Hyvää hoitoa!

ParasHoito

18

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulokset

      On todellakin aika laajentaa terveytemme hoitoa monipuolisemmaksi, kuin se koululääketieteen vankka 13%:n näyttö tarjoaa.
      Ne SO-TE:ssa mainostetut hallinnon ja hallinnan uudistukset tuskin tuloksia paljon parantavat!

      • palautusprosentti

        Jos todennäköisyys jäädä junan alle ja kuolla rataa ylitettäessä olisi 13%, menisitkö? Jos jossakin on alennusmyynti -13%, ostaisitko? Jos lotossa voittaisi huomattavan summan, ei ehkä kuitenkaan päävoittoa, 13%:n todennäköisyydellä, pelaisitko? 87%:n todennäköisyydellä vastaat tähän jotakin tuubaa taas.


      • psykiatrisi
        palautusprosentti kirjoitti:

        Jos todennäköisyys jäädä junan alle ja kuolla rataa ylitettäessä olisi 13%, menisitkö? Jos jossakin on alennusmyynti -13%, ostaisitko? Jos lotossa voittaisi huomattavan summan, ei ehkä kuitenkaan päävoittoa, 13%:n todennäköisyydellä, pelaisitko? 87%:n todennäköisyydellä vastaat tähän jotakin tuubaa taas.

        Taidat olla itsemurhaa aikova mielenterveyspotilas.


      • Menisitkö
        palautusprosentti kirjoitti:

        Jos todennäköisyys jäädä junan alle ja kuolla rataa ylitettäessä olisi 13%, menisitkö? Jos jossakin on alennusmyynti -13%, ostaisitko? Jos lotossa voittaisi huomattavan summan, ei ehkä kuitenkaan päävoittoa, 13%:n todennäköisyydellä, pelaisitko? 87%:n todennäköisyydellä vastaat tähän jotakin tuubaa taas.

        Jos sitä vastoin haluaisit matkustaa junalla, ja todennäköisyys päästä perille olisi 13%. Menisitkö?


      • onneksiolimuovipullo
        Menisitkö kirjoitti:

        Jos sitä vastoin haluaisit matkustaa junalla, ja todennäköisyys päästä perille olisi 13%. Menisitkö?

        Olet asian ytimessä. Juuri tuollaista lähiliikenne tuntuu olevan, ja junan vessa rikki...


      • maanantaikonjakki
        psykiatrisi kirjoitti:

        Taidat olla itsemurhaa aikova mielenterveyspotilas.

        87% siis toteutui kohdallasi. Palstahäiriköinnin lopettaminen on kiinni vain sinusta itsestäsi.


      • pasilan.laiturivaihde
        maanantaikonjakki kirjoitti:

        87% siis toteutui kohdallasi. Palstahäiriköinnin lopettaminen on kiinni vain sinusta itsestäsi.

        Nyt tiedän, missä maanantain konjakit pullotetaan muovipulloon.


      • Paavin-anoppi
        pasilan.laiturivaihde kirjoitti:

        Nyt tiedän, missä maanantain konjakit pullotetaan muovipulloon.

        Varmistetaan: Ne konjakit pullotetaan Inkeroisissa.


    • Menisitkö

      Jos perille pääsy esim. bussikuljetuksen tuloksena olisi 13%. Menisitkö?
      Entä jos varmuus lentokuljetuksen perillepääsystä olisi 13%. Menisitkö?

      • ITE.00T

        Ahaa, et siis halua parantua, koska se BMJ:n 13%:han oli se vaikuttava osuus, rähähähähä!


      • BSHunterR
        ITE.00T kirjoitti:

        Ahaa, et siis halua parantua, koska se BMJ:n 13%:han oli se vaikuttava osuus, rähähähähä!

        En ole nähnyt yhtään toimivaa lähdettä, joka osoittaisi tuon 13%:n olevan missään tekemisissä todellisuuden kanssa.

        Tuota samaa roskaa tänne on levitetty lukemattomia kertoja ilman toimivaa lähdettä. Todennäköisesti kirjoittaja itsekin tietää, että jos taustoja alettaisiin kaivella, kävisi ilmi että koko väite on täyttä puppua.


      • Tutkimukset
        BSHunterR kirjoitti:

        En ole nähnyt yhtään toimivaa lähdettä, joka osoittaisi tuon 13%:n olevan missään tekemisissä todellisuuden kanssa.

        Tuota samaa roskaa tänne on levitetty lukemattomia kertoja ilman toimivaa lähdettä. Todennäköisesti kirjoittaja itsekin tietää, että jos taustoja alettaisiin kaivella, kävisi ilmi että koko väite on täyttä puppua.

        Mikäs se semmoinen BMJ on joka tommosia on tutkinut, ja kertoo tuloksia?


      • SieOotVappu-Pekoni
        BSHunterR kirjoitti:

        En ole nähnyt yhtään toimivaa lähdettä, joka osoittaisi tuon 13%:n olevan missään tekemisissä todellisuuden kanssa.

        Tuota samaa roskaa tänne on levitetty lukemattomia kertoja ilman toimivaa lähdettä. Todennäköisesti kirjoittaja itsekin tietää, että jos taustoja alettaisiin kaivella, kävisi ilmi että koko väite on täyttä puppua.

        Et ole alkuperäinen nimimerkki "BSHunterR" vaan nimimerkkivaras ja palstan pilaaja. Miksi varastelet jatkuvasti hienoja sananmuunnosnimimerkkejäni? Aiotko muuttaa tapasi?
        Keskustele palstalla vaikkapa rokottamisen tärkeydestä ja omista kokemuksistasi vaihtoehtohoitojen toimimattomuudesta.
        Olet palstan surkimus ja täys tollo. Pilaat palstan nimimerkki varkauksillasi.


    • Kerro

      Kerro jotain tuosta BMJ:sitä!

      • Skeptikko10

        Älykääpiö! Ei se Oo BMJ, vaan BMW, joka on perhesportti auto.


      • Kerro

        Onko se tieteellisesti tutkittu ja todistettu?


    • ApuAkupunktiosta

      Minäkin olen saanut apua akupunktosta, kun koulu lääketiede ei osannut hoitaa.

      • Sellaistase

        Kun se 13% ei ole 100%!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe