mistä saa police maverickin.
mistä saa
6
450
Vastaukset
- ksdfuuuhs
jos kyse on vice citystä niin police maverickin saa downtownin poliisiaseman katolta...
- sdk
san andreas.
- Itäinen Tietäjä
sdk kirjoitti:
san andreas.
Police Maverickia ei saa San Andreasissa.
- saa
Itäinen Tietäjä kirjoitti:
Police Maverickia ei saa San Andreasissa.
Ni kyllä san-andreaksessa saa police mavericin los santosin poliisi aseman katolta.
- sdghjkl
saa kirjoitti:
Ni kyllä san-andreaksessa saa police mavericin los santosin poliisi aseman katolta.
kävin tarkistaa los santosin poliisiaseman katolta siellä ei ollu muuta ku kattoa ni et voisko sanoo jonku mun paikan ku se.
sdghjkl kirjoitti:
kävin tarkistaa los santosin poliisiaseman katolta siellä ei ollu muuta ku kattoa ni et voisko sanoo jonku mun paikan ku se.
ite kävin tarkistamassa se oli silloin sielä mutta en muistanut kattoa kello aikaa tai päivää mutta se on ihan tavallinen kopteri poliisin väreillä eli ei voi ampua tai mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197