni tuntee oikkuni ja osaa käynnistää prosessin.

• Anonyymi

Olen 65-vuotias ja minulla ei tehdo seistä kunnolla, on sellainen hiukan jäykistynyt. Viimeksi yhdyntä ei onnistunut, kun ei ollut kunnollista erektiota ja siten sn saanut työnnettyä kaluani sisään, vaikka vaimo yrittikin kaikin keinoin auttaa.

• Anonyymi

Ei ole kunnon erektiota ollut sen jälkeen kun määrättiin eturauhaslääke.

• Anonyymi

Minulla lakkasi seisomasta, kun sain eturauhaslääkityksen. Tosin hieman jäykistyy, mutta paneminen ei onnistu, kun ei vaan saa menemään sisään. Laukeaminen kyllä onnistuu käsipelillä, mutta kunnon panemista kaipaan todella paljon.

• Anonyymi

Verenpainelääkityksellä lienee samanlainen vaikutus.Ei onnistu vaikka mieli tekisi.

• Anonyymi

Noin 70-vuotiailla on ihan jokaisella erektiovaikeuksia.

• Anonyymi

Miehet eivät sitä mielellään myönnä, mutta jokainen vanha rouva kertoo miehestään samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet eivät sitä mielellään myönnä, mutta jokainen vanha rouva kertoo miehestään samaa.

Se on vanhoista rouvista kii!
        On selvää, ettei näillä ikävuosilla enää riitä, että läsnä on joku haaroista halki vanha rouva.
        Vanhojen rouvien biologiset valmiudet penetratio seksiin ovat kyseen alaisia huolimatta vasikan voiteesta.
        Vanhojen rouvien oma aktiivisuus ja toimet ovat oleellisia stimulantteja.
        Lienenkö väärässä kun arvelen ikäukkojen piristyvän jo siitä kun vanha rouva aloittaa lähestymisen käymällä kiinni kiveksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on vanhoista rouvista kii!
        On selvää, ettei näillä ikävuosilla enää riitä, että läsnä on joku haaroista halki vanha rouva.
        Vanhojen rouvien biologiset valmiudet penetratio seksiin ovat kyseen alaisia huolimatta vasikan voiteesta.
        Vanhojen rouvien oma aktiivisuus ja toimet ovat oleellisia stimulantteja.
        Lienenkö väärässä kun arvelen ikäukkojen piristyvän jo siitä kun vanha rouva aloittaa lähestymisen käymällä kiinni kiveksiin.

Tätä se on. Ei koskaan spontaania seksiä vaarin taholta. Aina kovan virityksen takana.

• Anonyymi

70-vuotiaana on seksin saralla parhaat vuodet kaukana takana jokaisella miehellä.

• Anonyymi

Näin se on, joutaa korppukuivaamoon.

• Anonyymi

Tosi on. Tarve uusiin ärsykkeisiin on kasvanut. Esimerkiksi oman, hyväkuntoisen vaimon kanssa uudellen latautuminen vaatii optimaaliset olosuhteet ja vuorokauden aikaa.
        Kun uhraa rahaa alan ammmattilaisen palveluihin niin olen maksiminut hyödyn ja sopinut pikaisesta ekavarvista jolloin ammattilainen saa tunnin vastaanottoon sisältymään vielä toisen tyhjennyksen joka ei enää sprööttää mutta tuntuu munaskuissa.
        Reunaehtoina, ainakin minulla, ovat hyvä fyysinen kunto ja raittius. Vähäinenkin alkoholimäärä lamauttaa ja haittaa vielä seuraankin päivän alkupuolella.
        Kavereiden kanssa istuttu ilta lamaa ukon koko vuorokaudeksi.
        81v vaari.

• Anonyymi

Minulla ei ole varsinaista erektiohäiriötä, koska olen testotasoissa normilukemissa. Urheilen,lihasaskunto on erinomainen. Syön terveellisesti, en polta, enkä juo alkoholia, Halut ovat mielessäni koko ajan .
      Ongelma on se kun siemensyöksyn saavuttaminen on työn takana. Erektio kestää hyvin vaikka puol tuntia ,joskus enemmänkin, mutta kun orgasmia ei tule silloin kun haluaa.
      Siemennesteen määrä on m ielestäni kohtuullisen iso( kondomin nestetilavuus ei aina riitä) Yritänkö seksiä liian usein? Kerran kaksi päivässä 4-5 päivänä viikossa.
      Olen 62 vuotias sinkkumies.

• Anonyymi

Kuuluu ikään. Eturauhaslääkkeet tuo imbotenssin.! Paitsi tadalefil!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      207
      4416
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2451
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      64
      1452
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1171
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      123
      1089
    6. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1036
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      95
      1006
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      131
      967
    9. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      105
      943
    10. Kuvaile kaivattuasi

kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁
      Ikävä
      54
      865
    Aihe