Putket kuntoon

kuulovaurio

Tiedättehän että pakoputkien tulee hyväksytyt? Ne ei saa olla sellaiset missä ei ole mitään vaimennusta.
Taas alkoi se kun harrikat kaivettiin tallista ja suurimmassa osassa niiden äänissä on vikaa.

Minulle kävi niin että olin parkkihallissa ja noussut juuri autosta. Ohi menee Sporter harley aivan vierestä ja kytkin pohjassa vääntää kaasua. Se oli sellainen ääni koviin sattui. Osa aisti ja tukisoluista tuhoutui enkä kuule enää niin hyvin kuin aiemmin. Kuuloni siis heikentyi välittömästi koska tämä harleysankari luuli olevansa kova kun mopossa on ääntä. Tämä sankari jäi kiinni ja maksoi minulle korvaukset. Ja ne ei olleet pienet.

5

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uggnv

Sähän nyt varsinainen Topelius olet.
      Hae töitä Pikku-Kakkosesta.

• tasaneimeneverotus

Jos moottoripyörillä olisi vuosikatsastus kuten autoilla niin nuo ääniongelmat saattais vähentyä. Jos liikenteessä jäisi kiinni melurajat ylittävällä kulkineella niin katsastuksen kautta uudelleen liikenteeseen. Nythän moottoripyörien rakentelu on aivan villiä. Tasapuolisuuden nimissä pitäisi autoille yhtä vapaat säännökset, sais viritellä miten haluaa..Nyt sitten odotellaan kommentteja kateellisuudesta ja vähävaraisuudesta. Miksi taannoisesta moottoripyörille suunnitellusta vuosittaisesta käyttöverosta nousi sellainen älämölö että se haudattiin koko esitys ?. Eli se vähävaraisuus taitaakin olla ihan muualla kun autoilijoissa.

• Hondapappa

Voivoi tätä kateutta kymmeniä vuosia ollaan ajettu ilman kansanedustaja nyt kateelliset itkee vai Omistatko katsastus hallin ja lisä raha kelpaisi

• Ton kirjoittaja taitaa tarkoittaa katsastusta mutta juu ei tarvii mitään rahastajia

• Anonyymi

Jos jollekin lapselleni tulee näiden tehoputkivajakkien takia kuulovaurio niin se motoristi ei enää fyysisesti pysty kuin imemään keittoa letkusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1957
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      134
      1202
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe