Putket kuntoon

kuulovaurio

Tiedättehän että pakoputkien tulee hyväksytyt? Ne ei saa olla sellaiset missä ei ole mitään vaimennusta.
Taas alkoi se kun harrikat kaivettiin tallista ja suurimmassa osassa niiden äänissä on vikaa.

Minulle kävi niin että olin parkkihallissa ja noussut juuri autosta. Ohi menee Sporter harley aivan vierestä ja kytkin pohjassa vääntää kaasua. Se oli sellainen ääni koviin sattui. Osa aisti ja tukisoluista tuhoutui enkä kuule enää niin hyvin kuin aiemmin. Kuuloni siis heikentyi välittömästi koska tämä harleysankari luuli olevansa kova kun mopossa on ääntä. Tämä sankari jäi kiinni ja maksoi minulle korvaukset. Ja ne ei olleet pienet.

5

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uggnv

Sähän nyt varsinainen Topelius olet.
      Hae töitä Pikku-Kakkosesta.

• tasaneimeneverotus

Jos moottoripyörillä olisi vuosikatsastus kuten autoilla niin nuo ääniongelmat saattais vähentyä. Jos liikenteessä jäisi kiinni melurajat ylittävällä kulkineella niin katsastuksen kautta uudelleen liikenteeseen. Nythän moottoripyörien rakentelu on aivan villiä. Tasapuolisuuden nimissä pitäisi autoille yhtä vapaat säännökset, sais viritellä miten haluaa..Nyt sitten odotellaan kommentteja kateellisuudesta ja vähävaraisuudesta. Miksi taannoisesta moottoripyörille suunnitellusta vuosittaisesta käyttöverosta nousi sellainen älämölö että se haudattiin koko esitys ?. Eli se vähävaraisuus taitaakin olla ihan muualla kun autoilijoissa.

• Hondapappa

Voivoi tätä kateutta kymmeniä vuosia ollaan ajettu ilman kansanedustaja nyt kateelliset itkee vai Omistatko katsastus hallin ja lisä raha kelpaisi

• Ton kirjoittaja taitaa tarkoittaa katsastusta mutta juu ei tarvii mitään rahastajia

• Anonyymi

Jos jollekin lapselleni tulee näiden tehoputkivajakkien takia kuulovaurio niin se motoristi ei enää fyysisesti pysty kuin imemään keittoa letkusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2988
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2884
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2703
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2558
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2468
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2460
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2231
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2138
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe