Onko kokemuksia? Mä nyt tässä vaan haaveilen yhestä asunnosta jonne meidän perheellä olis mahdollisuus muuttaa... Siellä yhessä makkarissa (josta tulis mun jos sinne muutettais) nii on täydellinen paikka parvisängylle. Haluisin vielä isomman kuin tuo Ikean Storå parvisänky mutta ehkä matalamman ja valkoisen värisen. Paljonko tuo teetättäminen maksaa? Jos te olette teetättäneet huonekaluja niin kokemukset olisi tervetulleita.
Parvisängyn teetättäminen
2
175
Vastaukset
- Anonyymi
rokokoo sänky tulee valmiiksi koottuna .
voiko sitä hajottaa osiin ja koota uudestaan-
puusepät kyllä taitavia tekemään kaiken näköstä parvia - Anonyymi
Jos oikean väriset puulevyt löytyvät niin ehkä 300€ olisi itsessään kun työtunteihin ei sisälly maalausta. Riippuu koostakin miten nopeasti sen saa kasaan jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817