*tyttöilykaveria*

pavex5

Mistä olisi hyvä lähteä etsimään 'tyttökaveria' jakamaan kokemuksia ja ajatuksia
Itse olen nyt pari vuotta harrastanut ja olisi kiva löytää vertainen ukm...
Ehkä toi kik? Onko joku paikka jossa she henkiset miehet tapaavat?

17

1077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuyghijghiguy

Onhan noita yhdistysten (Seta, DWC) kokoontumisia, jos etsit vertaistukea etkä seksiseuraa.

• Transmummo

Qruiseri on hyvä siellä minäkin olen!

• irma-einari

Olisi hienoo jos täällä oulun seudullakin järjestettäisiin meikki-iltoja ym. tapahtumia... 🤔

• Anonyymi

Ois kiva tietää. Itekin pari vuotta "kaappityttönä" ollut. olis mukava löytää joku jonka kanssa jakaa ajatuksia kokemuksia. Itse oon kuopion seudulta

• Anonyymi

Helsingin seudulla ja täälläkin tuttava kiinnostaisi. Mulla on kyllä tuttuja joiden kanssa harjoittaa tapahtumissa crossplaytä mutta muunkinlainen tiiteily kiinnostais, en vain yksinäni osaa kerätä rohkeutta tai ottaa kenenkään kanssa puheeksi :/

• Helsingissä toisten transvestiittien tapaaminen on mahdollista kaksi kertaa kuussa Setan toimistolla Pasilanraitio 5, jossa Dreamwear Club pitää vertaistapaamisiltoja. Paikalle voi tulla laittautumaan omaksi itseksi klo 18, ilta alkaa klo 19. Käytössä on pukeutumis- ja meikkaustila.

Ajat löytyvät linkistä
        http://www.dreamwearclub.net/tapahtumakalenteri.html?fbclid=IwAR3jlopBbf2IFaEy28EZHTilzQk3cRnkGTwTgcl1zThKRHXFpPR1pxX4SCU

Myös muilla paikkakunnilla on tapaamisia:

- Ellun kanat tapaavat Pirkanmaan Setan tiloissa yleensä joka kuun kolmas torstai.

- Minkit tapaavat Turun Setan tiloissa kerran kuussa perjantaina

Yritän saada nuo tarkemmat päivät lähiaikoina yllä olevaan linkkiin.

Oulussa on ollut myös tapaamisia, mutta ne ovat uuvahtaneet kävijöiden puutteen takia. Kyselemällä Oulun Setasta tapaamisia voisi saada uudelleen pyörimään.

Kuopiossa, Lahdessa ja Joensuussa tapaamiset ovat kaikille transihmisille yhteisiä.

• Anonyymi
        anukatariina kirjoitti:

Helsingissä toisten transvestiittien tapaaminen on mahdollista kaksi kertaa kuussa Setan toimistolla Pasilanraitio 5, jossa Dreamwear Club pitää vertaistapaamisiltoja. Paikalle voi tulla laittautumaan omaksi itseksi klo 18, ilta alkaa klo 19. Käytössä on pukeutumis- ja meikkaustila.

Ajat löytyvät linkistä
        http://www.dreamwearclub.net/tapahtumakalenteri.html?fbclid=IwAR3jlopBbf2IFaEy28EZHTilzQk3cRnkGTwTgcl1zThKRHXFpPR1pxX4SCU

Myös muilla paikkakunnilla on tapaamisia:

- Ellun kanat tapaavat Pirkanmaan Setan tiloissa yleensä joka kuun kolmas torstai.

- Minkit tapaavat Turun Setan tiloissa kerran kuussa perjantaina

Yritän saada nuo tarkemmat päivät lähiaikoina yllä olevaan linkkiin.

Oulussa on ollut myös tapaamisia, mutta ne ovat uuvahtaneet kävijöiden puutteen takia. Kyselemällä Oulun Setasta tapaamisia voisi saada uudelleen pyörimään.

Kuopiossa, Lahdessa ja Joensuussa tapaamiset ovat kaikille transihmisille yhteisiä.

Missäs Lahdessa tällänen?

• Tässä olisi sellainen. Miten voitais olla yhteydessä?

• Anonyymi

Miten saa yhteyden?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten saa yhteyden?

Sähköpostilla ainakin aluksi.

• Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

Sähköpostilla ainakin aluksi.

Mistä löydän sähköpostiosoitteesi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä löydän sähköpostiosoitteesi?

Tuu chattiin trans puolelle niin voin siellä antaa. Tähän ei viitsi kun se jää tänne ikuisiksi ajoiksi

• Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

Tuu chattiin trans puolelle niin voin siellä antaa. Tähän ei viitsi kun se jää tänne ikuisiksi ajoiksi

Nyt on tunnus tehty chatti puolelle

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt on tunnus tehty chatti puolelle

Millä nimellä oot?

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6664
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2750
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2428
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1953
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1670
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1518
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1492
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1472
    Aihe