Seksi ja tytöt mielessä

enuhonda

Hei. Mulla on sellainen ongelma että en pysty unohtamaan opiskellessani tapaamiani tyttöjä ja heidän vartaloitaan, vaikka tutustuin heihin vain hyvin pintapuolisesti. Opiskelusta alkaa olla jo useampi vuosi aikaa. Nuoria parikymppisiä naisiahan nämä ovat eivätkä mitään tyttöjä mutta tyttö kuulostaa kivalta.

Siellä oli esimerkiksi Laura jota ajattelen melkein aina harrastaessani seksiä nykyisin. Laura oli aavistuksen tukeva mutta ei mikään lihava. Hänellä oli isot pullottavat rinnat ja usein hänen rintaliivit näkyi paidan läpi mikä oli minusta seksikästä. Yhden kerran hänen kivikovat nänninsä näkyivät paidan läpi. Lauralla oli myös iso, lihaksikas peppu ja pepun jatkumona paksut reidet <3. Lauralla on nykyisinkin fb:ssä yksi kuva jossa hänen tissiensä muoto näkyy täysin paidan läpi ja minua kiihottaa se, että hänen paidan läpi näkyy hänen isot tissiliivinsä jotka peittävät hänen isot tissinsä. Lauralla on myös fb-kuva jossa hänen tissiänä näkyy ihan vähän paljaana takaa / sivusta päin ja useampia bikinipeppukuvia mm. uimarannalta.

Sitten oli Elina jonka lihaksikkaaseen timmiin peppuun kiinnitin ensin huomiota. Hän oli hyvin hoikka ja pitkä tyttö. Hänellä oli myös tiukat, isot rinnat mutta harvoin päällä paita joka korosti niitä. Näin kerran unta Elinasta, jossa hän oli alasti. Olimme siinä jossain paikassa missä oli sellainen "joukkosuihku", siellä oli muitakin, mutta muistan unesta Elinan ja hänen peppunsa ja pimppinsä jossa oli musta tuuhea karvoitus. Yleensä nykyaikana tytöillä on ajellut pimpit, millainen voisin kuvitella jokaisella näistä ajattelemistani tytöistä olevan oikeasti, mutta näin unessa Elinalla aivan pikimustakarvaisen pimpin.

Sitten oli toinen, lyhythiuksinen Elina, jonka peppuun en kiinnittänyt huomiota mutta hänellä oli valtaisat pyöreät rinnat. Muistan yhden kerran hänet kumartuneena rinnat edessäni, näin hänen toppinsa hänen paitansa alla ja tissiliivinsä, ja valtavat tissit.

Miian kanssa oli samanlainen kumartumistilanne, jossa hänen tissinsä jäivät mieleeni, mutta hänen tissinsä olivat pienemmät, ja koko hänen kroppansa oli pieni ja timmi.

Ja Kaisa, hän oli urheilullinen, pitkä, pienirintainen tyttö jolla oli tiukka pieni kiinteä farkkupeppu.

Ja Jenni, joka oli aika tavallisen näköinen tyttö. Kiinnitin hänen vartaloonsa huomiota silloin, kun hän sai vauvan yhtenä kesänä ja pian sen jälkeen alkusyksynä ainakin yhtenä päivänä hänellä oli päällä valkoinen ohut paita, varmasti myös rintaliivit, mutta paidan läpi näkyivät Jennin turvonneet tummanpunaiset nännit <3.

Muistan Emmi-tytön yhdeltä päivältä, jona olin hänen kanssaan illalla opiskelupaikalla yhden projektin takia. Hänellä oli tummanvihreä tiukahko paita päällä ja hänen nänninsä paistoivat paidan läpi koko sen illan ajan.

Muistan Annan joka oli pienikokoinen ja pienirintainen tyttö jolla oli tiukka, kiinteä, lihaksikas farkkupeppu, jonka perässä kuljin kerran portaissa.

Eräs Iina oli myös kanssamme vähän aikaa ja muistan hänet tilanteessa luentosalissa, jossa hän nojasi taaksepäin tehdäkseen tilaa ohikulkijalle, valtavat, kiinteät rinnat pystyssä.

Pienellä ja hoikalla Marialla oli myös suuret rinnat jotka huomasin. Hänellä oli usein päällä huppari jonka alla paljas rintakehä.

Oli yksi Jenna, jolla oli aina oikein tosi tiukat vaaleansiniset farkut ja kiinteä kaunis peppu.

Johannalla oli sen sijaan timmi vartalo ja aika pienet rinnat ja sopusuhtainen peppu joita hän ei korostanut erityisemmin. Näin kuitenkin unta kerran, jossa Johanna oli vaaleansinisissä alusvaatteissa polvillaan valmiina seksiä varten, ja sen jälkeen olen ajatellut häntä.

Muuten kuitenkin ajattelen fantasioidessani lähinnä Lauraa ja hänen tissejään ja peppuaan.

Minulla on myös sellainen haave harrastaessani seksiä vaimoni kanssa, että hänen molempia tissejään nuollaan ja imetään yhtä aikaa ja minä itse olen hänen pillunsa kimpussa. Näihin haaveisiin liittyvät nämä tytöt takavuosilta.

2

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mastermies

Ota yhteyttä minuun, palautan halusi opiskella

2 päivän päästä 6treffit-sivulla

• Ihan normaalia. Et näistä fantasioista voi päästä eroon, eikä pidä edes yrittää. Jos yrittää kovasti, se voi olla ylivoimainen taakka mielenterveyde.

Melkein kaikki fantasioivat eri henkilöistä, kuin hänestä, jonka kanssa seksiä harrastaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe