*tyttöilykaveria*

pavex5

Mistä olisi hyvä lähteä etsimään 'tyttökaveria' jakamaan kokemuksia ja ajatuksia
Itse olen nyt pari vuotta harrastanut ja olisi kiva löytää vertainen ukm...
Ehkä toi kik? Onko joku paikka jossa she henkiset miehet tapaavat?

17

1007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuyghijghiguy

      Onhan noita yhdistysten (Seta, DWC) kokoontumisia, jos etsit vertaistukea etkä seksiseuraa.

    • Transmummo

      Qruiseri on hyvä siellä minäkin olen!

    • irma-einari

      Olisi hienoo jos täällä oulun seudullakin järjestettäisiin meikki-iltoja ym. tapahtumia... 🤔

    • Anonyymi

      Ois kiva tietää. Itekin pari vuotta "kaappityttönä" ollut. olis mukava löytää joku jonka kanssa jakaa ajatuksia kokemuksia. Itse oon kuopion seudulta

    • Anonyymi

      Helsingin seudulla ja täälläkin tuttava kiinnostaisi. Mulla on kyllä tuttuja joiden kanssa harjoittaa tapahtumissa crossplaytä mutta muunkinlainen tiiteily kiinnostais, en vain yksinäni osaa kerätä rohkeutta tai ottaa kenenkään kanssa puheeksi :/

      • Helsingissä toisten transvestiittien tapaaminen on mahdollista kaksi kertaa kuussa Setan toimistolla Pasilanraitio 5, jossa Dreamwear Club pitää vertaistapaamisiltoja. Paikalle voi tulla laittautumaan omaksi itseksi klo 18, ilta alkaa klo 19. Käytössä on pukeutumis- ja meikkaustila.

        Ajat löytyvät linkistä
        http://www.dreamwearclub.net/tapahtumakalenteri.html?fbclid=IwAR3jlopBbf2IFaEy28EZHTilzQk3cRnkGTwTgcl1zThKRHXFpPR1pxX4SCU

        Myös muilla paikkakunnilla on tapaamisia:

        - Ellun kanat tapaavat Pirkanmaan Setan tiloissa yleensä joka kuun kolmas torstai.

        - Minkit tapaavat Turun Setan tiloissa kerran kuussa perjantaina

        Yritän saada nuo tarkemmat päivät lähiaikoina yllä olevaan linkkiin.

        Oulussa on ollut myös tapaamisia, mutta ne ovat uuvahtaneet kävijöiden puutteen takia. Kyselemällä Oulun Setasta tapaamisia voisi saada uudelleen pyörimään.

        Kuopiossa, Lahdessa ja Joensuussa tapaamiset ovat kaikille transihmisille yhteisiä.


      • Anonyymi
        anukatariina kirjoitti:

        Helsingissä toisten transvestiittien tapaaminen on mahdollista kaksi kertaa kuussa Setan toimistolla Pasilanraitio 5, jossa Dreamwear Club pitää vertaistapaamisiltoja. Paikalle voi tulla laittautumaan omaksi itseksi klo 18, ilta alkaa klo 19. Käytössä on pukeutumis- ja meikkaustila.

        Ajat löytyvät linkistä
        http://www.dreamwearclub.net/tapahtumakalenteri.html?fbclid=IwAR3jlopBbf2IFaEy28EZHTilzQk3cRnkGTwTgcl1zThKRHXFpPR1pxX4SCU

        Myös muilla paikkakunnilla on tapaamisia:

        - Ellun kanat tapaavat Pirkanmaan Setan tiloissa yleensä joka kuun kolmas torstai.

        - Minkit tapaavat Turun Setan tiloissa kerran kuussa perjantaina

        Yritän saada nuo tarkemmat päivät lähiaikoina yllä olevaan linkkiin.

        Oulussa on ollut myös tapaamisia, mutta ne ovat uuvahtaneet kävijöiden puutteen takia. Kyselemällä Oulun Setasta tapaamisia voisi saada uudelleen pyörimään.

        Kuopiossa, Lahdessa ja Joensuussa tapaamiset ovat kaikille transihmisille yhteisiä.

        Missäs Lahdessa tällänen?


    • Tässä olisi sellainen. Miten voitais olla yhteydessä?

      • Anonyymi

        Miten saa yhteyden?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten saa yhteyden?

        Sähköpostilla ainakin aluksi.


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Sähköpostilla ainakin aluksi.

        Mistä löydän sähköpostiosoitteesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löydän sähköpostiosoitteesi?

        Tuu chattiin trans puolelle niin voin siellä antaa. Tähän ei viitsi kun se jää tänne ikuisiksi ajoiksi


      • Anonyymi
        Tipsukka2 kirjoitti:

        Tuu chattiin trans puolelle niin voin siellä antaa. Tähän ei viitsi kun se jää tänne ikuisiksi ajoiksi

        Nyt on tunnus tehty chatti puolelle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on tunnus tehty chatti puolelle

        Millä nimellä oot?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      2013
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1918
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1660
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1468
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe