jep jatkuu...Kuinka ollakkaan anopin miesystävä sammui ja ei kuulemma herää yleensä ennen aamua ja Mia talutettiin kanssa nukkumaan,oli aivan käkenä.Saatiin mökin ovi kiinni,niin Eila kaivoi mun kalun esiin ja imaisi sen kuistilla suuhunsa ja mutisi...tätä on saatava.No lähdettiin kuistilta johonkin suuntaan,polkua pitkin metsään,grillipaikalle näkyi puskien lomasta,joten Masaa vahdittin ettei herää??Eila veti housunsa nilkkoihin,työnsin sormia varovasti sisään,pillu oli kuuma ja märkä,lähdin kielellä liikkumaan selkää alaspäin(hän nojasi puuhun)kieli persvakoon ja ihanaan anukseen kieltä...hän voihki että pane jo!!!Kalu pillunhuulille ja aloitin hitaan työntelyn,joka kiihtyi loppuakohti rajuksi työntelyksi ja Eija voihki orgasmin partaalla ja antoi tulla ihanasti,sain itsekin samanaikaisesti.....ihana orkku vaikka känni oli melkoinen...Samantien huomattiin Masan seisoskelevan grillillä ja tiirailevan ympärilleen,meikäläinen juosta pinkaisi mökille nopeasti ja muka petiin äkkiä,Eija meni masan luo,ja oli muka ollut kävelyllä...No huh selvittiin siitä,ei käry käynyt ja sovimme jälkeenpäin että pidetään kahdenkeskisenä hetkemme siellä mökillä.No Mian kanssa erottiin sit -97,ja tapasin Eijan sattumalta kapakassa sit myöhemmin ja me rakasteltiin muutaman kerran,ei ollut Masakaan enää kuvioissa joten ihan hyvällä omallatunnolla....Mut ei siinä ollut enää sitä jännitystä???Tälläinen story meikämannella,niin vois varmaan kertoa iät silloin:Eija oli 52v,mä 28v.
ihanaa jatkuu
cece
0
11922
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994