Putket kuntoon

kuulovaurio

Tiedättehän että pakoputkien tulee hyväksytyt? Ne ei saa olla sellaiset missä ei ole mitään vaimennusta.
Taas alkoi se kun harrikat kaivettiin tallista ja suurimmassa osassa niiden äänissä on vikaa.

Minulle kävi niin että olin parkkihallissa ja noussut juuri autosta. Ohi menee Sporter harley aivan vierestä ja kytkin pohjassa vääntää kaasua. Se oli sellainen ääni koviin sattui. Osa aisti ja tukisoluista tuhoutui enkä kuule enää niin hyvin kuin aiemmin. Kuuloni siis heikentyi välittömästi koska tämä harleysankari luuli olevansa kova kun mopossa on ääntä. Tämä sankari jäi kiinni ja maksoi minulle korvaukset. Ja ne ei olleet pienet.

5

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uggnv

Sähän nyt varsinainen Topelius olet.
      Hae töitä Pikku-Kakkosesta.

• tasaneimeneverotus

Jos moottoripyörillä olisi vuosikatsastus kuten autoilla niin nuo ääniongelmat saattais vähentyä. Jos liikenteessä jäisi kiinni melurajat ylittävällä kulkineella niin katsastuksen kautta uudelleen liikenteeseen. Nythän moottoripyörien rakentelu on aivan villiä. Tasapuolisuuden nimissä pitäisi autoille yhtä vapaat säännökset, sais viritellä miten haluaa..Nyt sitten odotellaan kommentteja kateellisuudesta ja vähävaraisuudesta. Miksi taannoisesta moottoripyörille suunnitellusta vuosittaisesta käyttöverosta nousi sellainen älämölö että se haudattiin koko esitys ?. Eli se vähävaraisuus taitaakin olla ihan muualla kun autoilijoissa.

• Hondapappa

Voivoi tätä kateutta kymmeniä vuosia ollaan ajettu ilman kansanedustaja nyt kateelliset itkee vai Omistatko katsastus hallin ja lisä raha kelpaisi

• Ton kirjoittaja taitaa tarkoittaa katsastusta mutta juu ei tarvii mitään rahastajia

• Anonyymi

Jos jollekin lapselleni tulee näiden tehoputkivajakkien takia kuulovaurio niin se motoristi ei enää fyysisesti pysty kuin imemään keittoa letkusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      36
      3456
    2. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      3266
    3. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      365
      2936
    4. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      58
      1430
    5. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      96
      1229
    6. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1188
    7. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1146
    8. Miehelle muistutuksena

Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H
      Ikävä
      90
      1102
    9. Arvomaailma

Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä
      Sinkut
      282
      962
    Aihe