Tukholmasta n. 25min päässä on tällainen paikka, siellä myydään merkkituotteita 30-60% halvemmalla...Osaisko joku neuvoa kuinka sinne pääseepi Tukholman keskustasta ja paljon matka maksaa? Siis bussilla/junalla....??
Kiitos!:)
quality outlet...tai jotain
4
1019
Vastaukset
- myymälät
Silja Line tekee sinne kevään aikana retkiä lauantaisin, bussi lähtee jotain 10.30 ja takaisin lähtee 14,oo .Laivan infosta voi ostaa lippuja ja maksavat noin 12 euroa muistaakseni. Kannattaa ehdottomasti käydä, jos merkkivaatteet kiinnostaa.
- madicken
pendeltågetilla pääset, jäät Jakobsbergissä pois ja sitten samalla bussilla siitä kun Ikeaan. Helppo mennä!
- ja rabattkuponger
eli sarjalipulla sinne pääsee. Ihan viehko paikka.
Ta pendeltåget från Stockholms Centralstation till Jakobsberg (linje Bålsta eller Kungsängen spår 15/16).
Buss 567 tar Dig sen från stationen till Stockholm Quality Outlet och våra 60 butiker.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428