Tulossa pian. Exp. julkaisu 2019, 10. kesäkuuta aika oli muuttunut gsmarenassa, piti tulla huhtikuu
Vaihto ehdot Honor 8A/Huawei Y6/Moto G7 Play
ei tässä puhtaat androidit auta,ei viitsis odottaa
Nokia 4.2 tulo kestää
4
70
Vastaukset
- samaakuraa
Mikähän tuossa luurissa on semmoista jota pitää odottaa?
- liiankallis
Ei paljon vaihtoehtoja ole iphone liian kallis
- 3-33-33
osta mieluummi vaikka huawei. me ei mitään petturi nokioita avusteta.
mieti niiden tuhansien petturi nokian irtisanomien työttömien kohtaloa.
- Anonyymi
No nyt tuo Nokia 4.2 näytti tulleen ainakin DNA:n myyntiin. En kyllä keksi yhtäkään syytä miksi tuollaisesta kökkänästä pitäisi maksaa 199€. Samaan hintaan on ollut pari viikkoa myynnissä Samsung a7 ja Samsung j6 luurin hinta oli tänään DNA:lla 99 € ja on sentään Amoled näytöllä varustettu malli johon saa päivitettyä Android 9.0 Pie käyttöjärjestelmän. Nokia 4.2 luurin oikea hinta ominaisuuksiin nähden olisi 99-129 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091