jep jatkuu...Kuinka ollakkaan anopin miesystävä sammui ja ei kuulemma herää yleensä ennen aamua ja Mia talutettiin kanssa nukkumaan,oli aivan käkenä.Saatiin mökin ovi kiinni,niin Eila kaivoi mun kalun esiin ja imaisi sen kuistilla suuhunsa ja mutisi...tätä on saatava.No lähdettiin kuistilta johonkin suuntaan,polkua pitkin metsään,grillipaikalle näkyi puskien lomasta,joten Masaa vahdittin ettei herää??Eila veti housunsa nilkkoihin,työnsin sormia varovasti sisään,pillu oli kuuma ja märkä,lähdin kielellä liikkumaan selkää alaspäin(hän nojasi puuhun)kieli persvakoon ja ihanaan anukseen kieltä...hän voihki että pane jo!!!Kalu pillunhuulille ja aloitin hitaan työntelyn,joka kiihtyi loppuakohti rajuksi työntelyksi ja Eija voihki orgasmin partaalla ja antoi tulla ihanasti,sain itsekin samanaikaisesti.....ihana orkku vaikka känni oli melkoinen...Samantien huomattiin Masan seisoskelevan grillillä ja tiirailevan ympärilleen,meikäläinen juosta pinkaisi mökille nopeasti ja muka petiin äkkiä,Eija meni masan luo,ja oli muka ollut kävelyllä...No huh selvittiin siitä,ei käry käynyt ja sovimme jälkeenpäin että pidetään kahdenkeskisenä hetkemme siellä mökillä.No Mian kanssa erottiin sit -97,ja tapasin Eijan sattumalta kapakassa sit myöhemmin ja me rakasteltiin muutaman kerran,ei ollut Masakaan enää kuvioissa joten ihan hyvällä omallatunnolla....Mut ei siinä ollut enää sitä jännitystä???Tälläinen story meikämannella,niin vois varmaan kertoa iät silloin:Eija oli 52v,mä 28v.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411