Pattayan rantaremonti.

Sehän on nyt varsin mittavaa tasoa ja ranta on suljettu kai kilometrin matkalta.

Olen aiemmin Pattiksella käynyt muutaman kerran ja aina joka matkallani olen jokusen päivän rannalla viettänyt. Aina siinä kävelykadun puoleisessa päässä.
Mukavia ja rentoja päiviä nuo ovat olleet. Pidin siitä kun palvelu tuoleihin pelasi kun vain kättä piti hetken pystyssä. Mekhong- pullon kun tilasin niin jo vain mamma lähti katua ylittämään henkensä vaarantaen ja putelin eteeni toimitti.

Erilaiset kohteliaat kauppiaat piristivät menoa ja usein tyttöni tilasi rapuja yms. pikku purtavaa. Minä osti joskus jädemyyjälle ityselleen jäden josta aina ihahtui jota istui viereeni syömään. Tilperhöörikauppiaat olivat kivoja kun heidän kanssaan rupatteli ja kyseli perhe; yms asioista. Ihania ihmisiä sanon minä.

Ranta- alue oli ahdas jota pidin myönteisenä asiana.
Nyt minua pelottaa että rantaa ollaan laajentamassa merelle päin ja siitä ollaan tekemässä Jompparin kaltaista joka on mielestäni pyllystä.

Onko kenelläkään herroista yhtään mitään tietoa siitä mihin tuolla valtaisalla remontilla pyritään?

3

<50

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nazi2010

Klikatkaa Neidin sinistä Nazia.

• HulluhanToiOn

Sieltähän sitä Alanyaa, avaruutta ja mutumatua sitten tulikin Savosta koko sydämellä.

• Merkillistä porukkaa täällä on nykyisin saatana vieköön.
      Onko täällä enää yhtäkään asiallista Pattiksen kävijää joka reiluun kysymykseeni osaisi vastata ilman vittuilua?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      709
      1673
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      266
      868
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      847
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      101
      626
    5. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      32
      581
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      547
    7. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32
      530
    8. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      61
      519
    9. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      42
      512
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      510
    Aihe