Moi
Miten tulla kipeäksi esim kuumeeseen tai johonki tautiin ettei tarvi mennä kouluun.
Haluan vastauksia ei kysymyksiä.
Miten tulla kipeäksi?
5
350
Vastaukset
- Albiinonibba
Hiero mandariinia / appelsiinia jalkapohjiin. Voit myös syödä kahvipapuja tai teepusseja.
- Mitentuunkipeeks
En oo ikinä sairas nii ois kiva joskus olla vapaapäiviäki mut ku mulla vaa on nii hyvä vastustuskyky et mikään ei toimi!
- sdfbsdfdsf.35v
Itse koettu (ei siis tahallaan kokeiltu) tapa jolla tulla kipeäksi. Tapahtui 30.9.2018 lähtien.
Saa käyttää muttei oo pakko hei.
Kiipeä aidan yli, älä saa jalkaa nostettua tarpeeksi. Putoa btonilattialle kyynärpää edellä noin 1,5 metrin matka. Koe värttinäluun yläpään pirstalemurros siinä samalla. Odota tunti pari että kipu yltyy hissukseen. Älä ota puranaa. Mene röntkenkuvaan isoon sairaalaan ja paa käsi kahesti fakkimaiseen kuvausasentoon vaikka sattuu vihusti. Syö purania paripäivää ja mee sitten leikkaukseen, jossa saat ihanan puudutuspiikin solisluun seutuville. Odota että käsi leikataan ja siihen pannaan osatekonivel viiltämällä luu esiin ja pamputtamalla murujen paikalle tappi joka mallaa vanhaa luunpäätä.
Piä kättä leikkauksen perästä toimetonna kantositeessä 2 viikkoa tekemätä sillä mitn. Aloita fysioterapia. ja tee kipeyttäviä liikkeitä pari kk.
Totea kaiken tämän jälkeen että on varmaan jo sattunut tarpeeksi ja ole onnellinen.
- Kokemusta-on
Syö tupakki. Siinä on niin paljon myrkkyjä, että saat korkean kuumeen.
Toinen vaihtoehto on, että juot ruokaöljyä. Öljy lisää suoliston toimintaa ja saat vatsatautia vastaavat oireet.
Kolmas vahtoehto on, että valitat vain pääkipua ja huonovointisuutta, ja esität että sinulla on mikreeni. Kukaan ei nimittäin voi todistaa etteikö sinulla olisi mikreeni kohtausta.- Jumalanrakastaja420
Kokelin edellispäivänä antamaasi vinkkiä. Sain oltua muutaman päivän poissa koulusta. Olen todella kiitollinen ohjeistasi, sillä tarvitsin muutaman vapaapäivän. Sivuoireina tietenkin viikon sairaalakäynti. Ohjeistan kaikkia syömään tupakkeja ja saamaan vakavia sivuoireita. Toivon onnellista jatkoa elämäänne ja rakastakaa itseänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483