Putket kuntoon

kuulovaurio

Tiedättehän että pakoputkien tulee hyväksytyt? Ne ei saa olla sellaiset missä ei ole mitään vaimennusta.
Taas alkoi se kun harrikat kaivettiin tallista ja suurimmassa osassa niiden äänissä on vikaa.

Minulle kävi niin että olin parkkihallissa ja noussut juuri autosta. Ohi menee Sporter harley aivan vierestä ja kytkin pohjassa vääntää kaasua. Se oli sellainen ääni koviin sattui. Osa aisti ja tukisoluista tuhoutui enkä kuule enää niin hyvin kuin aiemmin. Kuuloni siis heikentyi välittömästi koska tämä harleysankari luuli olevansa kova kun mopossa on ääntä. Tämä sankari jäi kiinni ja maksoi minulle korvaukset. Ja ne ei olleet pienet.

5

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uggnv

Sähän nyt varsinainen Topelius olet.
      Hae töitä Pikku-Kakkosesta.

• tasaneimeneverotus

Jos moottoripyörillä olisi vuosikatsastus kuten autoilla niin nuo ääniongelmat saattais vähentyä. Jos liikenteessä jäisi kiinni melurajat ylittävällä kulkineella niin katsastuksen kautta uudelleen liikenteeseen. Nythän moottoripyörien rakentelu on aivan villiä. Tasapuolisuuden nimissä pitäisi autoille yhtä vapaat säännökset, sais viritellä miten haluaa..Nyt sitten odotellaan kommentteja kateellisuudesta ja vähävaraisuudesta. Miksi taannoisesta moottoripyörille suunnitellusta vuosittaisesta käyttöverosta nousi sellainen älämölö että se haudattiin koko esitys ?. Eli se vähävaraisuus taitaakin olla ihan muualla kun autoilijoissa.

• Hondapappa

Voivoi tätä kateutta kymmeniä vuosia ollaan ajettu ilman kansanedustaja nyt kateelliset itkee vai Omistatko katsastus hallin ja lisä raha kelpaisi

• Ton kirjoittaja taitaa tarkoittaa katsastusta mutta juu ei tarvii mitään rahastajia

• Anonyymi

Jos jollekin lapselleni tulee näiden tehoputkivajakkien takia kuulovaurio niin se motoristi ei enää fyysisesti pysty kuin imemään keittoa letkusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      20
      9144
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      25
      3622
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      43
      2194
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      93
      1966
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      13
      1852
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1445
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1288
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1167
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168