HC Villas huono ratkaisu

juinomy

HC Villas on huono ratkaisu. Kun ostat Holiday Club Villas paketin niin saat kaikki Holiday edut; lisäviikot yms hotellialennukset. Kun myyt Villas pakettisi niin ostaja ei saa yhtäkää'n HC etuja eikä Villas viikkoja voi liittää RCI systeemiin. Kuka ostaa 1/6 osakkeen vapailtamarkkinoilta joka on velkainen yhtiö (rakennuslaina) ja tuottaa hänelle pysyviä vasikemaksuja, ei vuokratuottoja? HC vuokraus ei voi vuokrata kuin ainoastaa ne hyvät viikot paketistasi. Käytätkö itse ne huonot viikot? 1/6 osa omistuksessa per vuosi on ainoastaan 2 hyvää viikkoa vuokrauksessa ja loput 4 ei ole vuokrattavissa. Miettikää tätä ennenkuin laitatte nimeä paperiin.

5

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilj00

      Kyllä perilliset kiittää kun saavat tuollaisen "roska" paketin syliinsä. Kuolinpesän osakkaat ovat monesti mielipiteiltään eriäviä joten yksinkertaistenkin asioiden päättäminen on haastavaa. Miten sitten kun kuolinpesässä on tällainen 1/6 viikko-omistus josta vastike ja rahoitusvastike kulut vain raksuttaa kuin taksissa konsanaan. Hanki hc villas niin perilliset muistaa sinut tulevina vuosina maksaessaan vastikkeitaan.

    • Anonyymi

      kuka hölmö näitä villaksia ostaa. miksei osta ittelleen koko mökkiä. meet milloin huvittaa etkä jonkin kalenterin mukaan,

    • Anonyymi

      1/6villas omistus on käyttö joka 6 viikko ei että omistat 6 viikkoa. Omistat 8tai jonaki vuotena 9 viikkoa.

    • Anonyymi

      Olin villas esittelyssä ja villas myyjä sanoi että saan vuodessa kaksi ilmaista lomaa joka vuosi tästä eteenpäin jos teen kaupat. Hän sanoi myös että villas kuukausivastikkeessa ei makseta siivouksesta vaan se on siinä vuokrahinnassa jonka vuokraaja maksaa minun villasviikon vuokrauksesta. Kuulosti liian hyvälltä ollakseen totta, varma vuokratuotto ja ilmaiset lomat 2 kpl.

    • Anonyymi

      Huono omistaa. Hyvä holiraylupille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe