Onko muilla kokemuksia kyseisestä yhtiöstä?Asun heidän alueella Orimattilan kupeessa ja olen kyllästynyt jatkuviin parin sekunnin sähkökatkoihin,katkon pituus ei muuten häiritse mutta se sekoittaa noi sähkövehkeet.
Mulla on mennyt uusiksi 3 liiketunnistin valonheitintä " Led" vajaan vuoden vanhoja,koska niiden tunnistimet on mennyt jumiin lyhyistä katkoista,ei resetoidu vaikka ottaa töpselin irti pitemmäksi aikaa.
Isoin ongelma on toi uusi hybridi töllö Sony 55 ,se vetää noista lyhyistä katkoista itsensä jumiin ja joutuu palauttamaan tehdas asetuksille ja lataamaan kaikki sovellukset uudelleen ja kirjautumaan kaikkialle sisään uudestaan.
Katkoja on pari kertaa viikossa ja alkaa oikeesti nyppimään toi tekniikan kanssa askartelu,ja parhaassa tapauksessa menee paskaksi toi töllökin.
Kirjoitan tämän ihan omalla nimellä.
T.Jouko Räsänen
Kymenlaakson sähkö.
4
236
Vastaukset
- katkottomuutta
Katkot tuskin korjaantuu tänne aloituksia rustaamalla vaan olisiko aihetta ottaa yhteyttä ko. sähköyhtiöön?
- Osa-aikaeläkeläinen
Minä sille putiikille kirjoitin katkojen loppumisesta kun vaihtoivat uuden muuntajan pimenneen tilalle. Monta kertaa/vrk tulleet katkot loppuivat.
Olen kyllä lähetellyt useampiakin viestejä sähköyhtiöön ja ehdottanut, että pitäisivät katkot parin minuutin mittaisina ennen kuin etäohjaus lyö releen päälle,kerkeis noi vehkeet resetoitua.
Eipä ole viesteistä ollut mitään hyötyä,ei kommentoi.
Mua ei katkot sinällään haittaa niihin on tottunut ,kun on ikänsä asunut maalla.
Työskentelen kiinteistötekniikan parissa,eli sähköistä kyllä löytyy kokemusta siltäkin kantilta.
T.Jokke
- sähgäri
Minua kanssa kiusasi tuollaiset pikkuräpsyt, tai oikemmin minun kylmäkaappia. Kaapin käydessä tuleva räpsy sai kaapin 'välitilaan' jossa se ei kunnolla pysähtynyt eikä jatkanut käyntiäkään, piti vain outoa 'rytkytystä' kunnes ylilämpösuoja lopulta katkaisi.
Ratkaisin asian rakentamalla aikareleestä ja kytketäreleestä väliadapterin liitäntäjohdolle, joka viivästyttää räpsykatkon riittävän pitkäksi kunnon sähkökatkoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1742974Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906- 1282280
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351707Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3931612Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579- 871061