Miten tulla kipeäksi?

Moi
Miten tulla kipeäksi esim kuumeeseen tai johonki tautiin ettei tarvi mennä kouluun.

Haluan vastauksia ei kysymyksiä.

5

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Albiinonibba

Hiero mandariinia / appelsiinia jalkapohjiin. Voit myös syödä kahvipapuja tai teepusseja.

• Mitentuunkipeeks

En oo ikinä sairas nii ois kiva joskus olla vapaapäiviäki mut ku mulla vaa on nii hyvä vastustuskyky et mikään ei toimi!

• sdfbsdfdsf.35v

Itse koettu (ei siis tahallaan kokeiltu) tapa jolla tulla kipeäksi. Tapahtui 30.9.2018 lähtien.
        Saa käyttää muttei oo pakko hei.
        Kiipeä aidan yli, älä saa jalkaa nostettua tarpeeksi. Putoa btonilattialle kyynärpää edellä noin 1,5 metrin matka. Koe värttinäluun yläpään pirstalemurros siinä samalla. Odota tunti pari että kipu yltyy hissukseen. Älä ota puranaa. Mene röntkenkuvaan isoon sairaalaan ja paa käsi kahesti fakkimaiseen kuvausasentoon vaikka sattuu vihusti. Syö purania paripäivää ja mee sitten leikkaukseen, jossa saat ihanan puudutuspiikin solisluun seutuville. Odota että käsi leikataan ja siihen pannaan osatekonivel viiltämällä luu esiin ja pamputtamalla murujen paikalle tappi joka mallaa vanhaa luunpäätä.
        Piä kättä leikkauksen perästä toimetonna kantositeessä 2 viikkoa tekemätä sillä mitn. Aloita fysioterapia. ja tee kipeyttäviä liikkeitä pari kk.
        Totea kaiken tämän jälkeen että on varmaan jo sattunut tarpeeksi ja ole onnellinen.

• Kokemusta-on

Syö tupakki. Siinä on niin paljon myrkkyjä, että saat korkean kuumeen.

Toinen vaihtoehto on, että juot ruokaöljyä. Öljy lisää suoliston toimintaa ja saat vatsatautia vastaavat oireet.

Kolmas vahtoehto on, että valitat vain pääkipua ja huonovointisuutta, ja esität että sinulla on mikreeni. Kukaan ei nimittäin voi todistaa etteikö sinulla olisi mikreeni kohtausta.

• Jumalanrakastaja420

Kokelin edellispäivänä antamaasi vinkkiä. Sain oltua muutaman päivän poissa koulusta. Olen todella kiitollinen ohjeistasi, sillä tarvitsin muutaman vapaapäivän. Sivuoireina tietenkin viikon sairaalakäynti. Ohjeistan kaikkia syömään tupakkeja ja saamaan vakavia sivuoireita. Toivon onnellista jatkoa elämäänne ja rakastakaa itseänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4301
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2195
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      2147
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      49
      1739
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      30
      1453
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1446
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1254
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1221
    9. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1211
    10. Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää

Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h
      Ikävä
      111
      937
    Aihe