Täältä löytyy paras mahdollinen hoito vaivoihisi:
http://www.klassinenakupunktio.org/
Hyvää hoitoa!
18
150
Vastaukset
- Tulokset
On todellakin aika laajentaa terveytemme hoitoa monipuolisemmaksi, kuin se koululääketieteen vankka 13%:n näyttö tarjoaa.
Ne SO-TE:ssa mainostetut hallinnon ja hallinnan uudistukset tuskin tuloksia paljon parantavat!- palautusprosentti
Jos todennäköisyys jäädä junan alle ja kuolla rataa ylitettäessä olisi 13%, menisitkö? Jos jossakin on alennusmyynti -13%, ostaisitko? Jos lotossa voittaisi huomattavan summan, ei ehkä kuitenkaan päävoittoa, 13%:n todennäköisyydellä, pelaisitko? 87%:n todennäköisyydellä vastaat tähän jotakin tuubaa taas.
- psykiatrisi
palautusprosentti kirjoitti:
Jos todennäköisyys jäädä junan alle ja kuolla rataa ylitettäessä olisi 13%, menisitkö? Jos jossakin on alennusmyynti -13%, ostaisitko? Jos lotossa voittaisi huomattavan summan, ei ehkä kuitenkaan päävoittoa, 13%:n todennäköisyydellä, pelaisitko? 87%:n todennäköisyydellä vastaat tähän jotakin tuubaa taas.
Taidat olla itsemurhaa aikova mielenterveyspotilas.
- Menisitkö
palautusprosentti kirjoitti:
Jos todennäköisyys jäädä junan alle ja kuolla rataa ylitettäessä olisi 13%, menisitkö? Jos jossakin on alennusmyynti -13%, ostaisitko? Jos lotossa voittaisi huomattavan summan, ei ehkä kuitenkaan päävoittoa, 13%:n todennäköisyydellä, pelaisitko? 87%:n todennäköisyydellä vastaat tähän jotakin tuubaa taas.
Jos sitä vastoin haluaisit matkustaa junalla, ja todennäköisyys päästä perille olisi 13%. Menisitkö?
- onneksiolimuovipullo
Menisitkö kirjoitti:
Jos sitä vastoin haluaisit matkustaa junalla, ja todennäköisyys päästä perille olisi 13%. Menisitkö?
Olet asian ytimessä. Juuri tuollaista lähiliikenne tuntuu olevan, ja junan vessa rikki...
- maanantaikonjakki
psykiatrisi kirjoitti:
Taidat olla itsemurhaa aikova mielenterveyspotilas.
87% siis toteutui kohdallasi. Palstahäiriköinnin lopettaminen on kiinni vain sinusta itsestäsi.
- pasilan.laiturivaihde
maanantaikonjakki kirjoitti:
87% siis toteutui kohdallasi. Palstahäiriköinnin lopettaminen on kiinni vain sinusta itsestäsi.
Nyt tiedän, missä maanantain konjakit pullotetaan muovipulloon.
- Paavin-anoppi
pasilan.laiturivaihde kirjoitti:
Nyt tiedän, missä maanantain konjakit pullotetaan muovipulloon.
Varmistetaan: Ne konjakit pullotetaan Inkeroisissa.
- Menisitkö
Jos perille pääsy esim. bussikuljetuksen tuloksena olisi 13%. Menisitkö?
Entä jos varmuus lentokuljetuksen perillepääsystä olisi 13%. Menisitkö?- ITE.00T
Ahaa, et siis halua parantua, koska se BMJ:n 13%:han oli se vaikuttava osuus, rähähähähä!
- BSHunterR
ITE.00T kirjoitti:
Ahaa, et siis halua parantua, koska se BMJ:n 13%:han oli se vaikuttava osuus, rähähähähä!
En ole nähnyt yhtään toimivaa lähdettä, joka osoittaisi tuon 13%:n olevan missään tekemisissä todellisuuden kanssa.
Tuota samaa roskaa tänne on levitetty lukemattomia kertoja ilman toimivaa lähdettä. Todennäköisesti kirjoittaja itsekin tietää, että jos taustoja alettaisiin kaivella, kävisi ilmi että koko väite on täyttä puppua. - Tutkimukset
BSHunterR kirjoitti:
En ole nähnyt yhtään toimivaa lähdettä, joka osoittaisi tuon 13%:n olevan missään tekemisissä todellisuuden kanssa.
Tuota samaa roskaa tänne on levitetty lukemattomia kertoja ilman toimivaa lähdettä. Todennäköisesti kirjoittaja itsekin tietää, että jos taustoja alettaisiin kaivella, kävisi ilmi että koko väite on täyttä puppua.Mikäs se semmoinen BMJ on joka tommosia on tutkinut, ja kertoo tuloksia?
- SieOotVappu-Pekoni
BSHunterR kirjoitti:
En ole nähnyt yhtään toimivaa lähdettä, joka osoittaisi tuon 13%:n olevan missään tekemisissä todellisuuden kanssa.
Tuota samaa roskaa tänne on levitetty lukemattomia kertoja ilman toimivaa lähdettä. Todennäköisesti kirjoittaja itsekin tietää, että jos taustoja alettaisiin kaivella, kävisi ilmi että koko väite on täyttä puppua.Et ole alkuperäinen nimimerkki "BSHunterR" vaan nimimerkkivaras ja palstan pilaaja. Miksi varastelet jatkuvasti hienoja sananmuunnosnimimerkkejäni? Aiotko muuttaa tapasi?
Keskustele palstalla vaikkapa rokottamisen tärkeydestä ja omista kokemuksistasi vaihtoehtohoitojen toimimattomuudesta.
Olet palstan surkimus ja täys tollo. Pilaat palstan nimimerkki varkauksillasi.
- Kerro
Kerro jotain tuosta BMJ:sitä!
- Skeptikko10
Älykääpiö! Ei se Oo BMJ, vaan BMW, joka on perhesportti auto.
- Kerro
Onko se tieteellisesti tutkittu ja todistettu?
- ApuAkupunktiosta
Minäkin olen saanut apua akupunktosta, kun koulu lääketiede ei osannut hoitaa.
- Sellaistase
Kun se 13% ei ole 100%!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463