Vuotavan Noidankattilan Tom

hömhöm

harry Potter ja Viisasten kivi elokuvassa siinä alussa kun Hagrid vie Harryn vuotavan noidankattilan kautta viistokujalle, se Tom (onks se nyt joku baarin omistaja tai jotain) on semmonen ihan tavallinen ukkeli,
mut Harry Potter ja Azkabanin vanki elokuvassa se on semmonen köyryselkänen tyyppi?

25

1263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kolmosen ohjaaja ei oo sama kun ykkösessä, joten ei kaikki asiat sillon pysy samana... Kuten Tylypahkan ympäristökin muuttu tosi paljo ja musta se on kivemman näkönen nytte. Ja Tomki on ihan kiva köyryselkäsenä:)!

      • aimee.evans

        Tuo oli oikeastaan ihan tosi. Ja ne Tylypahkan maat näyttää ihan silträ, kuin joku olisi hakannut hirveästi puita pois. *tuhahtaa* Ei siitä mitään tule, kun ohjaajaa vaihdetaan koko ajan. Ne ensimmäiset kaksi elokuvaa oli paljon enemmän sopusuhteessa toistensa ja kirjojen kanssa. Kolmas oli... Pohjanoteeraus... Parhaasta Potter-kirjasta tulikin huonoin Potter-leffa. *voihkaisee*


      • ------
        aimee.evans kirjoitti:

        Tuo oli oikeastaan ihan tosi. Ja ne Tylypahkan maat näyttää ihan silträ, kuin joku olisi hakannut hirveästi puita pois. *tuhahtaa* Ei siitä mitään tule, kun ohjaajaa vaihdetaan koko ajan. Ne ensimmäiset kaksi elokuvaa oli paljon enemmän sopusuhteessa toistensa ja kirjojen kanssa. Kolmas oli... Pohjanoteeraus... Parhaasta Potter-kirjasta tulikin huonoin Potter-leffa. *voihkaisee*

        No mun mielestä kolmosen maisemat oli enemmän kirjan mukaisia. Eihän niissä aiemmissa ollut luontoa ollenkaan, kun kaikki taustat oli lavasteita ja digitaalisotkua.


      • ninzzu05

        ..jos nyt saan huomauttaa nii, se Tylypahkan ympäristö muuttu se takia ko ne ei saanu kuvata enää siel edellisessä...!
        Et ei taida olla ohjaajan vika...:)
        Noo, mut mäki tykkään tost nykysestä, paitsi et se Hagridin mökki on vähä liian kaukana.


      • ...
        ------ kirjoitti:

        No mun mielestä kolmosen maisemat oli enemmän kirjan mukaisia. Eihän niissä aiemmissa ollut luontoa ollenkaan, kun kaikki taustat oli lavasteita ja digitaalisotkua.

        Munki mielestä se on noin ja pidänkin kolmosen maisemista siks paljo ennemmän kun ykösen tai kakosen...


      • ...
        ninzzu05 kirjoitti:

        ..jos nyt saan huomauttaa nii, se Tylypahkan ympäristö muuttu se takia ko ne ei saanu kuvata enää siel edellisessä...!
        Et ei taida olla ohjaajan vika...:)
        Noo, mut mäki tykkään tost nykysestä, paitsi et se Hagridin mökki on vähä liian kaukana.

        Kiitti et valaisit mua tossa maiseman vaihdos-jutussa:)! Ja ei se ois ollu missään tapauksessa ohjaajan vika kun ne maisemat vaan parani xD!


      • qww
        ninzzu05 kirjoitti:

        ..jos nyt saan huomauttaa nii, se Tylypahkan ympäristö muuttu se takia ko ne ei saanu kuvata enää siel edellisessä...!
        Et ei taida olla ohjaajan vika...:)
        Noo, mut mäki tykkään tost nykysestä, paitsi et se Hagridin mökki on vähä liian kaukana.

        Siinähän oli kait Rowlingillakin näppinsä pelissä. Kattokaa vaikka AV:n dokumentit DVD:llä. :)
        Tai ainakin Row oli tyytyväisempi Skotlannin maisemiin tai jotain sellaista. Kuulemma Tylypahkan kuvitteli Skotlanin alueelle.


      • Kalmakoira
        ... kirjoitti:

        Munki mielestä se on noin ja pidänkin kolmosen maisemista siks paljo ennemmän kun ykösen tai kakosen...

        Kolmonen parempi. Kyyryselkä Tomista mäkin tykkään enemmän.


      • SiriusMusta
        qww kirjoitti:

        Siinähän oli kait Rowlingillakin näppinsä pelissä. Kattokaa vaikka AV:n dokumentit DVD:llä. :)
        Tai ainakin Row oli tyytyväisempi Skotlannin maisemiin tai jotain sellaista. Kuulemma Tylypahkan kuvitteli Skotlanin alueelle.

        Olen ajatellut että Tylypahka on jossain Skotlannissa...


    • JayJay

      No ne leffathan on ihan eri asia kun kirjat muutenki

      • antinaattori

        AIVAN!!!!


      • no miä vaaa!

        Siis mua ärsyttää ku aika moni selittää jotaa shittii et kirja on kirja ja leffa on leffa! Siis vaik se sillee onki ni kai nyt oman mielipiteen saa sanoo!? Mun mielest toi Azkabanin vanki on huonoin noist leffoist... Se on must vaa niin huonost tehty.. Mun mielest salaisuuksien kammio on paras niist leffoist!! No siinä mun mielipide... Ja sit viel et mustaki oli aika tyhmää ku se on melkein ku KEHITYSVAMMANEN se Tom ku sen nauruki on sellast siin yhes kohtaa...


      • antinaattori kirjoitti:

        AIVAN!!!!

        Ei taida JayJay ja Antinaattori olla samat henkilöt. Eli on.


      • aimee
        no miä vaaa! kirjoitti:

        Siis mua ärsyttää ku aika moni selittää jotaa shittii et kirja on kirja ja leffa on leffa! Siis vaik se sillee onki ni kai nyt oman mielipiteen saa sanoo!? Mun mielest toi Azkabanin vanki on huonoin noist leffoist... Se on must vaa niin huonost tehty.. Mun mielest salaisuuksien kammio on paras niist leffoist!! No siinä mun mielipide... Ja sit viel et mustaki oli aika tyhmää ku se on melkein ku KEHITYSVAMMANEN se Tom ku sen nauruki on sellast siin yhes kohtaa...

        Niin juuri!!!


      • JayJay
        Pat_Bateman kirjoitti:

        Ei taida JayJay ja Antinaattori olla samat henkilöt. Eli on.

        Enhä mää ny sellasta hei kehtaa tehä. Se antinaattori on vaa yks sellane jolle annoin tän osotteen ja se vaan ettii ne kaikki mihin mää oon kirjottanu jotain.


      • ...
        aimee kirjoitti:

        Niin juuri!!!

        ...on just hyvä!!! Se on HAUSKA! Vai tiiättekö te etes mitä toi sana tarkkottaa????


      • '''''''
        no miä vaaa! kirjoitti:

        Siis mua ärsyttää ku aika moni selittää jotaa shittii et kirja on kirja ja leffa on leffa! Siis vaik se sillee onki ni kai nyt oman mielipiteen saa sanoo!? Mun mielest toi Azkabanin vanki on huonoin noist leffoist... Se on must vaa niin huonost tehty.. Mun mielest salaisuuksien kammio on paras niist leffoist!! No siinä mun mielipide... Ja sit viel et mustaki oli aika tyhmää ku se on melkein ku KEHITYSVAMMANEN se Tom ku sen nauruki on sellast siin yhes kohtaa...

        iiihanaa kun joku no mun kanssa samaa mieltä. Mä VIHAAN sitä pommittaislinjan KARSEETA BUSSIA!!!


    • potterfanittaja

      Juu elikkäs niinku huomaat onha Harry ,Ron ,Hermione ja muutkin muuttuneet!Katoppa esim. Nevillen näyttelijää!(Se on laihtunu tooooooooooosi paljon)Juu että eikai muutenkaan pikkuseikkoihin tarvii puuttua!Ja mistä sitä tietää jos Tom:iin on ns. amuuttu kirous!!!

    • ¨me

      samaa mieltä,
      kauhistuin sitä itsekin... mietin, kun näin sen elokuvan ekan kerran, et kuka ihme tyyppi toi on...?

    • Helinä

      Ne leffat ovat kaikin puolin todella huonoja ja Potter-kirjat (jotka muuten ovat mielestäni loistavia) ovat joutuneet törkeän raiskauksen kohteeksi elokuvien vuoksi.

      • Ginny

        En oo ihan samaa mieltä sun kans...


    • Nimrodel

      olen huomannut, joo.. outoa, mutta kestettävä..

    • HP_Fani

      LUE KIRJAT JA KATSO ELOKUVAT KUNNOLLA ENNE KUIN LAITAT TÄNNE JOTAIN TOLLASTA TAVALLISTA TÖHNÄÄ

      • SiriusMusta

        Tavallista töhnää... Eihän meillä olisi mitään keskusteltavaa, jos kukaan ei laittaisi tänne "tavallista töhnää"
        Keksipäs itse parempi aihe. Ja tuo caps lock pois päältä, JOS olisi mahdollista... :P


    • Anonyymi

      Etin täs tiotoo se Tomin ulko näöstä. Onks se kalju? Näyttääkö se pahikselt vai hyvikselt? Onko se sellanen luurankomainen vai ei? Millaset vaatteet sillä on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe