mistä saa police maverickin.
mistä saa
6
440
Vastaukset
- ksdfuuuhs
jos kyse on vice citystä niin police maverickin saa downtownin poliisiaseman katolta...
- sdk
san andreas.
- Itäinen Tietäjä
sdk kirjoitti:
san andreas.
Police Maverickia ei saa San Andreasissa.
- saa
Itäinen Tietäjä kirjoitti:
Police Maverickia ei saa San Andreasissa.
Ni kyllä san-andreaksessa saa police mavericin los santosin poliisi aseman katolta.
- sdghjkl
saa kirjoitti:
Ni kyllä san-andreaksessa saa police mavericin los santosin poliisi aseman katolta.
kävin tarkistaa los santosin poliisiaseman katolta siellä ei ollu muuta ku kattoa ni et voisko sanoo jonku mun paikan ku se.
sdghjkl kirjoitti:
kävin tarkistaa los santosin poliisiaseman katolta siellä ei ollu muuta ku kattoa ni et voisko sanoo jonku mun paikan ku se.
ite kävin tarkistamassa se oli silloin sielä mutta en muistanut kattoa kello aikaa tai päivää mutta se on ihan tavallinen kopteri poliisin väreillä eli ei voi ampua tai mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.15950Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886